Tankpadot minnél előbb vegyél, bár szerencsére annyira nem magas a cbr tankja, hogy egyből összekarcingáld, de azért vegyél rá!
Itt egy oldal, én innen rendeltem egyedi tankpadot, én terveztem www.tankpad.hu
Felnicsík már szinte mindenhol van...
Gombához én meg úgy tudom, kiscibréhez vágni kell az idomokat. Az ára meg olyan 20 guriga körül alakul.
Sok embernek a fórumos tomtech csinált ha jól tévedek. Tőle rákérdezhetsz
És egy pic:
Am bukógombát honnan tudnék szerezni rá? Bemegyek a Hondához és megveszem? vagy megrendelem? kb mennyibe kerül? Mert nem szeretném egy esetleges bukásnál lerombolni az idomokat. Aztán lesz még piros felnicsík, meg tankpad.
jajj ez egy fórum, és a fórum vitázásról (is) szól, de nem kell soha véresen komolyan venni, és nincs gond.
Amúgy az RSben az a különleges, hogy 2t. :))
Na dobjatok be vmi jó témát, hogy ezekután be ne haljon a topic :)
Persze tudom, csak télleg sok motorba bele akarsz kötni, és általában sikerül is :) A CBR télleg nem egy szökkenő szarvas, de az túlzás, hogy nem sportmotor. És idejössz a fórumba és meg akarsz győzni minket, hogy a CBR nem sportmotor. Még ha úgy is lenne, akkor sem kell ennyire túlragozni a dolgot. Am meg ne érts félre, nincs semmi bajom az RS-sel, már sokszor mondtam, hogy a legszebb 25-ös gép, nyáron ültem a egy talma replikán, nagyon könnyű, ha 4t lenne és persze nem kerülne 1.4 millába akkor biztos beszereznék egyet. Am meg mind1 hogy 2t v 4t, chopper vagy gyorsasági, az a lényeg, hogy motor. Ezen az oldalon, meg egyre többször csak a vita megy.
Mi lenne, ha mindenki a saját motorjával foglalkozna(megszorul-nemszorul meg, sportmotor-nemsportmotor). Vitázhatunk ezen még oldalakon keresztül, nemtudsz meggyőzni minket, h nem sportmotor és mi sem tudunk meggyőzni téged, hogy az. Szóval teljesen értelmetlen itt érvelni egymásnak. Mi is mehetnénk sorolni az eresek hibáit a fórumotokba. (most nem akarom felsorolni a hibákat, megkímélve magam attól a bizonyos anyázástól :)) Azt sem akarom leírni, hogy mit mondott nekem több motorszerelő az Rs-ről. Különböző fajta motorokat kedvelünk, mért kell keresni a hibákat a másik gépében? Vitatkozhatunk még oldalakon keresztül, nem tudsz meggyőzni minket, hogy a CBR nem sportmotor. Igenis az(számomra legalábbis). Szerintem hanyagoljuk a témát :)
De annyit mondok, hogy elég sok évig a CBR egyet jelentett a mindent tudó sporttúra cbr 600 f1-f2-f3-f4-el, amik mindenes sporttúra motorok. 2003tól lett szupersport, a 600rr, de előtte is volt a 600f4ből sport verzió.
üdv...olvasgattam itt a dolgokat és bocs hogy beleszólók de szerintemsem sportmotor a CBR..hanem inkább Sport-túra.....de én nem akarok okoskodni.....peace
neharagudj, de ezen oltári nagyot röhögtem :))) Azért örülök hogy te még az ilyen alap marketing csúsztatásoknak is bedőlsz :)
Na nem kívánom a vitát szítani, széles utat!
Am meg ha minden összejön akkor 18 évesen 650-es SV-m lesz Csakis az S. Kivi vok, hogy azon a motoron mibe tudtok majd belekötni. Talán kevés a henger?
u.i.: A többi képem is jó! :))
u.i.:Jó az utolsó képed! És igaz is teljes mértékben!
Itt egy oldal, én innen rendeltem egyedi tankpadot, én terveztem
www.tankpad.hu
Felnicsík már szinte mindenhol van...
Gombához én meg úgy tudom, kiscibréhez vágni kell az idomokat. Az ára meg olyan 20 guriga körül alakul.
Sok embernek a fórumos tomtech csinált ha jól tévedek. Tőle rákérdezhetsz
És egy pic:
Amúgy az RSben az a különleges, hogy 2t. :))
Na dobjatok be vmi jó témát, hogy ezekután be ne haljon a topic :)
Gumifákat meg ilyesmi! :)
az a csávó is csak menőzni szokott azzal a motorral
PEACE!
neharagudj, de ezen oltári nagyot röhögtem :))) Azért örülök hogy te még az ilyen alap marketing csúsztatásoknak is bedőlsz :)
Na nem kívánom a vitát szítani, széles utat!