500km a könyvben előírt bejáratás de én 1000-ig kíméltem. 500km-ig csak 6000-ig pörgettem, utána 1000km-ig pedig csak 8000-ig, utána pedig hadd szóljon.
Ez a 7% amit mondtam ez simán lealkudható, szóval erre ne úgy tekints hogy nehogy túlzásba vidd a dolgot. Nekik az az érdekük hogy eladják a motort, ha nem veszed meg akkor a seggüket kitörölhetik a motorjaikkal. Kb. 10% a haszonkulcsuk amiből 7% az amiről még hajlandóak lemondani.
Igen ebben van valami és pont e miatt hajlok mégis csak az új felé, de nem tudom. Ami a másik baj, hogy a szerkót már megvettem és piros, fekete, szürke a domináló szín. Piros-fekete cbrt meg csak egyet találtam amiben 10000km van. 2005ös 0km-es ciberére nem hivatalos Honda kereskedésben szerintem jó esélyem van az alkura. Egyenlőre listaáron próbálták eladni, de jogos lenne az alkudozás nem?
én inkább az újat ajánlom, mert a kevés kilométeres az majdnem annyi mint 1 új, ha szerencséd van úgyis tudsz a kereskedönél alkudni, és akkor mégis csak jobban jársz mert te járatod be és tudod hogy rendesen megvolt a bejáratás, mert vannak olynaok akik eladják 1200km-rel, és hát gondolom azért mert csalodtak a végsebességébe és sztem aki 1200km-rel adja el az nem biztos hogy betartotta a bejáratást, persze ez az én magán véleményem!
Hát ez rossz hír.
Láttam már 1évesben is 10000km-ert szóval ez tulaj függő. Tegnap még úgy volt, hogy új gépet veszek, de meggondoltam magam. Aztán lehet, hogy megint meg fogom . Szombaton vizsga és jövő héten már muszáj leszek dönteni, mert már nagyon hiányzik a motorozás. De most megint bejött egy másik gép a képbe ami elbizonytalanított. Suzuki Gs 500. Egész más kategória, meg a jogsim is csak korlátozott lesz, de van ami le van butítva 24Kw-ra, és van aminek meg csak a forgalmija ilyen.
Ez lenne az első igazi motorvételem. Mi az amire érdemes odafigyelni? Km órát künnyű ezen a gépen visszapörgetni? Csak mert nekem gyanús 1-2 gép km állása! 2év alatt 1500km?!
Kéne egy kis segitség!!!!!!!
Nem tudjátok, hogyan tom eltüntetni a CBR hátulján lévő Repsol matrica tetejéröl a karcot( valaki nekinyitotta az ajtót) , de nem nagyon látszik, csak pont a matrica tetejék elkapta, nem mély a sérülés!!!!????
Ez a 7% amit mondtam ez simán lealkudható, szóval erre ne úgy tekints hogy nehogy túlzásba vidd a dolgot. Nekik az az érdekük hogy eladják a motort, ha nem veszed meg akkor a seggüket kitörölhetik a motorjaikkal. Kb. 10% a haszonkulcsuk amiből 7% az amiről még hajlandóak lemondani.
Láttam már 1évesben is 10000km-ert szóval ez tulaj függő. Tegnap még úgy volt, hogy új gépet veszek, de meggondoltam magam. Aztán lehet, hogy megint meg fogom . Szombaton vizsga és jövő héten már muszáj leszek dönteni, mert már nagyon hiányzik a motorozás. De most megint bejött egy másik gép a képbe ami elbizonytalanított. Suzuki Gs 500. Egész más kategória, meg a jogsim is csak korlátozott lesz, de van ami le van butítva 24Kw-ra, és van aminek meg csak a forgalmija ilyen.
de nézegess hirdetéseket, multkor láttam 1 csomot ahol 2-3-4000km-es CBR-t árultak!
Úgy hívják h boni:)
JAMAL veled mia helyzet holnap?
Mi a neve?
Mi a neve?
Nem tudjátok, hogyan tom eltüntetni a CBR hátulján lévő Repsol matrica tetejéröl a karcot( valaki nekinyitotta az ajtót) , de nem nagyon látszik, csak pont a matrica tetejék elkapta, nem mély a sérülés!!!!????
Végre itt a jó idő! Jó Motorozást mindenkinek! Különösen a Debrecen környékén élőknek!