winchi
szevasztok 2kerekesek.Már honapok ota olvasom ezt a forumot és sok érdekesdologot vettemle. Na szóval
Én is XX-es vagyok tavaly vettem K3 ezüst a 2.szerelmem az 1 a nejem.Elöte is volt egy pár
Itt jártam, kicsit pang a fórum, úgyhogy válaszolok én is :)
Nekem is 12000km ír a szervízkönyv, az amerikai szerelési útmutató 8-10 körül írja, szervízek meg 6000.
Szerintem olajcsere ciklust a jobb kezed határozza meg, mennyit szabályoztatod, gumitégetsz, vagy nyugdíjas postásként ritkán megy 2000 fölé :)
Évente mindenképpen érdemes lecserélni, hiába mentél csak keveset.
Véleményem szerint használj egy belevaló, de olcsóbb olajat, és cseréld sűrűbben.
Külföldi xx fórumokon olvasgattam, hogy nem szereti a full szintetikus olajokat, ?csörög? tőle.
Mivel én ritkán pörgetem 6000 fölé a gépet, eddig csak a Honda GN-4 olajat használtam, ezt alkatrészként tudod rendelni, sima ásványi, vagy félszintetikus nemtom.
6000-7000 forint a 4gallon, és ezt kötelező szervíznél cserélték (6000km). Mondjuk piszkáltak is rendesen, hogy nem az ő hordós olajukat vettem, amin gondolom van 1000-1500 forint literenkénti hasznuk :)
Szerintem fontos, hogy ne ugrálj az olajak között, hisz mikor leengeded marad még majdnem fél liter a régiből a blokkban.
Üdv Milka!
Te hány km-enként cseréled az olajat az XX edbe?Mert ugye ha jól tudom a könyve 12 000 km enként írja elő a cserét de mondjuk a hornetemnek is annyit írt de mondták h inkább 6000 km enként jobb cserélni?Szerinted elbír egy olaj 12 000et?vagy inkább jobb 6000 nék kidobni?
üdv.
Gondolom, hogy megnézted már a neten de ha mégsem : http://www.motorparts.hu/index...
Ezek ugyláttam rendelhetők, de szerintem eredetiek. Nem találtam meg a pontos tipusát az XX könyvében, igy nem tudtam megnézni hogy van e náluk...
Üdv Milka!
Csak az ügyben írok, hogy szeretném azt megkérdezni, hogy be lehet e jelentkezni még a pécsi túrára?Mert olvastam róla aztán a barátnőmmel meg a vassal beneveznénk mi is persze ha még lehet.Néztem a busa topicban az időpontot már meg mindenfélét nekem ez mind jó lenne ha lehet akkor mennénk.És még egy kérdés:Ha úgy van hogy megyünk de közbejön valami elég ha mondjuk 3 -4 nappal előtte megírom itt a forumba h mégsemn jó?Nem hiszem hogy lesz ilyen de ha netán mgis közbejönne vami.Meg így, hogy jókat beszelgetunk itt a forumba már énis szeretném megismerni az xxes cimborákat mert nagyon jófejnek tűnik így ismeretlenben is mindenki meg h már megvan a vas jó lenne látni a többit is
Motoros üdvözlettel:Ádám
A gyorsulásrol annyit,hogy énis eresztettem össze más vassal.Az egyik R-1 volt(az uj),és ha nemis állva,de ott hagyott.A loerö meg nem egyezik.mert az XX150LE,az R-1 170LE.Persze gyári adatrol beszélek.
A gumirol annyit,nálam a pálmát a D-208 viszi el.De anyagi megfontolásbol(mivel 5.200km-re megette),igy Continentál Road-Attac-ot választom.Talán nem tapad annyira(bár simán karcol a lábtarto utcán is),de elmegy vele 15.000-et.Ja és a garnitura "csak"58.000FT.
A vezlánc csere felesleges a szervíz sem irja elő.Kérdésem ki milyen gumira esküszik az x-en.Nekem most pirelli Strada van és most vettem akcióban Pirelli Dragon Evot.Valaki tud róla vmit?
A gyorsulással kapcsoltban annyit, hogy már aláztam le R1-t.Hiába a lóerő különbség azért sokat számit a nyomaték is,tény a túlsúly de azért nem kell szégyenkezni.A kis 6kilósokat nyomatékból eszi a gép.
Úgy tudom, hogy 48.000-nél kell cserélni.
Szerintem meg kellene kérdezni egy márkakereskedőtöl.
Hondák híresek a láncfeszítő, vezérlánc hibákról, szoktak csörögni. Időben kell cserélni.
De múlt évben XX és R1 között volt a nagy csata Taszáron, és hiába ilyen nehéz, szinte fej-fej mellett mentek, néha egyik néha másik győzött! Kaposújlakin a zx12 elverte.
Bridgestone BT002 a legjobb! Már teljesen lecsiszoltam a lábtartón a koptatót!
Hát szerintem az XX gyorsuláson labdába se rug.Sajnos nehéz,legalábbis ahoz a masinákhoz képest,amik ugyan ennyi loerövel vannak ellátva(pl R-1).De a probállkozásod becsülendö,és követendö.Én csak szurkolni tudok.Ja és kérem az eredményt a végén,esetleg képet!
Üdv mindenkinek!
Milka elsősorban hozzád lenne egy kérdésem, mert ha jól emléxem tudsz jó árban vez. lánc feszítőt. Ha áll még a dolog légyszi áruld el mennyi és h tudok hozzájutni? Cserébe szerzek fincsi gyári olajat (Honda motors Co. Gn4) amivel kijönnek a gyárból ill amit a márka szervizek használnak 10e körül, szintén Honda lánc-spray 380grammos 3500 pénz. Ha érdekel bárkit írjatok, v hívjatok!
szevasztok 2kerekesek.Már honapok ota olvasom ezt a forumot és sok érdekesdologot vettemle. Na szóval
Én is XX-es vagyok tavaly vettem K3 ezüst a 2.szerelmem az 1 a nejem.Elöte is volt egy pár