Gergővel kell egyetértenem, a "higgadtság"-gal kapcsolatban:) Én is áprilisban vettem, 10+ év kihagyással az új motoromat, 39 éves fejjel. Nos, mit mondjak? 150 km/h alatt állni sem nagyon szeretek, nemhogy menni..:XD A motorozásban nekem pont a sebesség, vagy adott kanyar minél nagyobb sebességgel való bevétele az, ami élvezetet (adrenalintermelés, stb) okoz:) Lehet, azt hiszed, lenyugodtál, de csak azért, mert még nem érezted (vagy csak nagyon régen) a segged alatt a százvalahány paci dübörgését:) Elhiheted, ha ott lesz alattad, te sem fogod kibírni...Ha mégis, akkor tévedtem, de nem ez a jellemző:)
Engedd meg hogy most kuncogjak egy jót. Lehet hogy ezt még elhiszed magadnak. Nincs is ezzel semmi baj. De rettentően kevés olyan motorost ismerek akik már "lehiggadtak". Nem mondom azt hogy nem megfontoltak de ezen szó hallatán nekem mindig valami villanyrobogós tempó és járókeret jut eszembe. Én is le voltam higgadva mindaddig míg a teljesítmény erre kényszerített. Amint volt teljesítmény rögtön megváltozott a világképem. Most sem vagyok veszélyesebb mint korábban de a tempó amit én diktálni tudok (Ami motoros viszonylatban nem valami nagy) az kerekes dobozból (alias autó) felelőtlen és veszélyesnek hat.
A kort pedig hagyjuk. Meglepődnél csak az itt jelenlévő átlagéletkorán. De nem kell messzire mennem az egyik jó cimborám több mint 60 éves John aki leszerelt Angol rendőr és a 848-as Ducival úgy megy hogy alig bírom utolérni. A 40-hez közeledő motorosok maximum átlagkorúnak tekinthetőek. Főleg ekkora vasakon. Itt én vagyok a felháborítóan fiatal pedig még leírni is rossz de lassan közelebb vagyok a 30-hoz mint a 25-höz.
De persze tévedhetek is. Azonban a lehiggadt motorosok általában nem 100 +-os motorokon szoktak ülni
Nem akartak megbántani vele nem ez volt a szándékom amúgy. Szóval ne ám annak vedd.
Köszi a tanácsot, de már 36 vagyok és ahogy mondod, hiszem, hogy lehiggadtam már annyira, hogy ne okozzon gondot egyből ezzel kezdeni. Viszont mivel építgetni és átfesteni fogom, így nem akarom évente cserélni, mivel sokat fogok rákölteni.
Egy felől üdv neked Defi
Kamikazeman Neked pedig sok sikert és ne hallgass a körülötted szóló hangokra " Első motornak egy ekkorát?" Én is így ültem ekkorára. Csak el kell tudni fogadni hogy az első 1-2-3 évben a motor lesz a főnök nem te. Én elfogadtam és jól el vagyunk így. Amúgy sok sikert a keresgéléshez :-)
Sziasztok! Új motoros leszek és első motornak egy XX-et keresek, ha valakinek van eladó, akkor ne tartsa magába. Részemről 1m a felsőhatár, de inkább alatta. Mivel átfogom festeni, így a festett idomokon karcok nem zavarnak, de műszakilag karbantartott, egészséges motor érdekel(nyílván nem egy fék, vagy láncszett csere esedékességre gondolok, ilyen simán belefér). Ha megvettem csatlakozom a fórumhoz aktivitásommal, addig is keresgetek itt vásárlási tanácsokat,gondolom kérdeztek már ilyet itt néhányszor tőletek ezért nem is kérdezem meg 125. alkalommal :-)
Hátsó kerék csapágy : 6304
Lánckerék csapágy : 6305
Szimering a féktárcsa felőli oldalon : 30X52X7
Lánc kerék felől O gyűrű van : 62X9
Lánckerék csapágynál lévő szimmering mérete : 34X62,2X7
Legalábbis az X11-en ezek vannak a szimeringek buzi méretűek de ezeka ,2-es méretű szimeringek szinte beszerzhetetlenek de a Zsolti szomszédom szerint ezeket a tized miliméteres részletek nem sokat számítanak. Én pl szimeringek cseréje nélkül cseréltem csak a csapágyakat. Amúgy nagyon fasza lett :-)
Ellenkezünk!
Max. kettőt értünk vele,de egyet sose!
Csak is azért hogy neked jót tegyek! :P
A kort pedig hagyjuk. Meglepődnél csak az itt jelenlévő átlagéletkorán. De nem kell messzire mennem az egyik jó cimborám több mint 60 éves John aki leszerelt Angol rendőr és a 848-as Ducival úgy megy hogy alig bírom utolérni. A 40-hez közeledő motorosok maximum átlagkorúnak tekinthetőek. Főleg ekkora vasakon. Itt én vagyok a felháborítóan fiatal pedig még leírni is rossz de lassan közelebb vagyok a 30-hoz mint a 25-höz.
De persze tévedhetek is. Azonban a lehiggadt motorosok általában nem 100 +-os motorokon szoktak ülni
Nem akartak megbántani vele nem ez volt a szándékom amúgy. Szóval ne ám annak vedd.
Két órámba telet a kicserélés!
Egyik másik csapágy kicsit oda lett,de tegnap még hazahozott!
Én még tanácstalan vagyok majd meglátjuk hogy megyek e vagy sem. Vannak már tervek de ahogy a vak szokta mondani. Majd meglássuk mi lesz
https://www.sportmotor.hu/esem...
Kamikazeman Neked pedig sok sikert és ne hallgass a körülötted szóló hangokra " Első motornak egy ekkorát?" Én is így ültem ekkorára. Csak el kell tudni fogadni hogy az első 1-2-3 évben a motor lesz a főnök nem te. Én elfogadtam és jól el vagyunk így. Amúgy sok sikert a keresgéléshez :-)
Tibor vagyok, és szeretnék (ismét) csatlakozni hozzátok
Régebben voltam itt, csak elrepült az idő :-)
Köszönöm! :)
http://www.bike-parts-honda.co...
http://www.bike-parts-honda.co...
Lánckerék csapágy : 6305
Szimering a féktárcsa felőli oldalon : 30X52X7
Lánc kerék felől O gyűrű van : 62X9
Lánckerék csapágynál lévő szimmering mérete : 34X62,2X7
Legalábbis az X11-en ezek vannak a szimeringek buzi méretűek de ezeka ,2-es méretű szimeringek szinte beszerzhetetlenek de a Zsolti szomszédom szerint ezeket a tized miliméteres részletek nem sokat számítanak. Én pl szimeringek cseréje nélkül cseréltem csak a csapágyakat. Amúgy nagyon fasza lett :-)