33 éves nős és egy fiúgyermek apja.
A család nállunk is sokat beleszól a motorozásba hála istennek.
10 év simsonkorszakot követően és a bukótörvénynek köszönhetően estem be e csodás hódolásnak.
Egy 250 es yamaha endúróval nyitogattam szárnyaim ami 3 évig tartott.
És egy nagy ugrás volt az xx.
De nagyon összeszöktam vele előnyeivel és hátrányaival egyetemben.
Mi is tervezünk egy auschwitz-i túrát. Összehozhatnánk.
Nem tudom hogy voltatok e már Kunmadarason a nagy szezonnyitó bulin.
Most lesz május elsején. Ha gondoljátok megnézhetitek.
szia mr.hajabusa! ha te is ott leszel pécsen jó lessz vigyázni mert 2 hete voltam arra és minden olyan helyen ahol lehet sztrongolni áltak a zsaruk szpidesekre vadásztak a kis naivak.
Akkor jol felirlak!
Sajna bontot nem tudok,vagy hál istennek.Még nem volt rá szükség,és ne is legyen!A vasat,és téged nagyon sajnállak!
De szerintem vegyél egy motoros szaklapot(motorrevü,superbike) abban tele lessz hirdetéssel!
szia milka! természetesen megyünk pécsre csak a szlovák turán történt egy kis baleset egyik motorostársunk kajakra vett hátulról berepült a bukójába egy bogár és pont akkor fékeztünk.jobb oldali mindkét lábtartót magával vitte ugyhogy most aba bilincsel van felrakva ugy.hogy nincs hátsó fék.dehát mire való a dual cbs ha nem erre nem igaz?még szerencse hogy én nem dobtam el a paripát.de a srác belebicskázott az éppen a jobb oldalon várakozó 70cm mély kibetonozott árokba és 0-ra törte a gépét csorikám.hálistennek neki sem lett baja. kell egy lábtartó konzol és kész.
Alkatrészben nem tudok segitteni,de lenne egy észrevételem.Nem látlak feliratkozva a Pécsi turára ami most szombaton lessz.Jo lenne ha jönnél,legalábbis én szeretném.Bövebb informácio,a hayabusa topicban!
sziasztok! tud esetleg valaki segiteni xx jobb első lábtartókonzol kéne.vagy bontó tel.sz. hétvégi szlovák túra alkalmával egy kis behatásra megadta magát. előre is köszike
Mielött magamrol irnék,lenne egy kérésem.Mégpedig egy keresztnév.Ez a Szaboxx,olyan mint mikor egy alvállalkozoval,vagy megrendelövel csevegek.
Vagy töltsd ki az adataidat,azis megfelel.
Szoval magamrol?ez hosszu lenne,de megprobálom rövidre fogni.39-éves vagyok,nös egy neveletlen fiam van.De gondolom nem sz érdekel!
Kb. 20-éve motorozok(ebböl három év táviratozás a "boldog" 80-as években),kezdve a rigátol,a jawaig,simson,jo pár darab etz (valahogy nem birták a strapát,meg engem).Aztán jöttek a modern rizskályhák,kawa,yamaha,suzuki,és most végül a HONDA. Eddig az R-6 volt a minden,de a honda megválltoztatott.Véletlenül esett rá a választás,de nem bántam meg,nagyon nem.
Minden évben szervezek turákat(mi álltalában ketten,az asszonykámmal motorozunk),most szombaton Pécs,utánna lessz egy szlovák tura(ezt Dodo szervezi),julius 7-8-án Osztrák tura Palfau(itt tavaly kétszer voltunk) de annyira megragadott a tály,hogy ide minden évbe szivesen megyek.A szerpentinekröl nemis beszélve!
Hát röviden ennyi!Ha valamelyik tura érdekel,jelezzed.És mi is szivesen teszünk eleget meghivásoknak.
Aztán rendszeresen Mátra,és pálya napok.Ha idöm,és gyermekem engedi(mégis csak ö az elsö)
Mi azaz a barátaim és én Berettyóujfalu és környékén lakunk.
A nagyobb turázást ill. kanyarvadászatot a Kékestető és környéke jelenti.
Bár van egy fanatikus cimbim (ő egy VFR 800 al) vele tavaly voltunk a Szlovákoknál.
Elmentünk megnéztük a havat (nyáron) hazafele Tokajnál ettünk egy jó Halászlét és haza jöttünk.
Ez barátok közt is malydnem 800 km volt. De az út és a látnivaló lenyűgöző volt.
Most vasárnap Romániában voltunk valami medvecsepkőbarlangot néztünk meg.
Próbáljuk felderiteni az utakat ami megbizhatóan jól motorozható de ebből sajna nem sok van.
Ezt azért teszük mert errfelé valami igazán jó kanyargós ut odaát van a közelben.
Mig a kisfiam nem született meg addig édes feleségemmel Hévízig túráztunk és a Balatont körbe és ugye a Mecsek kanyarjait sem hagytuk felderítetlenül.
Magatokról írjál légyszives egy pár mondatot.
Én GSX-R 1000 K6 -al próbálkoztam, kibaszott nagy szembeszéllel.
A történet csak annyi hogy mind ketten totál hasalásban mentünk vagy 20 km-t.
Én nem akartam megelőzni mert féltem hogy pirulok a manőver során.
De 15 km után meguntam és 250 után megakasztottam és láss csodát elmentem. Nagyon jó érzés volt.
Nekem már 5 éve van meg a mocim. Nagyon megszerettük egymást. Úgy vagyunk egymással hogy ha én vigyázok rá ő is vigyáz rám. Na de komolyra fordítva a szót állati baró jószág.
A motorhoz sikerült jó állapotban hozzájutni.
Ezért a gyári kiskönyve annak a forditása valamint a szerelési szervízkönyve meg van.
A gyertya típusa CR9EHVX-9 NGK. Az ára kicsit borsos de min.50 E. km-t elmegy biztonsággal.
Nem ilyet nem,és nemis ajánlom!
Megválltozik minden,utánfutás,geometria,stb.Én avval orvosoltam,hogy a hátso rugo feszességet állitottam fel.Igy kicsit keményebb a rugozás(pályán jol jön),de valamit-valamiért.Ja a csillapitást is hozzá állitottam!
Igy nyertem kb 2-3 centit.Ez a bedöntésnél,hihetetlen sokat jelent.Nem mondom igyis leér füle-farka,de késöbb.
Most hogy kijött a jó idő, teljesen elkopott a lábtartó koptató..
Az a baj, hogy leér a kitámasztó-kipuff-oldalidom! Meg is karcoltam az alját :(
Előfeszítésen már állítottam, szét kellett szednem mindent.
Arra gondoltam, hogy megemelném kicsit a hátulját, a központi teló pont egy nagy csavarral csatlakozik a vázba.
Alátétekkel, vagy sima távtartóval majdnem 1cm-et lehetne emelni csak engedne a himbarendszer is annyit? Meg félek, hogy nagyon instabil lenne a motor tőle.
Újjonan vettem, mert nem volt elég KP-m egy jó használtat venni, inkább részletet választottam.
6000 az olyan 165 amilyen szar sisakom van már sok is! Sűvít cibál, ezt még elviselem, de néha olyan légáramlatok vannak, hogy ordítok mindenkivel mikor leszállok, megsüketülök :)
Nem akarlak elkeseríteni, de a sötítétés miatt kötözködhetnek. A lámpának ha fehér a fénye csak kék mikor ránézel abba nem nagyon szólnak bele.
A "pénzes vizsga" a javasolt!
Abban az esetben ha csak ezek a "módosítások vannak gépen, és visszaalakitod, akkor tudom javasolni
a KPM vizsgát! A legolcsóbb! Nekem gyári a Vas (még) és még az elsősegély készletet + az izzó készletet sem kérték. Igazából a fékeket, és a lámpákat nézik. Van valahol nekem is tel számom, pesti
KPMnél műszakiztatnak, de nem volt kevés a felár mikor a kocsimat vittem. Ha gondolod szivesen megkeresem a számot.
Én mindig ugymond"pénzes vizsgára" viszem a vasat.Tudod,kidörrentö,xenon,kék helyzetjelzö,stb.De ilyet csak Pesten tudok neked.Viszont 15 perc alatt vizsgázik!
Ha gondolod hivj.A vizsga helye Kispest(XIX.ker)
Olyan kérdésem lenne, hogy most viszem a vasat műszakiztatni és az indexbúra feketével le van sötétíve meg az első lámpa kéken világít! Nem tudom hogy így átmegy e! Nem én csináltam ezeket a dolgokat a mocival és nem voltam még vele műszakin!Előre is köszi!
Na végre!Ha nemis motorral,de legalább lélekben velünk vagy.Ez is több mint a semmi.Gyogyulgass csak,és épülj föl minnél elöbb!Ha mástnem,itt a forumon tartjuk a kapcsolatot(erre biztos van idöd).
Üdv Voice!
Jah eddig úgy van hogy megyek.Te figy létezik, hogy láttam a géped a www.bikepics.com oldalon?Fenn van a 2006osok között ugye?Ilyen szürke meg grafit színű nem?na ez csak ugy eszembe jutott.Szeretnék Pécsre menni igen megismerni a többieket.Mondjuk jah most voltam 12 ezres szervizen most nekem cseréltek olajat de amit möondtál h nemigen pörgeted igazán 6000 fölé a gépet - ezzel énis így vagyok.nem kell mert már tényleg ott is úgy megy mint állat.Aztan utazotemponak is bőven elég a 6000 es fordulat.Te ujonnan vetted a gépet uyge?
Üdv:adamh
33 éves nős és egy fiúgyermek apja.
A család nállunk is sokat beleszól a motorozásba hála istennek.
10 év simsonkorszakot követően és a bukótörvénynek köszönhetően estem be e csodás hódolásnak.
Egy 250 es yamaha endúróval nyitogattam szárnyaim ami 3 évig tartott.
És egy nagy ugrás volt az xx.
De nagyon összeszöktam vele előnyeivel és hátrányaival egyetemben.
Mi is tervezünk egy auschwitz-i túrát. Összehozhatnánk.
Nem tudom hogy voltatok e már Kunmadarason a nagy szezonnyitó bulin.
Most lesz május elsején. Ha gondoljátok megnézhetitek.