Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom! Nem kb. hanem jah annyi asszem! Aham 130 ló! Egyébként múltkor túráztunk hyusong 650gt + cbr 400 rr meg én! Elég fasza volt! nah és nekem bejön a 650es gt! Igaz még nem néztem utána!
Igen. Csak a saját nevedben beszélj :))) Nsr-nél "csak" 4szer erősebb
ÚGy volt, hogy nsr után 600rr, csak sajnos sehogy se jönne össze a zsé, anyámoktól meg már nem várnám el.
Így most "átmeneti" motor lenne az sv, és utána már egy 2004es cbr nem nagy összeg. (rá 1-2-3 évre)

De így se rossz, mivel nsr és 600rr közt pont köztes az sv. se nem túl erős, se nem túl gyenge. Pont jó
Szerintem legyen valami a 2 között. A 600-as majdnem 10* erősebb, mint a 25-ös. Kb 130 lovas?
Én is 600RR-t szeretnék majd! Csak nem tudom mi legyen előtte! Vagy legyen-e!
Cbr 125- SV605-CBr600 :)
Bazki ne utánozz Énis pont így képzeltem.
utána meg 600 rr
Nagyon szeretem meg minden, csak józanul kell gondolkoznom. Most tudok belőle kiszálni úgy, hogy jó legyen.
Állapota kívül, mind belül tökéletes, még egy ilyen nsr nincs az országban és ez tuti így van.
Tudom sajnos, hogy nagyot lehet bukni, így túl kell lennem rajta. Meg hát szeretnék majd menni messzebbre is túrázni, erre meg bizony kevés egy 125-ös bármilyen is az. Ez a fő ok.
(Azt ne tudd meg, hogy nézik mindenhol...aki nem ért a motorkhoz azért, meg a hangja, aki meg ért, az nem tudja mire vélni, hogy "miez?". )
stb. stb.
Nekem is sv lesz :)
Ezért nem veszek újonan motort. Most az Sv-ket nézegetem. Újonan asszem 1.7-1.8 milla a 650s. Most van egy 600 0km-vel, teljes idomzattal (ami ugye külön extra) 1.080.000 Ft, sztem 1 millába el lehetne hozni, és tiszta új motor. A CBR-em is 500valamennyi volt, újonan 820.000 ft asszem, mondjuk most feltettek egy repsolosat 1500 km-rel 450-ért. kitudja, lehet, hogy léecsapok.
Jah, SV 650 S-t szeretnék.
Használtautón keresd meg, amúgy 725 irányár. 690 körül ha elvinnék faja lenne.
Azért kérdeztem! Kurva nagyot lehet bukni rajta!
Hogy hogy árulod az NSR-t? Nagyon pöpec állapotban van!
Mennyiért adod az NSR-t? Mi lesz a következő moci?
Matricázva, mi csináltuk. Nézd meg a videóim közt ahogy készült. Amúgy meg relatíve került sokba, ezt most nem részletezném...
Aerox új ára akkor 550 volt, de mivel hitelbe volt, 600ba jött ki.
Eladni rohadt nagy szenvedés volt. 315ért adtuk el végül...plusz a dobot külön, szóval ilyen 330.
Buktunk majdnem 3kilót rajta. Nagy szopás volt...pedig igazából soha semmi baja nem volt, nagyon szerettem is. Csak hát nem lehetett 2 motorom....
Sokkal univerzálisabb volt mint az nsr, ugyanis boltba tudtam vele menni, ott mertem talán hagyni suli előtt, szemben az nsr-rel. Ma mentem először az nsr-rel úgy, hogy nem hobbira haszáltam
Nagyon olcsón adják a robogókat, meg mindent, de így is áll a piac.
(Amúgy most az nsr is meg van hírdetve...)
400.000 F t, még bejáratós, karcmentes, hibátlan kitűnő, stb... Am komolyan esőben nem is mentem vele. Jah és bent van a motorradban, 450.000 Ft-ért árulják, de ha valakit érdekel akkor kihozom és viheti tőlem 400-ért
Ricsi mennyiért adod az YBR-t? Volt már rá jelentkező?
Az NSR ugye matricázva van, nem airbush fényezve? Nagyon faszán néz ki. Jó sokba lehetett rendbehozni.
jah a többi is jó! Nekem csak 1 hónap, én csak a Joshi Barathot nézhetem majd!

u.i.: Mennyit buktál az Aeroxon? (Mennyivel kevesebbért tudtad eladni?)
Persze, nemis úgy gondoltam, a ciberével is sztem el lehet menni normálisan akár 100.000-et is :) De az ybrahim látszik, hogy strapabíróbb sokkal.
Szivi, máskor is. Anno én is ciberét akartam, szóval sok mindent tudok róla, elég sok ideig rontottam itt a levegőt. Mostanában már inkább csak olvasok
Sajna a tankom kicsit karcos. Egy 51 éves faszié volt. 2 db karc van rajta, és pont ha ráteszem a tankpadot, akkor nem fog látszódni. Egyébként összesen ennyi "hiba" van a motoron 2 db félcentis karcolás :) Am bukógomba szerintem el lesz felejtve, ha az idomokhoz kell nyúlni. Marad a tankpad meg a felnicsík. Köszi az infót.