Én amikor láncot cseréltem nem szedtem szét a láncot mert azzal csak meggyengítem ugyhogy kivettem a hátsó villát és kész...Nem nagy was ist das!
Ja az én láncom 16 km-t bírt...
én RK láncot használok. Nekem nagyon bejön. Ami érdekes, hogy én kipróbáltam most hogy mennyit bír a lánc ha fújom láncspray-vel és mennyit ha nem fújom. Az eredményen nem igazán lepődtem meg. 12.000-et bírt az a lánc amelyiket rendesen fújtam és szintén 12.000-et bírt az amelyikhez hozzá se nyúltam. Én fogaskereket se cseréltem még eddig. Most 40.000-nél járok, de még 12.000-et tuti kibír mindkét fogaskerekem.
A gyári D.I.D lánc nekem 18.000-et bírt ki, viszont az háromszor drágább. Innentől kezdve egyszerű matek, hogy melyik éri meg jobban.
Miért? Mit akkarsz te csinálni Pakson?
Én Taksonyi vagyok!
Amugy az a helyzet hogy kikészitettem neked a kipuffot sportlégszürőstűl!
Ma jött egy csávó, hogy nézem meg a motorját, mert furcsa hangot add!
Meglátta a sportdobot azt mondta, hogy ő neki ez kell és megveszi, szóval bocs, de már nincs meg a dob!
Csáó
Majd kénne beszélnünk a kipuffal kapcsolatban!
Hívtalak, de nem vetted fel!
Fúúú...reggel 9 óta egyfolytában vezettem iddáig, kicsit elfáradtam!
Ma is forgalmiztam, 3 órán keresztül vezettem és az utolsó fél órában már olyan fáradt voltam, hogy bementem egy behajtani tilos táblájú utcába, oktató kicsit nézet!
Ma vezettem egy Z750-ent és egy ER-5-öst!
a honda cbr 125 öt nem patentszemes lánc van hanem O gyűrűs lűnc ami nitelószemes. nincs patentszem. hanem van külön egy láncszem és van két szára arra kell rábaszni az deformálodik és megfogja magyarul nittelni köll. DID 428 as O gyürüs lánc van rajta 124 szemes.
amugy fasza mert olyan 20 ezer km kibir ha nem nyirod én 22 ezer km mentem el a szeria láncal.
érdemes a did láncnál maradni mert elégé jók ezt irja gépkönyv is. az gyűrű nélküli láncok fele anyiba kerülnek mint gyürüsek de nem birnak ki anyit. a lánc olyan 18000 ft boltol függöen ez fogyasztói ára kb de kereskedődől függ ki menyi haszont tesz a cikkre.
de érdemes láncszettbe cserélni igy tartósabb a használata akkor 20 ezer km simán kibir . ha meg elnyúl akkor meg a végső megoldás a láncból egy szemet ki köll venni vagy kettőt igy még kibir pár ezer km. végszükség esetén.nehogy láncszakadás legyen a vége
én nekem már a 3 dik garnitura vann fent. 57 ezer km tartok. bár én olcso lánckereket használok nem gyárit. a gyári az sunstar fogaskerék elől 15 fog hátul 42 fog szeria áttétel.
bár a did lánchoz JT fogaskereket ajánlanak és elégé jok. sokat kibirnak.
a pinkmotor.hu iit lehet kapni mindnet és postán is küldenek ő az importör magyarországon megéri.
na hali sok sikert.
amugy lehet kapni nittelő szemet olyan 500 ft kb .
üdv Fyrgi
Ja csak városba használtam azt is csak mostanába amikor kreszre jártam.Évközbe hétvégén meg nem volt időm,suliba meg féltettem eljárni vele(túl sok a paraszt).
Hát továbbtanulás meg egyebek. Vagy autó lesz helyette vagy semmi, mert ha összejön pesten a suli akkor meg méginkább csak itt állna.
LÁtom mindenki orba szájba hírdeti itt is a mociját
Akor én is csatlakozok...
Repsolos cbr 125-ösöm eladó, 1 éves 1900 km-el, kifogástalan állapotban!
Irányár: 630 000 FT! Érdeklódni itt a fórumon vagy telón!
06 70 39 49 866
Sziasztok!
Eladnám 2005.07. havi CBR-125R-em. Nem törött, itt-ott enyhén karcos, de maximálisan megkímélt, fűtött garázsban tartott.
Km óra: 10025
Műszaki: 2009.
Tulajok száma: 2
Irányár: 430.000 HUF
20% kezdő részlettel elvihető, min. havi 6500 HUF törlesztőrészletre. Megtekinthető Kecskeméten, komoly érdeklődés esetén Budapestről a fuvar megoldható.
Üdv: Fr
Ui: eladással kapcsolatos jó tanácsokat szívesen veszek :)
Biztos fél, hogy szégyenben marad de amúgy 120-140 között lesz az valahol. (ezek óra szerinti adatok) Múlt héten motoroztam együtt egy gilera mx-es sráccal, egymás mellett mentünk, direkt figyeltem az óráját és az övé 130-at mutatott mikor az enyém még 120-nál volt pedig a cbr órája is csal..
Részletek: http://kutya-vilag.blog.hu/200...
Ja az én láncom 16 km-t bírt...
A gyári D.I.D lánc nekem 18.000-et bírt ki, viszont az háromszor drágább. Innentől kezdve egyszerű matek, hogy melyik éri meg jobban.
Én Taksonyi vagyok!
Amugy az a helyzet hogy kikészitettem neked a kipuffot sportlégszürőstűl!
Ma jött egy csávó, hogy nézem meg a motorját, mert furcsa hangot add!
Meglátta a sportdobot azt mondta, hogy ő neki ez kell és megveszi, szóval bocs, de már nincs meg a dob!
Postai úton nem oldhatnánk meg? :S
elég gáz elmenni paksra most nekem :|
Majd kénne beszélnünk a kipuffal kapcsolatban!
Hívtalak, de nem vetted fel!
Fúúú...reggel 9 óta egyfolytában vezettem iddáig, kicsit elfáradtam!
Ma is forgalmiztam, 3 órán keresztül vezettem és az utolsó fél órában már olyan fáradt voltam, hogy bementem egy behajtani tilos táblájú utcába, oktató kicsit nézet!
Ma vezettem egy Z750-ent és egy ER-5-öst!
a honda cbr 125 öt nem patentszemes lánc van hanem O gyűrűs lűnc ami nitelószemes. nincs patentszem. hanem van külön egy láncszem és van két szára arra kell rábaszni az deformálodik és megfogja magyarul nittelni köll. DID 428 as O gyürüs lánc van rajta 124 szemes.
amugy fasza mert olyan 20 ezer km kibir ha nem nyirod én 22 ezer km mentem el a szeria láncal.
érdemes a did láncnál maradni mert elégé jók ezt irja gépkönyv is. az gyűrű nélküli láncok fele anyiba kerülnek mint gyürüsek de nem birnak ki anyit. a lánc olyan 18000 ft boltol függöen ez fogyasztói ára kb de kereskedődől függ ki menyi haszont tesz a cikkre.
de érdemes láncszettbe cserélni igy tartósabb a használata akkor 20 ezer km simán kibir . ha meg elnyúl akkor meg a végső megoldás a láncból egy szemet ki köll venni vagy kettőt igy még kibir pár ezer km. végszükség esetén.nehogy láncszakadás legyen a vége
én nekem már a 3 dik garnitura vann fent. 57 ezer km tartok. bár én olcso lánckereket használok nem gyárit. a gyári az sunstar fogaskerék elől 15 fog hátul 42 fog szeria áttétel.
bár a did lánchoz JT fogaskereket ajánlanak és elégé jok. sokat kibirnak.
a pinkmotor.hu iit lehet kapni mindnet és postán is küldenek ő az importör magyarországon megéri.
na hali sok sikert.
amugy lehet kapni nittelő szemet olyan 500 ft kb .
üdv Fyrgi
gokart pályázhatnánk egyet, le kell koptatnom a gumijaim szélét
Hát továbbtanulás meg egyebek. Vagy autó lesz helyette vagy semmi, mert ha összejön pesten a suli akkor meg méginkább csak itt állna.
Elküldtem a telószámom az E-mail címedre!
hát te sem vitted túlzásba a motorozást. Miért adod el?
Akor én is csatlakozok...
Repsolos cbr 125-ösöm eladó, 1 éves 1900 km-el, kifogástalan állapotban!
Irányár: 630 000 FT! Érdeklódni itt a fórumon vagy telón!
06 70 39 49 866
Eladnám 2005.07. havi CBR-125R-em. Nem törött, itt-ott enyhén karcos, de maximálisan megkímélt, fűtött garázsban tartott.
Km óra: 10025
Műszaki: 2009.
Tulajok száma: 2
Irányár: 430.000 HUF
20% kezdő részlettel elvihető, min. havi 6500 HUF törlesztőrészletre. Megtekinthető Kecskeméten, komoly érdeklődés esetén Budapestről a fuvar megoldható.
Üdv: Fr
Ui: eladással kapcsolatos jó tanácsokat szívesen veszek :)