Tudom! Nem kb. hanem jah annyi asszem! Aham 130 ló! Egyébként múltkor túráztunk hyusong 650gt + cbr 400 rr meg én! Elég fasza volt! nah és nekem bejön a 650es gt! Igaz még nem néztem utána!
ÚGy volt, hogy nsr után 600rr, csak sajnos sehogy se jönne össze a zsé, anyámoktól meg már nem várnám el.
Így most "átmeneti" motor lenne az sv, és utána már egy 2004es cbr nem nagy összeg. (rá 1-2-3 évre)
De így se rossz, mivel nsr és 600rr közt pont köztes az sv. se nem túl erős, se nem túl gyenge. Pont jó
Nagyon szeretem meg minden, csak józanul kell gondolkoznom. Most tudok belőle kiszálni úgy, hogy jó legyen.
Állapota kívül, mind belül tökéletes, még egy ilyen nsr nincs az országban és ez tuti így van.
Tudom sajnos, hogy nagyot lehet bukni, így túl kell lennem rajta. Meg hát szeretnék majd menni messzebbre is túrázni, erre meg bizony kevés egy 125-ös bármilyen is az. Ez a fő ok.
(Azt ne tudd meg, hogy nézik mindenhol...aki nem ért a motorkhoz azért, meg a hangja, aki meg ért, az nem tudja mire vélni, hogy "miez?". )
stb. stb.
Ezért nem veszek újonan motort. Most az Sv-ket nézegetem. Újonan asszem 1.7-1.8 milla a 650s. Most van egy 600 0km-vel, teljes idomzattal (ami ugye külön extra) 1.080.000 Ft, sztem 1 millába el lehetne hozni, és tiszta új motor. A CBR-em is 500valamennyi volt, újonan 820.000 ft asszem, mondjuk most feltettek egy repsolosat 1500 km-rel 450-ért. kitudja, lehet, hogy léecsapok.
Aerox új ára akkor 550 volt, de mivel hitelbe volt, 600ba jött ki.
Eladni rohadt nagy szenvedés volt. 315ért adtuk el végül...plusz a dobot külön, szóval ilyen 330.
Buktunk majdnem 3kilót rajta. Nagy szopás volt...pedig igazából soha semmi baja nem volt, nagyon szerettem is. Csak hát nem lehetett 2 motorom....
Sokkal univerzálisabb volt mint az nsr, ugyanis boltba tudtam vele menni, ott mertem talán hagyni suli előtt, szemben az nsr-rel. Ma mentem először az nsr-rel úgy, hogy nem hobbira haszáltam
Nagyon olcsón adják a robogókat, meg mindent, de így is áll a piac.
(Amúgy most az nsr is meg van hírdetve...)
400.000 F t, még bejáratós, karcmentes, hibátlan kitűnő, stb... Am komolyan esőben nem is mentem vele. Jah és bent van a motorradban, 450.000 Ft-ért árulják, de ha valakit érdekel akkor kihozom és viheti tőlem 400-ért
Szivi, máskor is. Anno én is ciberét akartam, szóval sok mindent tudok róla, elég sok ideig rontottam itt a levegőt. Mostanában már inkább csak olvasok
Sajna a tankom kicsit karcos. Egy 51 éves faszié volt. 2 db karc van rajta, és pont ha ráteszem a tankpadot, akkor nem fog látszódni. Egyébként összesen ennyi "hiba" van a motoron 2 db félcentis karcolás :) Am bukógomba szerintem el lesz felejtve, ha az idomokhoz kell nyúlni. Marad a tankpad meg a felnicsík. Köszi az infót.
Így most "átmeneti" motor lenne az sv, és utána már egy 2004es cbr nem nagy összeg. (rá 1-2-3 évre)
De így se rossz, mivel nsr és 600rr közt pont köztes az sv. se nem túl erős, se nem túl gyenge. Pont jó
Állapota kívül, mind belül tökéletes, még egy ilyen nsr nincs az országban és ez tuti így van.
Tudom sajnos, hogy nagyot lehet bukni, így túl kell lennem rajta. Meg hát szeretnék majd menni messzebbre is túrázni, erre meg bizony kevés egy 125-ös bármilyen is az. Ez a fő ok.
(Azt ne tudd meg, hogy nézik mindenhol...aki nem ért a motorkhoz azért, meg a hangja, aki meg ért, az nem tudja mire vélni, hogy "miez?". )
stb. stb.
Hogy hogy árulod az NSR-t? Nagyon pöpec állapotban van!
Eladni rohadt nagy szenvedés volt. 315ért adtuk el végül...plusz a dobot külön, szóval ilyen 330.
Buktunk majdnem 3kilót rajta. Nagy szopás volt...pedig igazából soha semmi baja nem volt, nagyon szerettem is. Csak hát nem lehetett 2 motorom....
Sokkal univerzálisabb volt mint az nsr, ugyanis boltba tudtam vele menni, ott mertem talán hagyni suli előtt, szemben az nsr-rel. Ma mentem először az nsr-rel úgy, hogy nem hobbira haszáltam
Nagyon olcsón adják a robogókat, meg mindent, de így is áll a piac.
(Amúgy most az nsr is meg van hírdetve...)
u.i.: Mennyit buktál az Aeroxon? (Mennyivel kevesebbért tudtad eladni?)