Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na mit oktass ki pls :D bizti jobban értesz hozzá:D:D
jesszusom... nem érdemled meg a motoros jelzőt...
tuningoljad a CBRed power szeleppel... wááá agyvérzést fogok kapni ha sokat olvasom ezt a topicot
elobb utobb csak megtanulom a dolgokat
minek... ez koztudott hogy hulye vagyok meginkabb a motorokhoz sem ertek a lenyeg h fejleszteni akarom, nem sokat, csak kicsit, meghozza olyanokkal amik dobnak rajta vmennyit + hang
hát ha lehetne hozzászólást töröltetni akkor ezt töröltetném a helyedben
tudod mit csinál egy power szelep? mit késleltet?
istenem ne legyél már ekkora amatőr hol láttál te 4t gépen power szelepet????
telleg a power szelep mennyire jon ki a cbr re? mert gondolkozok rajta (+ talan legszuro...) de persze mar elkell kezdenem gyujteni a 600rr re...
amugy en tuti nemadom el ezt a kis cbr-t meg a 600rr utan se, ezzel jarok suliba... (mostis) + a varosba is szoktam maszkalni (elvegre ott lakok)
egyébként szerelni zsír dolog milyen motoros az aki 7végén nem tolja ki az utcára lemosni a mocit, átnézni, tisztogatni, karbantartani. nekem ez hozzátartozó feeling
pénteken akkor 12 körül? én sztem kimegyek az omv kuthoz mert én veletek forgalomban nem megyek megint úgy mint multkor az tuti... szegény csaba is h megszívta inkább érek ki 5 percel később
power szelep felett kell tartani és akkor sikít mint egy igazi GP motor!
még az én 50es 2t-s mocimra is felfigyeltek mert volt rajta 1 frankó sportdob és elég jó hangja volt, az tény hogy megbizhatobb a CBR mert 1 zsír új motor, mert azt igazán nem érdemes használtan venni az alacsony ára miatt, a keskenysége az tényleg nem hátrány mert ezáltal nagyon fordulékony motor, nekem az 50es NSR-em nagyobb és szélesebb moci volt, de a CBR 1 ideális városi motor ami akkor is megállja a helyét ha városon kívül vagy netán sportosan akarsz vele közlekedni, persze teljesítménybe vagy végre nem hagyja le a 2t-s 125ös gépeket, de akkor is 1 jó motor, ideális fiatalok részére, és az ára is ideális!
jóhogy megbízható hisz alig 1 évesek... az én AF1em 13 éves volt és ment mint a golyó!! ja és nem szerelgettem állandóan!!! karban kellett tartani és kész!! 6000km alatt egyszer hagyott ott, és akkoris csak a karbit kellett kipucolni...


"És az fíling amikor az utcán járókelő emberek fölkapják a fejüket a motor hangjára"

hidd el elég sokat motoroztam 125ös 2t motorral ahhoz hogy tudjam azt tényleg mindenki megnézni... és a hangjára is mindenki felfigyel!! Szóval ez full hülyeség hogy a cbr125re jobban felfigyelnének...
hát azért egy RS vagy Mito sokkal komolyabbban néz ki és komolyabban is megy mint a CBR ha a hanggal kell vagizni akkor rádióra felveszel 4t- hangot elmész szimóval azt arra tényleg felkapják a fejüket az emberek!

Most komolyan a 3 literes fogyasztásra meg a hangra veritek magatokat egy sportmotornál???
Szerintem az is jó a CBR-ben a többi 125-össel szemben , hogy megbízható. CBR-nél nem fog neked soha megszorulni a dugó 130-nál. Én paráznék ha azzal a tudattal kellene motoroznom hogy na vajon mikor satuzik be a hátsókerék miközben próbálok bevenni egy gyorsabb kanyart.
És az fíling amikor az utcán járókelő emberek fölkapják a fejüket a motor hangjára és megszólalnak az autóriasztók, pózer dolog meg minden, tudom, de ettől függetlenül még kurvajó . Egy RS-nél vagy NSR-nél ezt soha nem érezheted.
Maximum csak bámúlnak rád az emberek hogy egy ilyen vagány nagytestű motorból mért jön ilyen fura trabant hang. A CBR-nél meg pont fordított a hatás.
jah tehat ha ujonnan veszel rs-t akkor kulon penzt szamoljal a folytasok leszedesere, amugy nemolyan biztos hogy a cbr 125 os keskenysege hatrany lenne... igazabol a kocsik kozott jol elfer , es a fogyasztasat is figyelembe veheted... en pl havi 2k-km et megyek (2 honapbol eddig 2x, es tovabbra is tartani akarom ), tehat egy 2t-sel igy ingem gatyam ramenne a benzinre... ami pedig meg jo hogy nemkell annyit szerelgetni es javitgatni allandoan, nekem eddig elegvolt az hogy a kotelezokre vittem be...
Hát én már többször is mondtam saját tapasztalatból hogy a cbr 120nál többet megy, jó nem sokkal mert 125-130 de jókedvében van mikor 135 is!egyébként nekem is volt elötte egy 50es NSR és az is volt mikor ment 105öt de hidd el érezhető a különbség ha átülsz a cbr-re!egyébként a 2006-os gyári RS se megy jobban, mivel gyárilag nem mehet jobban, ha megpiszkálod akkor megy de gyári állapotába nem!
Tuning! Igazábol nincs is legjobb 125-ös!Szerintem. Hiszen mindenkinek más a jó, más stilust szeret. Nekem eddig eléggé tetszik a cbr(majd talán lesz is egy). Olcsó ,sportos, megy 120-at, legalább jobban mint egy más 125-ös ami nem 2t, és egyedül a keskenysége a meghökkentő, de ugye az optikán lehet segiteni, és nem tul drága dolog, legalábbis nem annyira mint a motor tuningolása. Döntsd el mire használnád. Én inkább a gyorsulást tartom szemelött, és az árát.
(ja persze nem az m0ason mentunk, csak a vegen felkanyarodtunk ra)
Rocky huuu, hat te nagyon kiszurtal engem , ha odatoltak volna a motorom es fotoztak volna ugy, lehet en nem is veszem eszre hogy az az enyem... amugy Pizzaekkal mentem haza, m0as vegen meg szetvaltunk, en elmentem budakeszi fele...
tenyleg aprilia rs 125 a 2006-os K*rva jól néz ki es sztem megy is 120 felett
pont vmek nap ultem ra ...
próbáld ki mind, és ne az legyen, hogy majd mész 2-vel egyiket megveszed aztán rájössz pár nap múlva ha alád adnak a 3. közül egyet, hogy azt kellett volna...próba aztán meg te magad el tudod dönteni...
RS-t vegyél!:)
Császtok! Én a 125ösök közt nem tom eldönteni meik a legjobb de mind a 3hoz van érvem és ellen érvem is. 3 befutó: HONDA NSR125, CAGIVA MITO EVO, HONDA CBR125.
HONDA nsr125 gyorsabb mint a cbr125 és olcsóbb.
A mito drágga de naon jó csak az ára 1ezik egy új cbrével és az csak új.
Csak cbr termetével van bajom kisebb mint a mosttani honda ns1-em ami pedig 50ccm. De ha azt veszem hogy megtuningolom akkor erősebb lesz mint a cbr gyárilag 105-110km/h órát karcol ami megsztem marha jó. A cbrről azt hallom hogy csak 120at megy

Ez az én mocim
Most nem azért de multkor láttam egy csávót repszolos cbr 1000-er. Rossis kabó rossi bukó, de a hangja se volt rossz üresbe huzkodta egy picit 2 gixer melett.Amugy a cbr 125 repsol replica kurav fazán néz ki
Nekem meg a REPSOL CBR1000R jön be a legjobban :)) gondolom nem kell mondani miért :)
Aztán az ezüst kawa is nagyon ottvan
Szerintem igen!