Sziasztok! Köszönöm az infókat, nagyon hasznosak! Igazából a cbr felé húz a szívem főleg az új nagytesós kinézet hmmm, de nem szeretném a motor vásárlást elkapkodni, késöbb megbánni ! Holnap tekintem meg a cbr-t fehérváron. Kiváncsi vagyok rá. Még biztosan lesznek kérdéseim! üdv.: Nix
én 400km után szoktam mindig tankolni Versenypályán +odavezető autópályán (2személy és csőgáz (125km/H) )+haza ugyanilyen stílusban autópályán 2,8at evett.Úgy látszik ebben jobb a yamaha de ha a cbr autópályán megeszik 4et az se fog földhöz vágni a tzremmel 4-4,5literrel mászkáltam és utazóba 2személlyel 90et vitt.A yamaha kétszeméllyel 110zel lazán elbattyog.
Akkor cbr.A cbrnek lágyabb a futóműve, a yamaha kényelmetlenebb.Igaz erősebb az R de ha túrázásra használnád inkább akkor sztem cbr.Annyival nem erősebb hogy csupán ezért kiadj rá +2ezret és fogd a feneked 200kmután (bár nekem volt hogy 540kmlett egy nap és semmibajom nem volt,de tény hogy a cbr kényelmesebb).A yamaha futóműve sokkal keményebb és joban érzed a magyar utak minőségét...ami nem túl jó fogyasztásba tök mind1, a cbr is ba"zik zabálni Ha esetleg yamahát vennél semmikép se a YAMAHA CITYbe hord szervízbe.ennyi kb.Ha van valami kérdésed a gépről megtalálsz az R125topicba,esetleg itt is.
cbr 125 be 2004 es karbis verzió simo égős dupla 35/35 w os . vasba XEnont keresek ?
xenon kittet buherált már be valaki ebbe a kis vasba. tom hülye ötletnek tünek de nem lehetetlen.
üdv fyrgi
én is motorozok télen/hóban/fagyban de ez sajnos nem igaz hogy fel lehet öltözni. pulóvert nadrágot fel tudsz venni 20 at de eksztyűt nem.. az én újjaim már alig mozogank néha gúy szét vannak baszva ... bár ha van egy jó tipped arra hgoy védhetném őketa hidegtől szivesen veszem viszont iylen szinte biztos hogy ncisn
a kis cbr 125 honda az 2004 ben mutaták be igaz akkor még karburátoros volt 13,2 ló papiron de amugy kamu mert kb 9 ló van a hátsó keréken. hajtáslánc levesz. mikuni karbija vn 28 mm VK állandó nyomású karbi.
NGK CR 8 e gyertya megy bele amia legtöbb modern motorokba pl : drz 400 wr yamaha suzuki dl 650 stbbb....
CDI gyújtása van ami egyszerű. a 2004 évjárta -2006 ig ez karburátoros verzio ennek sima lámpálya van 2 db simo égővel ami bajonetzáras. tom hülye megoldás de ez van. az indjetosonál már mása fejidóm meg a égő is aszem H1 vagy H7 égők vannak benne akárcsaka yamaha 125 r be.
a cbr váltoja 6 sebeséges rövid áttételel de városba jó. hamar elfogynaka gangok ezért kell váltogatni. de jo kis gép.
pörgös1 hengeres motorja van 2 db szelepel 1 kipufff szelep és egy szivó szelep.+ 1 gyertya azt kész.
már 2000 fordulatolmegyeget de szerintem 3000 alá engedni nem érdemes mert erőlködik de megy.városba alig kell pörgetni mert alapjáraton elgurul. 3-6 ezerik .max kigyorsitásoknállehet oda húzni de 8500 nál érdemes váltani mert ott adja le a max nyomatékot 10 nm macit.10000 nél meg a 13 lóvat de simán pörög 11 ezer 11500 tilt vagy 12 ezernél nemtom.de megy. 80 az utazója akkár 2 szeméylel is . keveset eszik .2,5- 4 lityoig. átlag nekem 3 liter. de pályán 3,5 re beáll. 110-120 km/h nál. vége nekem 140 km/h. azt ténylega vége de nem mindig megy anyit. pl fuj aszél+ 2 személy. versenypályán 3,8-4 lityo volt de még hazajötem a maradék bengával . kb 130km volt .maradék ut. kb 250 km lehet megteni 10 lityo bengával legkevesebb de szerintem mindenki megy 300km vagy 350km egy tankall.bár aki nagyon hülye az 400 km is letudja.
a yamaha majdnem ugyanaz kivéve hogy nehezeb pár kiloval. de ugyanaz. árban van pici eltérés a honda javára a zsir ujat nézük. honda 819 ezerf ft a yamaha 998 ezer ft aszem. de érdemes egy használtatt venni amibe pár km van és még garis is akkor jót bukik és regadós sem kell rá. ki kell próbálni mindegyiket azt el kell dönteni meliket. sokat kibirnak mert 4 ütemüek. simán 200 ezer km mennek. nagyából ennyi
na üdv
Sziasztok! Egy kis segitséget szeretnék kérni, mégpedig: A1 jogsim hamarosan meglesz és sokat nézegetem a 125ös mocikat! 2 motor tetszik igazán : Honda Cbr 125R és Yamaha Yzf R125 igazából nem tudom hogy melyik gép mit tud, mert még nem volt szerencsém a kiszemeltekkel találkozni ! Ha elmondanátok a véleményeteket annak nagyon örülnék. Sokan irnak negativ véleményt a kis ciberére pedig szerintem jó kis moci Sokan a yamaha mellett állnak mint 125ös!
Nem tudom melyik motor lenne a megfelelőbb -sokat szeretnék túrázni vele, kis fogyasztás, kevés motor költség, könnyű kezelhetőség és végűl jól birja a csodás magyar utakat és kényelmes legyen! Ezek a szempontok is fontosak számomra! Előre is köszönöm!
na itt vannak a képek a hátsó kerék csapágy cbr 125 be. gyárit rendeltem az egész 11500 ft volt meg beszerelés 4500+fa . 1 órás munkadijat számolatak ami azért volt érdekes mert marha lajhár modon cserélték ki, de a igy is töketlenkedve 45 perc volt . mértem stopperel kiváncsi voltam menyire basznak át. honda márka szerviz. egy profi szerelőnek max 15 perc egy csapágy csere és abba kávé is belefér. én is megcsináltam volna csak szerszám hiján nem mertem beválallni. de nem egy nagy dolog. rosz volt nézni a szerelőt amikor egy hideg
vágonak látszó valamivel nekieset az alukeréknek. bazeg mondom. na mindnegy
a hátsó guma is csere lett. és a szelepet is cseréltem egy kis szelepre ami 90 fokal el van ferdülve. igy könyebb a kereket felfújni. nem kenn öszea lánc. ezérta másik oldalra van kivezetve. a szelep kemény 580 ft volt. ezt gumicserénként is cserélni érdemes. nem nagy öszeg de megéri.
a csapágyak 3 db volt egy jobbra egy balra egy meg a lánckerékhez kellet az a menesztőcsapágy.
a gyári guma kurva jól tapad esőben is persze ha van rajta minta még mert ha elkopik akkor az is csúszik.de melik guma nem. még télen is amikor elégé zergebaszó hideg van. bár onosesőbe már estem vele , nem is egyszer. de odaa valami szöges guma könne.
na üdv mindekinek csá
fyrgi
a cbr 125 a gyári gumával a legjobb. a cbr kupában is széria gumával mennek és kurva jol tapadnak. bár hidegen tud egy kis meglepit okozni de hidegen melik guma nem tud olyat . még a slik is kurva szar hidegen. de ha bemelegedik magyarul eléri az üzem hőfokot akkor baszot jó.a cbr 125 slikkle kurva jó bár jó tapad a köridő szinte tök egyforma mint a gyári IRC -vel. ezekre kis motorokra tök mindnegy milyen guma van fönt mert ekkora teljesitménynél mindnegy . de ez használatól is függ. ki mire haszználja gumát. a város túra terep pálya akkor jó agyári és kurva sokat kibir. és a hátsó gumát 20-25 ezer km kként csere. az elsőt meg 30-36 ezer km kibir.
nekem 65 ezer km van benne és eddig előre 2 guma volt fent hátul meg 3 guma.
a slik baszot jó de városba faszság szerintem csak pálya de ott kurva jó. kuplunkarig lehet dönteni a vasat.
bár nemegy supermotot de aki ügyes annak nem gond figurázni
a gyári guma egy baj van vele kurva sokba kerül. első 22900 ft hátsó 23500 ft . de cserébe elmegy 20 ezer km meg pár pályanap is belefér bár ott az élettartama felére is csökken de az élménynek ára is van.
cbr hibusok . 64 ezer km kilométer óra spirál beszar csak csere 2900 ft volt. szar bowdenes megoldás de ez még elmegy. 63 ezer km hátsó kerékcsapágy beszart és kotyogot a hátsó kerék csak csere leehet .
gyári csapágy 12 ezer Ft volt porvédővel 2 db meg a munkadij 4500+fa.
--- tud valaki szinter kuplung lamellákat cbr 125 be.? !
cserélt már vaalki kuplung tárcsát cbr -be. aszem 5 vagy 6 lamela van mega fémlemezbizbaszok meg 4 db rúgó.
rugom az van csak lamela köll? köszi a irjatok.
na csá üdv mindnekinek
fyrgi győr hideg van nem vészes csak ne esen.
sztem ez bőven jó nekem sportdemon volt a tzren keményebb volt mint a mostani mislen,viszont ha bemelegedett könnyen túlmelegedett és elkezdett olvadni,szal érdekes gumma volt,mind1 a lényeg hogy az se csuszott télen:) (10-13fokban:))
Nekem is ugyanilyen van rajta de az nem az alap.
Az alap az IRC amiről csak annyit mondok hogy sokáig bírja de valahogy nem akart tapadni alattam
De ez a Continetal az zsír
cbr 125 be 2004 es karbis verzió simo égős dupla 35/35 w os . vasba XEnont keresek ?
xenon kittet buherált már be valaki ebbe a kis vasba. tom hülye ötletnek tünek de nem lehetetlen.
üdv fyrgi
pl egy ilyen, mondjuk nem 2 ft, de megéri :)
a kis cbr 125 honda az 2004 ben mutaták be igaz akkor még karburátoros volt 13,2 ló papiron de amugy kamu mert kb 9 ló van a hátsó keréken. hajtáslánc levesz. mikuni karbija vn 28 mm VK állandó nyomású karbi.
NGK CR 8 e gyertya megy bele amia legtöbb modern motorokba pl : drz 400 wr yamaha suzuki dl 650 stbbb....
CDI gyújtása van ami egyszerű. a 2004 évjárta -2006 ig ez karburátoros verzio ennek sima lámpálya van 2 db simo égővel ami bajonetzáras. tom hülye megoldás de ez van. az indjetosonál már mása fejidóm meg a égő is aszem H1 vagy H7 égők vannak benne akárcsaka yamaha 125 r be.
a cbr váltoja 6 sebeséges rövid áttételel de városba jó. hamar elfogynaka gangok ezért kell váltogatni. de jo kis gép.
pörgös1 hengeres motorja van 2 db szelepel 1 kipufff szelep és egy szivó szelep.+ 1 gyertya azt kész.
már 2000 fordulatolmegyeget de szerintem 3000 alá engedni nem érdemes mert erőlködik de megy.városba alig kell pörgetni mert alapjáraton elgurul. 3-6 ezerik .max kigyorsitásoknállehet oda húzni de 8500 nál érdemes váltani mert ott adja le a max nyomatékot 10 nm macit.10000 nél meg a 13 lóvat de simán pörög 11 ezer 11500 tilt vagy 12 ezernél nemtom.de megy. 80 az utazója akkár 2 szeméylel is . keveset eszik .2,5- 4 lityoig. átlag nekem 3 liter. de pályán 3,5 re beáll. 110-120 km/h nál. vége nekem 140 km/h. azt ténylega vége de nem mindig megy anyit. pl fuj aszél+ 2 személy. versenypályán 3,8-4 lityo volt de még hazajötem a maradék bengával . kb 130km volt .maradék ut. kb 250 km lehet megteni 10 lityo bengával legkevesebb de szerintem mindenki megy 300km vagy 350km egy tankall.bár aki nagyon hülye az 400 km is letudja.
a yamaha majdnem ugyanaz kivéve hogy nehezeb pár kiloval. de ugyanaz. árban van pici eltérés a honda javára a zsir ujat nézük. honda 819 ezerf ft a yamaha 998 ezer ft aszem. de érdemes egy használtatt venni amibe pár km van és még garis is akkor jót bukik és regadós sem kell rá. ki kell próbálni mindegyiket azt el kell dönteni meliket. sokat kibirnak mert 4 ütemüek. simán 200 ezer km mennek. nagyából ennyi
na üdv
Nem tudom melyik motor lenne a megfelelőbb -sokat szeretnék túrázni vele, kis fogyasztás, kevés motor költség, könnyű kezelhetőség és végűl jól birja a csodás magyar utakat és kényelmes legyen! Ezek a szempontok is fontosak számomra! Előre is köszönöm!
na itt vannak a képek a hátsó kerék csapágy cbr 125 be. gyárit rendeltem az egész 11500 ft volt meg beszerelés 4500+fa . 1 órás munkadijat számolatak ami azért volt érdekes mert marha lajhár modon cserélték ki, de a igy is töketlenkedve 45 perc volt . mértem stopperel kiváncsi voltam menyire basznak át. honda márka szerviz. egy profi szerelőnek max 15 perc egy csapágy csere és abba kávé is belefér. én is megcsináltam volna csak szerszám hiján nem mertem beválallni. de nem egy nagy dolog. rosz volt nézni a szerelőt amikor egy hideg
vágonak látszó valamivel nekieset az alukeréknek. bazeg mondom. na mindnegy
a hátsó guma is csere lett. és a szelepet is cseréltem egy kis szelepre ami 90 fokal el van ferdülve. igy könyebb a kereket felfújni. nem kenn öszea lánc. ezérta másik oldalra van kivezetve. a szelep kemény 580 ft volt. ezt gumicserénként is cserélni érdemes. nem nagy öszeg de megéri.
a csapágyak 3 db volt egy jobbra egy balra egy meg a lánckerékhez kellet az a menesztőcsapágy.
a gyári guma kurva jól tapad esőben is persze ha van rajta minta még mert ha elkopik akkor az is csúszik.de melik guma nem. még télen is amikor elégé zergebaszó hideg van. bár onosesőbe már estem vele , nem is egyszer. de odaa valami szöges guma könne.
na üdv mindekinek csá
fyrgi
a cbr 125 a gyári gumával a legjobb. a cbr kupában is széria gumával mennek és kurva jol tapadnak. bár hidegen tud egy kis meglepit okozni de hidegen melik guma nem tud olyat . még a slik is kurva szar hidegen. de ha bemelegedik magyarul eléri az üzem hőfokot akkor baszot jó.a cbr 125 slikkle kurva jó bár jó tapad a köridő szinte tök egyforma mint a gyári IRC -vel. ezekre kis motorokra tök mindnegy milyen guma van fönt mert ekkora teljesitménynél mindnegy . de ez használatól is függ. ki mire haszználja gumát. a város túra terep pálya akkor jó agyári és kurva sokat kibir. és a hátsó gumát 20-25 ezer km kként csere. az elsőt meg 30-36 ezer km kibir.
nekem 65 ezer km van benne és eddig előre 2 guma volt fent hátul meg 3 guma.
a slik baszot jó de városba faszság szerintem csak pálya de ott kurva jó. kuplunkarig lehet dönteni a vasat.
bár nemegy supermotot de aki ügyes annak nem gond figurázni
a gyári guma egy baj van vele kurva sokba kerül. első 22900 ft hátsó 23500 ft . de cserébe elmegy 20 ezer km meg pár pályanap is belefér bár ott az élettartama felére is csökken de az élménynek ára is van.
cbr hibusok . 64 ezer km kilométer óra spirál beszar csak csere 2900 ft volt. szar bowdenes megoldás de ez még elmegy. 63 ezer km hátsó kerékcsapágy beszart és kotyogot a hátsó kerék csak csere leehet .
gyári csapágy 12 ezer Ft volt porvédővel 2 db meg a munkadij 4500+fa.
--- tud valaki szinter kuplung lamellákat cbr 125 be.? !
cserélt már vaalki kuplung tárcsát cbr -be. aszem 5 vagy 6 lamela van mega fémlemezbizbaszok meg 4 db rúgó.
rugom az van csak lamela köll? köszi a irjatok.
na csá üdv mindnekinek
fyrgi győr hideg van nem vészes csak ne esen.
Az alap az IRC amiről csak annyit mondok hogy sokáig bírja de valahogy nem akart tapadni alattam
De ez a Continetal az zsír