Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Henger 45 bakonymotor, főtengely felújító hajtókarral 25, dugó 20 somától, tömítések max 10 italmondo. Ez eddig 100, ne mondd hogy a szimmering meg az hogy atta összedobja 30-40 rongy :)
Igazából nem füstölt annyira, valami feltűnt, hogy nem stimmel, másabb volt a gép, nem is hajtottam inkább 5-6 ezer körül mentem vele, de úgy se bírta sokáig! Meg nem is gondoltam, mert néztem a vízhőfokot is, meg a visszajelzőt is! Hát hengert nem igazán akartuk fúrni meg perselyezni, szóval henger 50, dugó 24, hajtókarszett is kb, csapágyak, szimeringek, szerelési díj, tömítés szett....130-150 között lett volna!
uhh nem tűnt fel hogy füstöl mint a kurvaélet?
Hát egy 100as lett volna ez a kis manőver, tudom nem kevés pénz. Nekem egy ragadás után fél évet állt a motor, mire lett péz az összerakásra..
Na inkább ilyenekre számítottam!
Hát az AF1nek olyan baja volt, hogy teleöntöttem a különolajzót, mentem kb 300km-t, de felakadt a bowden, valaki meg zacskót húzott a visszajelzőre, és nem jelezte, hogy megette az összes olajat! Aztán ugye ragadás, főtengely 70%-os, így azt is fel kellett volna újítani, henger off, dugó off számolgattunk, nagyon sokba lett volna, és még akkor se tudtam volna fizetni az üzemanyagot! Így lett a kis CBR! Én nem szidom a 2T motorokat, ha lenne pénzem, nekem is 2T motorom lenne! Csak pont tőled nem ilyen hozzászólásokat vártam!
jogos 17éves vagy, és ahogy nézem nem egy nagy darab, neked bőven jó a cbr125
mi baja volt áprilkának?
Hát igen, a teljesítményért cserébe alkatrészt és benzint vár a motor, ilyen ez.
Van egy haveromnak új cbr125, állandóan osztja a fejem hogy kutat húzok magam után, meg tankolok állandóan. Csak akkor hervad le róla a vigyor, amikor netán 5ezernél tovább forgatom a gépet, és úgy elmegyek mellette mintha tolatna ;)
Elég ez egyenlőre elmajomkodni, az AF1 beszart, sok lett volna megcsinálni, nincs pénzem se 2naponta 2ezerért tankolni.....
ez a kép baszott előnytelen, mert eléggé látszik mennyire bicikli a cbr125 egy rendes motorhoz képest..
CsabikaCBR úgy be vagy feküdve a madarasos képeken, mintha 200al mennél.
Azért 80nál még nincs akkora menetszél :)
Máig nem értem hogy voltál képes a sport pro után egy cbr125öt venni
Nem érdemelted meg hogy apriliás legyél...
Hmm...
Hello!
Megvan a suzuki dl 650!
Mattfekete 8000 km 2006-os.
2 órája hoztam el, kicsit, még félek rajta! De szerintem hamar barátok leszünk!
nyugis hétvégét!
jozefus
Halason egy cbres srác elütött 1 harley-s öreget, a fickónak kötört a foga, cbren meg eltört 1 irányjelző...harley felkaristolta a bentont, gondolom abban egycsillió forintos kár keletkezett
Szomorú, de igaz
muter lefutna
ejnye nem szabad ilyet mondani
Meg anyád ellen!
mert hozzátok olyan messze van :DDD dudus
amúgy lecseréltem a hondát :) lásd adatlapon
sziasztok! ma voltam a honda cég elött és láttam az uj 25-öst beszarás mi jól néz ki!
okés,peace
Harapta a hóhér, nem találsz itt olyan embert, akivel én összevesztem volna, ne legyél mán ilyen mimóza:)
Szóval valami olyasmi van, szerintem, e mögött, hogy a honda a régebbi blokkjait odaadja a qanjijang motorgyárnak, ami vidáman gyártogatja a honda blokk-liszenc motorokat, egyes országokban a hasonmásokat is hondának árulják, csak jóval olcsóbban,mint az eredeti.
Például a keeway hurricane blokkja 1/1 ben yamaha yog 3kj motor, annyira, hogy az első szériásokban a kuplungon konkrétan rajta volt, hogy 3kj.
Valahogy így megy ez.
A kis ibrahimot meg szintén kelenten nyomatják, a nagyobban meg asszem mexikóban.
Egy csaj tönkreverte a mezőnyt... Részvétem
jolvan nem kell leharapni a fejem,az elkerülte e figyelmem h írtad h blokk...