Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na hali

itt vannak a következő csuporal a képek.remélm jók lettek. esti képek picit kéőbb.
a hid xenon kitt egy H4 bixenon . azaz egy égő van és a egy lemezkét tologat a kis motor a végét
és ménykű madzag meg kábel de nem vészes. otthon is beköthető. barkács hajlamuak előnyben vannak.
a szett 17500 ft meg a mozgato motor elektronika +2500 igy 20000 ft csaka xenon szett.+ a faragás és egyébb szarok . egy kapcsolo 3900 ft meg 3 db saru 60 ft egy tekercs szigszalag + 10 gyorskötö. na csá
üdv mindnekinek .
Komoly Menyibe fájt? És az elözmény gom az meik?
CSÁKO CSAJOK

mizus. cbr 125 xenon eredeti HID es 6000 K égő H4 bixenon . beszerelve. fény az jo melelt a halogén csak heyzetjelző. majd még tolok fek képeket na csá.
üdv mindnekinek FYRGI
Menj az előzmény gombra....
Érdekel Komoly? És miként?
Pl.: Én
Németországból miként lehet behozni egy hengerszettet?(posta ár kb stb.)köszi
Még mindig 5000 a szűrő, de már ki van tisztítva és beolajozva, már csak be kell paccsintani a gépbe!
Kösz
Énis egy iesmit szeretnék majd...Széles utat hozzá!
Persze!
1.1 misi, első tulaj , 30.000km
Streetfighter!De gyönyörű a mocid, szabad megkérdeznem menyiért vetted?
Nem! Minden oké!


nem volt para az alvázszámmal?
Ha valakit érdekel van eladó használt K&N mosható sportlégszűrőm 2003-2005 CBR 125 R-be (cikkszáma: HA1502) ! A bolti új ára 11 700 Ft ! 5000 Ft-ért vihető! Hibátlan állapotú, de egy tisztítás és olajozás ráfér!
Ma lemostam a vasat télire!
Hát én a 600RR és a CB1000r között gondolkozok.
A CB azért jó szerintem mert én szeretek túrázgatni és az jóval kényelmesebb mind az CBR
Az CBR meg magától értetődik :D
Az a baj h mind 2 kurvára tetszik és még nem tudok dönteni...
De van még időm gondolkozni a témán(sajons)
Volt alattam is 600RR, ugyanezt éreztem! Én egyetértek veled! És én is 600RR-t veszek a 125 után!
én biztonságosabbnak tartom a 600RR-t mint a 125-ös CBR-t. A 125-össel lendületből kell menni, hogy tartani tudjad a már szórakoztató tartományba eső sebességet, ezért próbálsz spórolni a lassításokkal, mert utána megint egy csomó idő amíg eléred a lassítás elötti sebességet és élvezeti szintet. Viszont a 600-asnál már szeretsz lassítani, mert tudod hogy utána újra gyorsíthatsz, ami a 600-as és 1000-es motoroknál szintén elég szórakoztató élmény. Én pl. még jobban is élvezem a gyorsulást mint a nagy sebességgel való haladást.
Iszonyat jó érzés érezni ahogy megindul alattad a 120 paci
Én csak azt mondtam gáznak ha vki egyböl 600-al kezd mert van iylenre példa bőven..
még most is kiráz a hideg ha visszanézem a felvételt
életem eddigi egyetlen igazi halálközeli motoros élményét a 125-ösön éltem át (véletlenül... vagy inkább pont ezért, videóra is van véve) ccm-től függetlenül veszélyes üzem a motorozás. De mondjuk az is igaz, hogyha az említett halálközeli szitukor mondjuk egy 2T-és 125-ös lett volna alattam akkor pár pillanattal korábban értem volna a kereszteződésbe és pont telibekaptam volna a mikrobuszt 100 km/h-ás tempóval. Tuti hogy ott maradtam volna. Így is egy fél napig remegtem az eset után.
Kinek mi a nagy?
Egyébként Rocky is 125 után 600-ast vett és még köztünk van! Bocs Rocky nem azért mondom, csak, hogy azért hozzájárult a rutin és a rengeteg km hogy 600ast vettél!
Romet nagynak számít?
ki vesz itt elsőnek nagy motort kérem?