Ezzel se értek egyet így ahogy van a változatosság kedvéért. Mentél már sv-vel, vagy ültél már rajta? (S-es változat) Én igen...rohadt fekvős moci, és megy is.
Tanulómotornak az nevezheti, akik meg sok ezer km után megunták, és már nekik természetes.
Azé köszi srácok hogy engem próbáltok védeni. Gyakorlatilag engem nem érdekel ha valaki fikázza a gépemet, a lényeg hogy nekem tetszik. Én egy olyan motort akartam ami keveset eszik, 50-60km-es ingázásokra bőven jó. Vaciláltam sokáig hogy CG 125 vagy CBR 125. Szóval nekem a fogyasztás volt a lényeg, nem az hogy 200al belecsapódjak egy fába......
A Honda honlapján supersport kategóriában van! Egyébként ha nem sportmotor miért lenne a neve: CBR!
Amúgy szerintem rengeteg embernek a CBR-ről csak egy fajta kategória jut az eszébe!
hallod ez most megint kötözködős lesz, de van ám SV kupa is, és az SV se kifejezetten sportmotor.
Sőt van boxer kupa nagy 250kilós böhöm béemwéknek, meg MZ kupa :))))
ez egy korrekt hozzászólás, látszik teljesen meg vagy elégedve a motoroddal, aminek örülök!
Ez a szép a dologban,én hülyét kapnék egy cbrtől, ti meg nem szeretnétek az RSt.
Széles utat!
Persze van 1-2 szempont alapból, hogy miért jobb CBR tanulómotornak mint az RS! Nem baszogatás ez, hanem véleménycsere! De abból a szempontból jobb a CBR tanulómotornak, hogy nem áll meg alattad és nem kell megállnod minden benzinkútnál! És legalább nem veszi el a kezdő motorosok kedvét a motorozástól! És nem mindenki profi szerelő, hogy gyakran kelljen neki szerelőset játszania az RS-el! Én gondolkoztam anno a cíbere vásárlása előt, hogy CBR legyen vagy RS! De hosszas gondolkozás után inkább CBR-t választottam a robogó uán és nem bántam meg! Motorozni "tanulok" és nem motort szerelni!
Tyt te minden motorba megtalálod a hibát :). És most komolyan mondom, hogy szeretem olvasni a hozzászólásaid, mert szinte mindig belekötsz valakibe :D. Nekem tökéletesen megfelel ez a 4t cibere, nemkell szervizelni, NEM SZORUL MEG , és ha elmegyek vele a suliba, akkor nem az az első benyomása a havernak, hogy "jé, a trabantnak nem ilyen hangja van". Igaz, nem 28 lovas, csak 14 és nem megy 170-et, csak 140-et, nem 7 alatt van 100-on, hanem 12 alatt, de megvan az a sportmotoros érzés, üléspozíció (még ha nem is annyira, mint egy Rs-en). Jah és nem is szépségdíjas motor 2006-ból, de én imádom
Tuning bazz ha már te sem vagy képes felfogni hogy nem baszogatom őket, akkor ki? szálljatok már le rólam :)
Inkább olvassátok el a superbikeből kimásolt cikket, az igazság benne van.
"... és itt mindjárt szeretném felhívni a tisztelt fiatal publikum figyelmét, hogy ne az aprilia RS125öt válassza kezdő motornak mert elmegy tőle az életkedve... ... De még itt a szerkiben is több csaj akart magának ilyen rs125-öst, am i -szerintem- a legnagyobb mellényúlás egy kezdőnek. Ez egy ízig -vérig versenymotor, annak minden "rossz" tulajdonságával együtt, kedve a rettenetes üléspozíciótól, a hihetetlen rossz elindulóképességen /buta elektronika. tyt/, és a feszes, ezáltal kényelmetlen futóművön át, a sok odafigyelést igénylő dolgokig.... ... A versenyképes alumínium hídváz tökéletesen alkalmas gyors pályamotorozásra, ami alapjaiban hasonlít a a nagyobb testvérre, az rs250-re. Merev, mégis könnyű, stb stb a geometria szintén megegyezik egy versenymotoréval, végül is használják ezt a modellt versenyzésre is. ..... a fordított villa vastagsága még egy 600-ason is elmenne... stb stb.
CBR: Első ránézésre inkább biciklire emlékeztet, annyira keskeny és az iszonyúan virsli gumik is ezt erősítik. Viszont pont ezért talált telibe a Honda a kis CBR-el. Először is a kis súly, alacsony ülés, a keskeny tank miatt minden kezdőnek gyerekjáték vele boldogulni, ezért a motorozásról szerzett első benyomásaid nem a bosszankodásról és a félelemről (RS) fognak szólni, egyszerűen csak jól érzed magad ezen a gépen. Másrészt egy négyütemű blokk sokkal barátságosabb , mint a kétütemű, ráadásul nincs is vele annyi nyűg. A CBR blokkja pedig bőven elegendő erőt nyújt egy kezdőnek, amellett hogy alapról elindul, és végig tökegyenletesen adja le a teljesítményt a kétüteműek lórugásszerű effektusa nélkül. A futómű szintén a józan eszű tervezők terméke, nem pedig az elborult emléjű versenyreplika gyártóké, szerencsére. Annak ellenére, hogy a CBR125 inkább kismotornak tűnik a DT és az RS mellett, kezdőknek és lányoknak (vagy kezdő lányoknak) a legjobb választás...
... Honda CBR125R. Talán nem is kell senkinek mondanom, hogy az "R" betű itt is egy kicsit túlzás, de gondolom a fiatal srácok irányába ez inkább jó kis marketingfogás, de ezzel be is fejezem a fikázását, mivel ez a legjobb tanulómotor a 3 közül. ... A futóműve is inkább a kényelemre van hangolva mintsem a versenyzésre, és talán egy kezdőnek ez így jobb is. .... Azért az egykerót ne ezzel próbálgast esténként a tesco parkolóban, és az adrenalin egyensúlyodat sem ő fogja helyrebillenteni, hacsak valaki nem jön ki eléd, mert a fék csak úgy fog, mint amennyibe kerül. A honda más mint a többi 125ös, nem versenymotor, csak közlekedési eszköz, de mint ilyen nagyon jó! Ha felvittük volna versenypályára őket, az apriliával nevetve körbemotoroznád a hondát, még úgy is, ha a fél kezedet a seggedbe dugod... Akkor miért jó ez a kis cbr annyira, hogy nálunk mindezek ellenére tesztet nyer? A válasz nagyon egyszerű, olyan motort kerestünk, ami egy abszolút kezdőt nem rémít halálra, el tud vele indulni, ha nő az illető, és - talán nekik ez a legnagyobb fóbiájuk - igen, erről leér minda két lábuk. A Honda cbr125r-t hihetetlen könnyű vezetni, és a teszt után a kolléganőimnek is melegen ajánlom ezt a típust, egyrészről az elmondottak miatt, másrészről a jó ár is e modell mellett kardoskodik... "
Superbike magazinból írtam ki, remélem mostmár mindenki érti miért jobb tanulómotornak a cbr mint az RS.
Ismétlem, a fenti mondatok, nem az én agyam szüleményei, de teljesen egyetértek velük.
Széles utat!
Csak ezért kötöttem beléd, mert pont ugyanez volt, "vettem egy cbr 125 r sportmocit". Te meg egyből kijavítottad. :) Lehet, sőt, biztos, hogy igazad van, de a maga nemében csak egy sportmotor. Főleg a többi kis 4T mellett.
Szóval gyerekek, mi a tanulság? A 2T moci is tanulómoci :)))))))))))
figyelj ha az utóbbi bármelyik hsz-emből egy cbr tulaj azt veszi ki hogy én provokálom, meg netán szidom a cbr125öt az segghülye. Lassan többet védem a kiscirbit mint a sajátomat, csakhogy nehogy megbántsam valaki puhos kis lelkét.
Nanananaa!
Nem mondtam hogy az RSel nem lehet megtanulni motorozni. Azt mondtam, hogy a CBR tanulómotor, mert sokkal jobban alkalmas arra hogy egy kezdő elsajátítsa a motorozás alapjait, mindenféle kockázat nélkül. Vazzzzzze ha már ebbe is belekötsz, mibe nem? :D
Tanulómotornak az nevezheti, akik meg sok ezer km után megunták, és már nekik természetes.
Amúgy szerintem rengeteg embernek a CBR-ről csak egy fajta kategória jut az eszébe!
Sőt van boxer kupa nagy 250kilós böhöm béemwéknek, meg MZ kupa :))))
Ez a szép a dologban,én hülyét kapnék egy cbrtől, ti meg nem szeretnétek az RSt.
Széles utat!
Na széles utat!
Inkább olvassátok el a superbikeből kimásolt cikket, az igazság benne van.
állandóan csak a feszkó van ...
CBR: Első ránézésre inkább biciklire emlékeztet, annyira keskeny és az iszonyúan virsli gumik is ezt erősítik. Viszont pont ezért talált telibe a Honda a kis CBR-el. Először is a kis súly, alacsony ülés, a keskeny tank miatt minden kezdőnek gyerekjáték vele boldogulni, ezért a motorozásról szerzett első benyomásaid nem a bosszankodásról és a félelemről (RS) fognak szólni, egyszerűen csak jól érzed magad ezen a gépen. Másrészt egy négyütemű blokk sokkal barátságosabb , mint a kétütemű, ráadásul nincs is vele annyi nyűg. A CBR blokkja pedig bőven elegendő erőt nyújt egy kezdőnek, amellett hogy alapról elindul, és végig tökegyenletesen adja le a teljesítményt a kétüteműek lórugásszerű effektusa nélkül. A futómű szintén a józan eszű tervezők terméke, nem pedig az elborult emléjű versenyreplika gyártóké, szerencsére. Annak ellenére, hogy a CBR125 inkább kismotornak tűnik a DT és az RS mellett, kezdőknek és lányoknak (vagy kezdő lányoknak) a legjobb választás...
... Honda CBR125R. Talán nem is kell senkinek mondanom, hogy az "R" betű itt is egy kicsit túlzás, de gondolom a fiatal srácok irányába ez inkább jó kis marketingfogás, de ezzel be is fejezem a fikázását, mivel ez a legjobb tanulómotor a 3 közül. ... A futóműve is inkább a kényelemre van hangolva mintsem a versenyzésre, és talán egy kezdőnek ez így jobb is. .... Azért az egykerót ne ezzel próbálgast esténként a tesco parkolóban, és az adrenalin egyensúlyodat sem ő fogja helyrebillenteni, hacsak valaki nem jön ki eléd, mert a fék csak úgy fog, mint amennyibe kerül. A honda más mint a többi 125ös, nem versenymotor, csak közlekedési eszköz, de mint ilyen nagyon jó! Ha felvittük volna versenypályára őket, az apriliával nevetve körbemotoroznád a hondát, még úgy is, ha a fél kezedet a seggedbe dugod... Akkor miért jó ez a kis cbr annyira, hogy nálunk mindezek ellenére tesztet nyer? A válasz nagyon egyszerű, olyan motort kerestünk, ami egy abszolút kezdőt nem rémít halálra, el tud vele indulni, ha nő az illető, és - talán nekik ez a legnagyobb fóbiájuk - igen, erről leér minda két lábuk. A Honda cbr125r-t hihetetlen könnyű vezetni, és a teszt után a kolléganőimnek is melegen ajánlom ezt a típust, egyrészről az elmondottak miatt, másrészről a jó ár is e modell mellett kardoskodik... "
Superbike magazinból írtam ki, remélem mostmár mindenki érti miért jobb tanulómotornak a cbr mint az RS.
Ismétlem, a fenti mondatok, nem az én agyam szüleményei, de teljesen egyetértek velük.
Széles utat!
Szóval gyerekek, mi a tanulság? A 2T moci is tanulómoci :)))))))))))
Nem mondtam hogy az RSel nem lehet megtanulni motorozni. Azt mondtam, hogy a CBR tanulómotor, mert sokkal jobban alkalmas arra hogy egy kezdő elsajátítsa a motorozás alapjait, mindenféle kockázat nélkül. Vazzzzzze ha már ebbe is belekötsz, mibe nem? :D