Hello Pisti!
Semmi baj! Bár ha tényleg van bőr a képükön és rá merik írni a számlára egy nem létező alkatrész árát. Akkor azért nagyon nagy árat fizethetnek! Akár több 100000-es is lehet a büntetés. Sajnos munkámból kifolyólag tájékozódhattam e téren. És ha több ilyen számla is előkerül akkor rájuk verik a hatóságok a szándékosságot , a folyamatosan elkövetéssel együtt.Ami többszörözi a büntetést. Viszont mivel rendelkezem gépészeti ismeretekkel, így nem tudom elképzelni, hogy valamiféle szűrés nélkül keringesse egy ilyen műszer, mint a Honda, az olajat! Ezért kérdeztem bemutatkozásomkor , van e valakinek szerelési kézikönyve, robbantott rajza! Az sokat segitene!
És továbbra is várom az első, hátsó "bak" rajzát!
ebben az országban nagyon ritka az olyan ember aki ért a szakmájához! A márkaszervíz varázs-szótól pedig ne várj semmit!.. sőt, inkább készülj fel a legrosszabbra. Tuti hogy ráírták volna a végszámlára az olajszűrő cserét és kiszámláztak volna plusz 5000 forintot a semmire.
Szia ne haragudj, csak ma rohadt kritikus hangulatban vok. Nekem ugyan nincs CBRem, de volt jópár 125ös mocim. Ha bármiben tudok segíteni, akkor csak szólj. CBR témában is eléggé tájékozódtam, mert egy időben azt akartam venni.
Szia Fepi3!
Itt az ő "aki azt csinál amit akar"
Mivel mint irtam "friss" CBR tulaj vagyok, igy nem követtem a fórum elmult éveit, és nem tudhatom, hogy aki (egyedül ő) nem sajnálta az időt és válaszolt a kérdésemre, az a fórum leghozzáértőbb tagja!
Bár mint látom te sem sajnálod azt a pár másodpercet, hogy beszólj!
Bocs! Hiszek, csak akkor nem értem ezt a szintű pofátlanságot a "márkaszervíz" részéről.
Konkrétan rákérdeztem a telefonbeszélgetésünk alkalmával! És azt mondták természetesn minden olajcsere alkalmával a szűrőt is cserélni kell!
Megérdemelnének 1 jó nagy segberúgást!
De lehet egy "nem" szakembert sikerült elérnem.
Köszi a választ!
Biztos van itt valaki aki márkaszervízbe vitte a picikét.
Esetleg ,ha megnézi a számlát és megosztja velünk szerepel e rajta olajszűrő, az jó lenne!
a kisCBR-ben 6000-8000-ként kell olajat cserélni és nincs benne olajszűrő. Olajülepítő van benne, de hogy az hol és hogy kell-e tisztítani, arról gőzöm sincs.
Üdv!
Tudja v-ki , hogy a kis cbr ben van e olajszűrő!
Eddig három különböző infót kaptam!
A Fóti szerviz telefonon azt mondta 5 ezrenként olaj, +olajszűrő csere!
Egy cbr es ismerősöm szerint 12 ezernél kell a belső szűrőt cserélni.
A harmadik , 10 ezernél a belső ülepitő szűrő tisztitása van előirva.
Ezek után teljesen tanácstalan vagyok!
Van esetleg rajza valakinek olyan álványról amire fel lehet tenni a motort szerelés közben?
Remélem valaki válaszol nem úgy, mint az előző kérdésemre
Üdv!
Jozefus
4 ütemű motoroknál a dobnak nincs (illetve nem annyira) sok jelentősége a motor élettartamát tekintve. Jó persze, oké van. De nem 2 ütemű kategória. Nézd meg a streetfighter mocikat. Szerintem jó lesz a Finster, sokan esküsznek rá.
Semmi baj! Bár ha tényleg van bőr a képükön és rá merik írni a számlára egy nem létező alkatrész árát. Akkor azért nagyon nagy árat fizethetnek! Akár több 100000-es is lehet a büntetés. Sajnos munkámból kifolyólag tájékozódhattam e téren. És ha több ilyen számla is előkerül akkor rájuk verik a hatóságok a szándékosságot , a folyamatosan elkövetéssel együtt.Ami többszörözi a büntetést. Viszont mivel rendelkezem gépészeti ismeretekkel, így nem tudom elképzelni, hogy valamiféle szűrés nélkül keringesse egy ilyen műszer, mint a Honda, az olajat! Ezért kérdeztem bemutatkozásomkor , van e valakinek szerelési kézikönyve, robbantott rajza! Az sokat segitene!
És továbbra is várom az első, hátsó "bak" rajzát!
Üdv: Pisti
Itt az ő "aki azt csinál amit akar"
Mivel mint irtam "friss" CBR tulaj vagyok, igy nem követtem a fórum elmult éveit, és nem tudhatom, hogy aki (egyedül ő) nem sajnálta az időt és válaszolt a kérdésemre, az a fórum leghozzáértőbb tagja!
Bár mint látom te sem sajnálod azt a pár másodpercet, hogy beszólj!
Konkrétan rákérdeztem a telefonbeszélgetésünk alkalmával! És azt mondták természetesn minden olajcsere alkalmával a szűrőt is cserélni kell!
Megérdemelnének 1 jó nagy segberúgást!
De lehet egy "nem" szakembert sikerült elérnem.
Bocsi a kritikus hozzáállásért
Biztos van itt valaki aki márkaszervízbe vitte a picikét.
Esetleg ,ha megnézi a számlát és megosztja velünk szerepel e rajta olajszűrő, az jó lenne!
Tudja v-ki , hogy a kis cbr ben van e olajszűrő!
Eddig három különböző infót kaptam!
A Fóti szerviz telefonon azt mondta 5 ezrenként olaj, +olajszűrő csere!
Egy cbr es ismerősöm szerint 12 ezernél kell a belső szűrőt cserélni.
A harmadik , 10 ezernél a belső ülepitő szűrő tisztitása van előirva.
Ezek után teljesen tanácstalan vagyok!
Van esetleg rajza valakinek olyan álványról amire fel lehet tenni a motort szerelés közben?
Remélem valaki válaszol nem úgy, mint az előző kérdésemre
Üdv!
Jozefus
itt van egy onboard videóm még tavalyról a minősége valami botrány de az első percet nézd meg! és figyeld a műszerfalat!