Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te tudod! Van oka amiért cserélni akarod vagy csak a tejesítmény miatt? Én nem tennék be 160-as hengert annyit nem ér meg! Kitudja főtengely is meddig bírja! Szervízben kérdezd meg a bal első indexet!
Pórbáltátok már? :) Ha igen akkor az összes idom passzol rá?
Elkezdek gyüjteni 160-as hengerre asszem.régi hengert dugót ellehet adni vhol szerintetek?11ezer van benne hibátlan csak levan az oldaláról csiszolva a 125-ös felirat mert 50-esnek használom a mocit.Amugy a gyári kipuff-ba nincs egy folytás a végén?Az a kis cső benne folytás vagy csak van rajta egy nagyob cucc h nagynak nézzen ki?Nemtud vki bal első indexet cbr-hez?Előre is thx.
Am tuning csak azért írtam h végre aprillás mert már rég akartam keresni egy aprillást h mondjon a gépről 1-2 szót mert tesómnak volt rs 125 és nagyon sokat kellet ráköltenie.(Már találtam aprillást:D)
át lehet rakni, de akkor az oldal idomokat is cserélni kell
egy bal első index izzóval meg mindennel együtt mennyibe kerül? jah és 07-es meg a 04-es modellen is ugyanolyan van? (az újabb 07-es van nekem)
nagyobb szervizekben ahol tudnak fényezni persze, hogy vállalják, de csak előre szólok, hogy ne számolj 20 alatt.Nem tudom most az árakat nagyon, de multkor nekem 2 műanyag idomot akart a féyező 25ért fújni szóval a márkaszervizben sem lesz olcsóbb
nem mondom hogy szart sem ér de nem sokat..... mondhatni semmit...melegiti a kesztyűdet.. alulról... a szél meg nem onnan éri ... szal érted
Nincs repsol festésben! Fekete, fehér, piros és kék van!

u.i.: 08-as CBR fejidomát át lehet rakni a 04-es szériáéra nem tudja valaki?
hi, lenne egy kérdésem...a 08as CBR t nem lehet kapni Repsol festésben? (gondolom vagy nincs ilyen vagy többet kell érte fizetni...)
ty a választ, amúgy kb mennyi az a sok? és a márkaszervízben ilyet nem vállalnak?
finoman megcsiszolod 600as vizes csisz papírral kis szórógitt aztán azt visszacsiszolod még szép sima nem lesz és utánna fújhatod, de ha nem te csinálod hanem fényező akkor ninsc gond ezt ők simán megcsinálják csak sokért
ma túl lettem az első motoros esésen sajnos :(, és ez a fejidomon meg is látszik :S.
ezzel mit lehetne csinálni, ha nem akarok új fejidomot venni..... (pl lecsiszoltatni 1 picit aztán lefestetni v mi? és kb mennyibe lenne benne): http://kepfeltoltes.hu/081003/DSC00203_www.kepfeltoltes.
hu_.jpg
de mondjuk az a ricsi-féle felnicsík felrakás elég alpári.távolról még ok mert onnan nem látszik de közelről nagyon gány
na jó de most ha ricsire gondolsz ő a corából vette és ott nem adnak hozzá felrakót.de ha valami normálisat veszel (pl progrip ahhoz már biztos adnak) de mondjuk szerintem a tiedhez sincs ha berinzánál vetted.
nyugodtan
"végre egy aprilias" mi vagyok én messiás ?
Hali!
valaki meg tudná mondani hogy hogy kellene a felnicsíkot felrakni? mert haverom is felrakta az ő motorjára de mivel afelnicsík egyenes volt így csak ilyen kisebb megszakításokkal vagy hogyan rakta fel és nagyon csúnya lett
és azon gondolkodtam hogy lehet fe kellene vmennyire melegíteni hogy hajlékony legyen 1 kicsit
de aki tudja az lécci adjon tanácsot benne
előre is kösz
elméletben már nem felelne meg az A1-nek, de ha nincs belenyomva, hoyg 166ccm akkor nem kell vele foglalkozni.vagy ha benne van akkor onnantól kezdve vizsgán plusz 5ezer legalább és nincs gond.
tipikusan az az eset mikor pl motorszám nem stimmel az autóban jó pénzért úgy is levizsgáztathatod.
De ha megveszed a szettet kíváncsi lennék mit tud a gép
Hali

Kérdés: átalakítva 166ccm-re mit kell vele csinálni h legális legyen?
Gondolom +teljesítménnyel már nem A1-es gépnek felel meg...
csa

a motorline ba tudsz venni olyat. 166 cm malosi hengerszett . ebbe csakahenger van mega dugatyu meg a gyűrűk. sima 2 szelepes marad a régi hengerfejel. kb 19 ló lesz de megy kb 150-160 at. de a 140 simán széri áttételel. a 15 elől 42 hátul aszéri a lánckeréknél. tán első 17 fogaskerékel 160 at tud max .
fogyasztás alap 3 liter de simán 4 litert is bezabálja 100 km en.
89 ezer ft aszema fogyasztó ára és kb 2,5-3 hét mire megvan olaszból.
de a gyári kipufrendszerel nem ajánlják ezért ki kell nyitnia dobot. magyaru sport kipuffot neki. ugy meglesza tuning lovak. magyarországon párat adtak el belőle . a tuning hengerel dinamikusabban fog menni .
nagyábból enyi
üdv
Tud vki vmit 160as hengeről cbr-be?menyibe van, változás stb.
Valakinek van olyan ismerőse akinek van Bazuka B12-je?
Hali.Nem szeged mellet vmi faluban egy csávótól aki svájcból hoz be motorokat.hmm végre egy aprillás felvehetlek msn-re ha nem baj lenne 1-2 kérdésem az aprilláról
nem egy csajtól vetted te azt a cbr-t ?
Sziasztok!Aki gondolkozok új motor vásárlásán annak elmondom a tapasztalatom.Nekem egy 2006-os repsolos honda van ugy fél éve vettem 300-ért.A motornak hihetetlen jó futóműve van ahoz képest mint amit elképzeltem.Nagyon kényelmes legalábis én 125-s rs hez tudom hasonlítani.kuplung könyű nem fárad el a csukló a fék nissin nagyon jó.utazó amit igazán szeret 100-de ha olyan az út 120-at is elmegy nekem.A fogyasztás legalja 1,8 teteje 2,5 nekem.Én 50-esnek használom simán elmegy 400km elmegyek vele lazán mert mikor üreset mutat van benne még egy 80-as kb.városban kényelmes lehet használni úgy 6ezres fordulaton utazóba 8-9 ezer max 10.500 ig érdemes fölötte halott.Én ajánlom a mocit 140-et már mendtem vele haladós sztem naon szép keveset eszik és bátran elindulok vele akármilyen hosszú utra nem fog szétesni!üdv
Sziasztok! Ha minden igaz akkor jövő nyáron már én is egy 2008-as CBR 125-tel rohangálok ! De előtte meg szeretném kérdezni hogy mi a tapasztalatotok ezzel a motorral ?