Üdv mindenkinek!
Jozefus vagyok, pár hete boldog tulaja egy három éves cbr 125-R nek!
Szerelési kézikönyvet kutatok a neten, de teljes a kudarc!
Van v-kinek tippje honnan lehet letölteni, vagy rendelkezik valaki vele?
Előre is köszi!
(a beállitási adatok is érdekelnek, pl szelephézag, gyujtási időpont, stb...)
eddig még semmi nem volt nem gyengült inkáb erősődőt. mivel rendesen járatam be az első 2000 km
csak lightosan max 80 km/h volt. amikor először felültem rá fura volt amikor kiértem a városbol araszolva és hogy mien fura aki először ül rajta és megy vele köztuton és pörög és nem megy. de ez csak 125 ez ezt tudja igy kell szeretni vagy utálni. első 20 ezer km vidáman telt. amig kezdet elfogyni a motor.
gumi lánc fékbetét légszürő 2 db. ez igy egybe egy vagyon. a gyáári gumigarnitura majd nem 50 ezer ft volt. IRC. 23 ropi / db ft. igazábol elnyuhetetlen csak gyenge de ez van .
állitolag olyan 200 ezer km is simán birja blokbontás nélkül. hát a kuplung előbb szarikim, be mint hogy besülne a dugó mint a 2 ütemné.
a legjobb benne a felling gyenge de szép és olyan amien megy keveset eszik nálam 3,2 liter /100 km.
2 személyel 100 utazó val. talán gyorulásban a smartot veri. de kb ugyan az mint a smart csak annak 4 kereke van. az is 2 személyes és a feling nagyon hasonlo. szinte rokon lelkek.
csak olaj meg ami beszarik azt köll cserélni azt megy anyi. az idomok nem tartosak de mit iis várnák el egy tömegmotortókl. meg 700 ezer ft ért. nemtom menyivel jobb a injektoros verzio max azt lehet chipelni meg nem simo egők vannak benne hanem h1 vagy h7 nemtom de az jo mert lehet bele
xenon szettet kurni azt beszarnak ha meglátják. max nem emgy majd me a xenon leszivja de anyit megér. bár műanyag a lámpa burája vigyázni kell nehogy kiégje azt leég a motor emiat.
bár a a karbis verzioba is elégé buta lenne a xenon szett. csak a bajonet záras megoldás meg a 35 wattos simo izzok nemtom hogy meg lehetne buherálni az jo lenne. akoi csinált má ijet az
fasza lehet várom az ötleteket tippeket ihletekelt. na hilo.
üdv mindenkinek fölegg a csajoknak a akik cbr - tépnek. mert a csajoknak azért mindig igazuk van. ezért szeretjuk ezt bennük.
üdv fyrgi győrcity
én se adtam oda a "roncsot" . 15ezer forintból működőképes állapotba hoztam, a kártérítést pedig félretettem a 600RR. Azóta már nekem is két CBR-em van
nem vagyok köteles 140 ért odaadni!szal a biztosító kifizetett 400 at én meg megtartom a roncs motort amibe kell 1 első villa és talán 1 féknyereg és müködőképes!de ma voltam motort venni és vettem egy ugyan ilyen repsolosat!most értem haza levezettem 1segggre 250 km-ert!mindenem fáj!:S de jó volt!ebbe a 250km be 50 vagy egy kicsit több autópálya volt!nagyon élveztem hogy végre ujra motoron ülhetek!kész kín volt ez az 1 hónap kéyntelen voltam biciklire ülni!de most vége!MOTOR 1000-el!
hali!végre fizetett a biztosító,pedig már 2hete voltak kint felmérni a kárt és felvették totálkárra!:D ugyhogy most 400at fizetett meg 140 et adnak a roncs motoromér ami nem is annyira roncs !:D ugyhogy most mehetek motort venni!de jó végre meint motoron ülhetek!:D:D
cső
mekkora gumit lehet felpréselni hátra a cbr re?:D 100/80 a gyári ugye? de 100/70,vagy pl 110/70 iesmik még rá mennek ha nem találunk hozzá pont akkorát amien a gyári?
köszi,cső
Jozefus vagyok, pár hete boldog tulaja egy három éves cbr 125-R nek!
Szerelési kézikönyvet kutatok a neten, de teljes a kudarc!
Van v-kinek tippje honnan lehet letölteni, vagy rendelkezik valaki vele?
Előre is köszi!
(a beállitási adatok is érdekelnek, pl szelephézag, gyujtási időpont, stb...)