Egyébként ez amit a DennyM mond, hogy szélesebb gumival rosszabb lenne az irányíthatósága ez full hasraütés!!!! Itt a fórumon a Viktor (NSR) bátyjának van már szélesebbre cserélve a gumi és Ő is megerősítheti hogy egyáltalán nem tapasztalható efajta gond amiről Denny beszél. Még 130-as guminál sem tapasztalt eddig senki olyan problémát amiről beszél, ezért cseréli le mindenki az első cserénél szélesebbre a gumikat. Ennek a vékony guminak szerintem csak annyi oka van hogy a CBR150-es ami szinte megszólalásig ugyanaz a motor mint a 125, szal a 150-est Taiföld-ön meg ilyen nyomi helyeken lehet kapni és ott minden "motor" (robogó) ilyen vékony gumikkal van szerelve (pl. Innova)
Ez a foss IRC ami rajta van az is Taiföldi ám ha valaki eddig nem tudta volna. Szal én nem hiszek abban hogy arra törekedtek a Hondánál hogy a legjobb gumit tegyék rá. Egyszerüen csak a legolcsóbb helyi gumigyár trágyáját rádobták és hadd szóljon. A 125-ös azért ilyen olcsó mert nem fejlesztettek rajta semmit, csak egy 125-ös blokkot raktak a CBR150-esbe hogy európában még beleessen az A1-es kat.-ba. Ezért örökölte ezeket a ratyi gumikat amiket a tehetősebb tulajok azonnal eldobnak a picsába.
A CBR nem injektoros!!! szerintetek akkor mért ugatnék mindig a karbi beállításáról?
nem olyan nehéz ám legyorsulni egy átlag autót!!! a legtöbbnek 10 mp. fölött van a gyorsulása szal nem tom mit tátod a szádat?
Látom kihalt a fórum!!!!!!
Ez jó hír, mert azt jelenti, hogy aki teheti az motorozik!!!!!!!
Az autós gyorsuláshoz:
Lehet, hogy a motor nem megy annyit mint egy autó, csak hát sokkal jobban gyorsul!!!!!!
Egy-két autót a CBR-rel is le lehet nyomni, persze adott sebeségig!!!
Bocs de az autó elleni gyorsulást azért kérdeztem, mert minap halottam egy olyat hogy egy ujság a yamah YBR 125-öst tesztelte, és 120-at ment végre és mindenkit legyorsult(autókat) Na mondom ezt ese hiszem, akkor a cbr mit tud?
jobb ha tőlem tudod meg mint egy idegentől, hogy a fékei nem jók! célnak megfelel, nyilván lassítja úgy a motort ahogy kéne, de a sportos jó féktől messze van. meg a másik az hogy ha túlmelegszik akkor egyszercsak elfogy a fékerő, ami csöppet balesetveszélyes, mint ahogy egyszer egy úton a kollega miatta majdnem frontálisan ütközött... hát a fékről ennyit :)
de maúgy nem roossz a scbr.. változatlanul védem. amire kitalálták arra nagyon jó
A fekek azok jok... no mind1 en nemertek hozza en cask megyek vele, a lenyeg a lenyeg, ha ezeket betennek gyarilag szep kis moci lenne belole, alacsony fogyasztassal (kb 4-4,5 liter)
power szelepet nem, kaphatott volna semmiképp sem :) innnyektoros a CBR vagy tévedek? :)
sportlégszűrőt egy motorra sem tesznek gyárilag, ha jól tudom.. nemhogy a kis CBR-re
annyival vastagabb gumival ami már jól néz ki, rosszabb lenne az irányíthatóság
jah, futómű lehetne talán jobb.. meg a fékek!!
Vagy inkabb mar egybol kaphatott volna beepitve power szelepet, sportlegszurot, sportdobot, minden beallitassal, kicsit vastagabb gumit, nem ilyen bicikli kerekeket, meg talan kicsit jobb futomuvet, es kesz is dehat igen arra kulon kell kolteni... nanembaj, kibirok meg 1 evet a 600asig...
amugy jo ez a motor, siman tartom a sebesseget 2 utemuekkelis... persze az 1 dolog hogy egyenesben legyorsulnak... nemmintha sokat szamitanak, max bevarnak
nálunk is van egy cbr 125. én 2 ütemű motor rajongó v.ok semmi vitát nem akarok beindítani mert kezdőmotornak a képességei bőven megfelelők de istenem legalább kaphatott volna komolyabb külsőt
Szisaztok!
Lesz egy kis pénzem akarok venni valami honda gyorsasági pörgős mocit... max 125ccm
Nézegetem a honda oldalát, nézem a cbr 125-öst és mit látok? Négyüteműűű.
Szerintetek milyen? Érdemes megvenni egy olyat, vagy ami általam is támogatotabb ötlet inkább egy kétüteműt érdemes ilyen alacsony hengerűrtartalomnál.
Mellesleg én olyat hallottam, hogy azt a motort egy 125-ös kawáwal bealázták 2 személlyel...
Multkor láttam egy fekete cbr 125-öst , egy csajé volt, felénk már 2 cbr biztos van..... A hangja jó volt kellemes brbrbrbrbr. Amugy sztem nem az a kérdés hogy egymást hogy tudjátok legyorsulni, hanem az autókat, nálam az a lényeg
Milyen kihalt a fórum! Biztos mindenki motorozik ! Én is azt tettem, igaz van még rajtam egy nagy T betű, de jövő héten már meglesz a jogsi. Aki tud eladó cbr 125-öt az írjon egy e-mailt/messenger: simonzoli@hotmail.com
Az internetes hirdetéseket már mind láttam.
köszi
Olvastam, hogy rendesen össze volt törve a géped, de nem is gondoltam volna, hogy más tette. Én sem adnám szívesen oda másnak, szóval megértelek. Már én is gondoltam arra, hogy egy eladót kéne kipróbálni. Valamit nem tudsz a Suzuki Gsf 250-ről? MOst találtam egy gyönyörűt és lehet, hogy azt is ki kellene próbálni.
Hááááát, nekem sajna nincsenek jó tapasztalataim motor-kölcsönadásról (mint azt már sokszor írtam, így sikerült 100km-es korában összetöretnem valaki mással a szerelmemet) azóta még olyan embernek se szívesen adom oda a motort akinek szintén CBR125-öse van sőt, tulajdonképen F4ther volt az egyetlen, de neki is megtiltottam hogy kettesnél magasabb fokozatba kapcsoljon .
A Honda teszt-karavánt meg sajnos pont most állították le a héten, mert egy srác meghalt egy teszt 1000RR-rel .
Amit talán meg lehetne játszani az az hogy elmész megnézni egy eladó CBR125-öst és olyankor ki lehet próbálni (persze a vételárat ilyenkor letétbe kell helyezni a tulajnál biztosítás véget) aztán persze nem veszed meg ha nem akarod, de viszont kipróbáltad.
De a legegyszerűbb tényleg az lenne ha valakit megkérnél innen, hogy had próbáld ki, de én tényleg rettegek az ilyen kérésektól a baleset óta.
Ez a foss IRC ami rajta van az is Taiföldi ám ha valaki eddig nem tudta volna. Szal én nem hiszek abban hogy arra törekedtek a Hondánál hogy a legjobb gumit tegyék rá. Egyszerüen csak a legolcsóbb helyi gumigyár trágyáját rádobták és hadd szóljon. A 125-ös azért ilyen olcsó mert nem fejlesztettek rajta semmit, csak egy 125-ös blokkot raktak a CBR150-esbe hogy európában még beleessen az A1-es kat.-ba. Ezért örökölte ezeket a ratyi gumikat amiket a tehetősebb tulajok azonnal eldobnak a picsába.
nem olyan nehéz ám legyorsulni egy átlag autót!!! a legtöbbnek 10 mp. fölött van a gyorsulása szal nem tom mit tátod a szádat?
Ez jó hír, mert azt jelenti, hogy aki teheti az motorozik!!!!!!!
Az autós gyorsuláshoz:
Lehet, hogy a motor nem megy annyit mint egy autó, csak hát sokkal jobban gyorsul!!!!!!
Egy-két autót a CBR-rel is le lehet nyomni, persze adott sebeségig!!!
de maúgy nem roossz a scbr.. változatlanul védem. amire kitalálták arra nagyon jó
sportlégszűrőt egy motorra sem tesznek gyárilag, ha jól tudom.. nemhogy a kis CBR-re
annyival vastagabb gumival ami már jól néz ki, rosszabb lenne az irányíthatóság
jah, futómű lehetne talán jobb.. meg a fékek!!
amugy jo ez a motor, siman tartom a sebesseget 2 utemuekkelis... persze az 1 dolog hogy egyenesben legyorsulnak... nemmintha sokat szamitanak, max bevarnak
Köszi, szevasztok!
Lesz egy kis pénzem akarok venni valami honda gyorsasági pörgős mocit... max 125ccm
Nézegetem a honda oldalát, nézem a cbr 125-öst és mit látok? Négyüteműűű.
Szerintetek milyen? Érdemes megvenni egy olyat, vagy ami általam is támogatotabb ötlet inkább egy kétüteműt érdemes ilyen alacsony hengerűrtartalomnál.
Mellesleg én olyat hallottam, hogy azt a motort egy 125-ös kawáwal bealázták 2 személlyel...
Aki tud eladó cbr 125-öt az írjon egy e-mailt/messenger: simonzoli@hotmail.com
Az internetes hirdetéseket már mind láttam.
köszi
A Honda teszt-karavánt meg sajnos pont most állították le a héten, mert egy srác meghalt egy teszt 1000RR-rel .
Amit talán meg lehetne játszani az az hogy elmész megnézni egy eladó CBR125-öst és olyankor ki lehet próbálni (persze a vételárat ilyenkor letétbe kell helyezni a tulajnál biztosítás véget) aztán persze nem veszed meg ha nem akarod, de viszont kipróbáltad.
De a legegyszerűbb tényleg az lenne ha valakit megkérnél innen, hogy had próbáld ki, de én tényleg rettegek az ilyen kérésektól a baleset óta.
Most már itt az ideje, hogy kipróbáljak egy ilyen gépet. Pesten nem ismersz valakit aki kölcsön adná egy kör erejére a kicsikét?
Clubban nem említette valaki, hogy el akarja adni a vasat?