hát akinek CBR-e van az azonnal klubtaggá válik ha aktív klubtag szeretnél lenni akkor meg aktívnak kell lenni. Néha írni ezt azt a www.cbrclub.hu-s fórumra, és esetleg motorozni néha más klubtagokkal
Tényleg nem tudom!
Különben azért kérdezem, mert ha olajos, akkor ugyanaz az olaj van a váltószekrényben mint ami a főtengelyt és a gyűrűket is keni. És én csak 1 olaj betöltőről tudok. Ez esetben viszont nem használható a metabond.
hát pedig sztem tuti az akksi az, mert ha az önindítót lenyomom már csak annyi történik hogy halványabb lesz a műszerfal és a fényszóró, ha a távolsági fényszórót benyomom akkor is. indexet lenyomom akkor szinte már semmise történik, stb...
Annyi amperorás amennyi az akksira van irva a kézikönyv az eltérő szabványok miatt mást ad meg. 24órára tedd rá a tőltőre és ok lessz a cuccos.aztán goooo
amugy 1 hete van meg a cbr125-ösöm, csak még a jogsi folyamatban van :/, rossz idő miatt belett tolva a melléképületbe és legutoljára akkor volt beindítva amikor meglett :S. aztan volt olyan amikor adtam rá gyújtást és nem indítottam el (hülye voltam és ez miatt merült le...). de akkor ha veszek hozzá motoros akksi töltőt és feltöltöm, olyan lesz mint uj korában? jah és a külföldi kézikönyvében az van hogy 6Ah-s az akksi, de a magyar kézikönyvében meg 5Ah van írva, akkor most mennyi :S?
Ha nem akarod szétlőni az akksit akkor autótöltővel semmiképp ne tőltsd hiába 12V-os mert túl nagy amperral tölt és egy ujj akksi 25.000-körül van minimum.Mindenképp vegyél kimondottan motor akksitöltőt motorosboltokban lehet kapni kb6-8000-péz
valaki letudná írni hogy hogyan töltsem fel a cbr125r-emnek az akksiját akksi töltőről? mert nem nagyon értek hozzá és nem akarom elbaszni. (cbr125 akksja 12 V- 5 Ah)
Te nem vagy veletlenul a CBR klub tagja?
Udv,
Andi