Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jajj Bence nem versenyezni kell, az egyértelmű, hogy az RS gyorsabb, most arról folyik a vita, hogy Tyt kolléga szerint a CBR nem sportmotor.
Tavasszal Úgyis lesz 1 kis talÁlkozÓ kecsÓringen, majd ott lehet egymÁssal versenyzni!
Ezzel se értek egyet így ahogy van a változatosság kedvéért. Mentél már sv-vel, vagy ültél már rajta? (S-es változat) Én igen...rohadt fekvős moci, és megy is.
Tanulómotornak az nevezheti, akik meg sok ezer km után megunták, és már nekik természetes.
Nyugi srácok, a boncteremben van aki a 650es SV-re írja, hogy jó,jó csak gyenge, igazából tanulómotor... Aha...
Jaja! A Cg 125 a tanulómotor, meg az YBR, de ez egy sportmotor.
Azé köszi srácok hogy engem próbáltok védeni. Gyakorlatilag engem nem érdekel ha valaki fikázza a gépemet, a lényeg hogy nekem tetszik. Én egy olyan motort akartam ami keveset eszik, 50-60km-es ingázásokra bőven jó. Vaciláltam sokáig hogy CG 125 vagy CBR 125. Szóval nekem a fogyasztás volt a lényeg, nem az hogy 200al belecsapódjak egy fába......
A Honda honlapján supersport kategóriában van! Egyébként ha nem sportmotor miért lenne a neve: CBR!
Amúgy szerintem rengeteg embernek a CBR-ről csak egy fajta kategória jut az eszébe!
jól tudod, és ezzel a hozzászólással megmentetted magad egy újabb értelmetlen anyázástól :)) KÖszönöm!
hallod ez most megint kötözködős lesz, de van ám SV kupa is, és az SV se kifejezetten sportmotor.
Sőt van boxer kupa nagy 250kilós böhöm béemwéknek, meg MZ kupa :))))
Ez is korrekt volt, még annyi, hogy én ha nincs semmi baja a gépnek, akkor is szívesen szöszölgetek vele. Legalább kiismerem a gépet meg ilyesmi :)
ez egy korrekt hozzászólás, látszik teljesen meg vagy elégedve a motoroddal, aminek örülök!
Ez a szép a dologban,én hülyét kapnék egy cbrtől, ti meg nem szeretnétek az RSt.
Széles utat!
OTT A PONT !
Jah és van valami CBR kupa vagy mi a bánat :) Tehát sportmotor :)
Persze van 1-2 szempont alapból, hogy miért jobb CBR tanulómotornak mint az RS! Nem baszogatás ez, hanem véleménycsere! De abból a szempontból jobb a CBR tanulómotornak, hogy nem áll meg alattad és nem kell megállnod minden benzinkútnál! És legalább nem veszi el a kezdő motorosok kedvét a motorozástól! És nem mindenki profi szerelő, hogy gyakran kelljen neki szerelőset játszania az RS-el! Én gondolkoztam anno a cíbere vásárlása előt, hogy CBR legyen vagy RS! De hosszas gondolkozás után inkább CBR-t választottam a robogó uán és nem bántam meg! Motorozni "tanulok" és nem motort szerelni!
Jó tudom, tudom a natix hülye szerelői miatt volt az egész (vagy mi)
Tyt te minden motorba megtalálod a hibát :). És most komolyan mondom, hogy szeretem olvasni a hozzászólásaid, mert szinte mindig belekötsz valakibe :D. Nekem tökéletesen megfelel ez a 4t cibere, nemkell szervizelni, NEM SZORUL MEG , és ha elmegyek vele a suliba, akkor nem az az első benyomása a havernak, hogy "jé, a trabantnak nem ilyen hangja van". Igaz, nem 28 lovas, csak 14 és nem megy 170-et, csak 140-et, nem 7 alatt van 100-on, hanem 12 alatt, de megvan az a sportmotoros érzés, üléspozíció (még ha nem is annyira, mint egy Rs-en). Jah és nem is szépségdíjas motor 2006-ból, de én imádom

Na széles utat!
Tuning bazz ha már te sem vagy képes felfogni hogy nem baszogatom őket, akkor ki? szálljatok már le rólam :)
Inkább olvassátok el a superbikeből kimásolt cikket, az igazság benne van.
Tyt ne baszogasd már a CBReseket ... szard má le :D minden ki azt vesz ami neki kényelmes és jó
állandóan csak a feszkó van ...
"... és itt mindjárt szeretném felhívni a tisztelt fiatal publikum figyelmét, hogy ne az aprilia RS125öt válassza kezdő motornak mert elmegy tőle az életkedve... ... De még itt a szerkiben is több csaj akart magának ilyen rs125-öst, am i -szerintem- a legnagyobb mellényúlás egy kezdőnek. Ez egy ízig -vérig versenymotor, annak minden "rossz" tulajdonságával együtt, kedve a rettenetes üléspozíciótól, a hihetetlen rossz elindulóképességen /buta elektronika. tyt/, és a feszes, ezáltal kényelmetlen futóművön át, a sok odafigyelést igénylő dolgokig.... ... A versenyképes alumínium hídváz tökéletesen alkalmas gyors pályamotorozásra, ami alapjaiban hasonlít a a nagyobb testvérre, az rs250-re. Merev, mégis könnyű, stb stb a geometria szintén megegyezik egy versenymotoréval, végül is használják ezt a modellt versenyzésre is. ..... a fordított villa vastagsága még egy 600-ason is elmenne... stb stb.
CBR: Első ránézésre inkább biciklire emlékeztet, annyira keskeny és az iszonyúan virsli gumik is ezt erősítik. Viszont pont ezért talált telibe a Honda a kis CBR-el. Először is a kis súly, alacsony ülés, a keskeny tank miatt minden kezdőnek gyerekjáték vele boldogulni, ezért a motorozásról szerzett első benyomásaid nem a bosszankodásról és a félelemről (RS) fognak szólni, egyszerűen csak jól érzed magad ezen a gépen. Másrészt egy négyütemű blokk sokkal barátságosabb , mint a kétütemű, ráadásul nincs is vele annyi nyűg. A CBR blokkja pedig bőven elegendő erőt nyújt egy kezdőnek, amellett hogy alapról elindul, és végig tökegyenletesen adja le a teljesítményt a kétüteműek lórugásszerű effektusa nélkül. A futómű szintén a józan eszű tervezők terméke, nem pedig az elborult emléjű versenyreplika gyártóké, szerencsére. Annak ellenére, hogy a CBR125 inkább kismotornak tűnik a DT és az RS mellett, kezdőknek és lányoknak (vagy kezdő lányoknak) a legjobb választás...
... Honda CBR125R. Talán nem is kell senkinek mondanom, hogy az "R" betű itt is egy kicsit túlzás, de gondolom a fiatal srácok irányába ez inkább jó kis marketingfogás, de ezzel be is fejezem a fikázását, mivel ez a legjobb tanulómotor a 3 közül. ... A futóműve is inkább a kényelemre van hangolva mintsem a versenyzésre, és talán egy kezdőnek ez így jobb is. .... Azért az egykerót ne ezzel próbálgast esténként a tesco parkolóban, és az adrenalin egyensúlyodat sem ő fogja helyrebillenteni, hacsak valaki nem jön ki eléd, mert a fék csak úgy fog, mint amennyibe kerül. A honda más mint a többi 125ös, nem versenymotor, csak közlekedési eszköz, de mint ilyen nagyon jó! Ha felvittük volna versenypályára őket, az apriliával nevetve körbemotoroznád a hondát, még úgy is, ha a fél kezedet a seggedbe dugod... Akkor miért jó ez a kis cbr annyira, hogy nálunk mindezek ellenére tesztet nyer? A válasz nagyon egyszerű, olyan motort kerestünk, ami egy abszolút kezdőt nem rémít halálra, el tud vele indulni, ha nő az illető, és - talán nekik ez a legnagyobb fóbiájuk - igen, erről leér minda két lábuk. A Honda cbr125r-t hihetetlen könnyű vezetni, és a teszt után a kolléganőimnek is melegen ajánlom ezt a típust, egyrészről az elmondottak miatt, másrészről a jó ár is e modell mellett kardoskodik... "

Superbike magazinból írtam ki, remélem mostmár mindenki érti miért jobb tanulómotornak a cbr mint az RS.
Ismétlem, a fenti mondatok, nem az én agyam szüleményei, de teljesen egyetértek velük.
Széles utat!
RS 125 & CBR 125 R is sportmoci és tanulómotornak mindkettő tökéletes! Azthiszem az RS-el és a CBR-el is lehet 50-el menni! Még a busával is! Ennyi!
*tanulómoci, csak kicsit morcosabb
helyes-helyes
Csak ezért kötöttem beléd, mert pont ugyanez volt, "vettem egy cbr 125 r sportmocit". Te meg egyből kijavítottad. :) Lehet, sőt, biztos, hogy igazad van, de a maga nemében csak egy sportmotor. Főleg a többi kis 4T mellett.

Szóval gyerekek, mi a tanulság? A 2T moci is tanulómoci :)))))))))))
figyelj ha az utóbbi bármelyik hsz-emből egy cbr tulaj azt veszi ki hogy én provokálom, meg netán szidom a cbr125öt az segghülye. Lassan többet védem a kiscirbit mint a sajátomat, csakhogy nehogy megbántsam valaki puhos kis lelkét.
Nanananaa!
Nem mondtam hogy az RSel nem lehet megtanulni motorozni. Azt mondtam, hogy a CBR tanulómotor, mert sokkal jobban alkalmas arra hogy egy kezdő elsajátítsa a motorozás alapjait, mindenféle kockázat nélkül. Vazzzzzze ha már ebbe is belekötsz, mibe nem? :D