Valós kilométer van benne! Szervizkönyves, Németországban vettem. Nagyon szívesen olvasok még tapasztalatokat róla akinek már régebb óta megvan! Mire kell odafigyelnem..stb. Köszönöm a hozzászólásokat!
Csak feszítő!
Még nem hallottam olyat (persze normális használat mellett)hogy 150-ezer előtt láncot kellett volna cserélni!
enyémbe pár ezer kilométer híján százezer van,és még félállapotú!
Típushiba,mint a túlmelegedés!
Nyári kánikulába majd tapasztalod!
Sziasztok xx-esek! 3 hónapja vettem egy xx-et én is. Most 62000km van benne,és elkezdett kicsit csörögni a vez.lánc. Érdemes lánccal együtt cserélni vagy elég csak a feszítőt? Köszönöm a válaszokat...!
Jah és egy kérdés
a Plexit te kaptad a géppel vagy az már extra beszerzés. Gondoltam ugyanis hogy én is beszerzek egyet mert ugyan én nem szeretem ha fent van de igaz ami igaz egy hosszabb mondjuk 3-5 napos túrán igencsak jól jön az a kevés szélvédelem amit pluszban ad.
Persze igazad van ez a pesszimizmus vélhetően egy régi robogómból fakad. Beleszerettem egy Leonardo-ba ami küllemre és hangra jó volt el is hoztam és a következő egy évben többet állt a műhelyben mint ment az utakon.
Szép is volt rendezettnek is tűnt de nagyon beszoptam a sztorit.
A Hondától is csak azért nem tartottam mert a kereskedőnek a szomszédom szervizelte és tudtam róla mindent.
Sajnos az ilyen rossz élmények azonban csak évtizedek alatt kopnak ki az emberből.
Nemcsak hosszú felesleges is :) Nem tudhatod, hogy mennyire tartották karban stb.
Én egy útépítő cég tulajától vettem az enyémet, ami külön szőnyegen állt a 3 állásos padlófűtéses műgyanta padlós garázsban. Bár nem használta igazából (27e km volt benne) rendszeresen karban tartották mert nem számított a pénz, csak az, hogy mindig kiváló állapotban legyen... Azután eladta nekem, mondván, hogy túl szép életet él és nem kockáztat tovább, miután az R1-esét összetörte. Btibi barátom igazolhatja, hogy végignéztük a potenciális X11-eket és magasan ez volt a legjobb állapotban (láttam már korábban a tiedet is hírdetve) és valós adatokkal, nem tekergették az órát stb.
Így nem tudhatod, milyen állapotban van... de amíg szar van légy is akad :):):)
Elkezdtem írni több választ is aztán mindig visszatöröltem.
De lényegében azt akartam mondani hogy aki "Full titán" Acro rendszerrel itthon vesz egy ekkora motort majd a következő 14 évben nem tesz bele 3000 kilométert sem attól el kéne venni a motort mert nem érdemli meg.
Meg olvasni kell a sorok mögött:
Gyári gumik. Azaz vétel után rögtön gumi csere mivel 14 évesek azok az abroncsok.
Ennyi kilométer futás mellett sokan azt hiszik hogy az olajjal minden rendben van pedig nem. Sokszor járt nálunk éveket állt motor összerozsdásodott dugóval meg alkotóelemeire szétvált olajjal. Pedig komoly gép volt de nem ment bele kilométer ezért az olajat sem cserélték csak állt a vason évekig.
Szóval szerintem az ilyen "túlélő" motorok általában sokkal nagyobb bukták mint ahogy elsőre hangzik. Mivel egy 14 éves szalon állapotú motor azért korántsem szalon állapotú. (Fesszabályzók igen gyorsan elszarnak rajtuk.)
Na mindegy akárki akármit mond akármilyen kevés kilométer van benne vagy akármennyire is oda volt figyelve ennek ellenére az állapotra ez a motor nem ér több mint 2 millát. MAX a felét
Azért ez nem ugyanaz... ha igaz, ami le van írva ez egy szinte szalon motor, aminek 2,8M volt a vételára 1998-ban... kérdés, hogy talál-e vkit aki ezt értékeli?
lehet meghirdetem én is az enyémet 2.2 millióért és ha van olyan hülye aki megveszi megyek és veszek egy VFR-t 2010-est :-)
Ennyiért már adnak olyat is :-)
Azért vannak benne visszatérő vendégek. Amit Te vettél meg, az is elég sokáig fent volt 6-7 másikkal egyetemben. Én is sokszor ránézek és sírva röhögök a sok gyári állapotú, rajzolt gyártású x11-en
De itt van egy teszt: http://hegylakok.hu/2013/11/ki...
Még nem hallottam olyat (persze normális használat mellett)hogy 150-ezer előtt láncot kellett volna cserélni!
enyémbe pár ezer kilométer híján százezer van,és még félállapotú!
Típushiba,mint a túlmelegedés!
Nyári kánikulába majd tapasztalod!
elmentünk a legszebbért :)
Szóval ha utólagos beszerzés akkor ez valami típus specifikus cucc vagy vannak ilyen kommersz méretek amik egy halom motorra felrakhatóak ?
a Plexit te kaptad a géppel vagy az már extra beszerzés. Gondoltam ugyanis hogy én is beszerzek egyet mert ugyan én nem szeretem ha fent van de igaz ami igaz egy hosszabb mondjuk 3-5 napos túrán igencsak jól jön az a kevés szélvédelem amit pluszban ad.
Szép is volt rendezettnek is tűnt de nagyon beszoptam a sztorit.
A Hondától is csak azért nem tartottam mert a kereskedőnek a szomszédom szervizelte és tudtam róla mindent.
Sajnos az ilyen rossz élmények azonban csak évtizedek alatt kopnak ki az emberből.
Én egy útépítő cég tulajától vettem az enyémet, ami külön szőnyegen állt a 3 állásos padlófűtéses műgyanta padlós garázsban. Bár nem használta igazából (27e km volt benne) rendszeresen karban tartották mert nem számított a pénz, csak az, hogy mindig kiváló állapotban legyen... Azután eladta nekem, mondván, hogy túl szép életet él és nem kockáztat tovább, miután az R1-esét összetörte. Btibi barátom igazolhatja, hogy végignéztük a potenciális X11-eket és magasan ez volt a legjobb állapotban (láttam már korábban a tiedet is hírdetve) és valós adatokkal, nem tekergették az órát stb.
Így nem tudhatod, milyen állapotban van... de amíg szar van légy is akad :):):)
De lényegében azt akartam mondani hogy aki "Full titán" Acro rendszerrel itthon vesz egy ekkora motort majd a következő 14 évben nem tesz bele 3000 kilométert sem attól el kéne venni a motort mert nem érdemli meg.
Meg olvasni kell a sorok mögött:
Gyári gumik. Azaz vétel után rögtön gumi csere mivel 14 évesek azok az abroncsok.
Ennyi kilométer futás mellett sokan azt hiszik hogy az olajjal minden rendben van pedig nem. Sokszor járt nálunk éveket állt motor összerozsdásodott dugóval meg alkotóelemeire szétvált olajjal. Pedig komoly gép volt de nem ment bele kilométer ezért az olajat sem cserélték csak állt a vason évekig.
Szóval szerintem az ilyen "túlélő" motorok általában sokkal nagyobb bukták mint ahogy elsőre hangzik. Mivel egy 14 éves szalon állapotú motor azért korántsem szalon állapotú. (Fesszabályzók igen gyorsan elszarnak rajtuk.)
Na mindegy akárki akármit mond akármilyen kevés kilométer van benne vagy akármennyire is oda volt figyelve ennek ellenére az állapotra ez a motor nem ér több mint 2 millát. MAX a felét
Még is hosszú lett ez a HSZ
Ennyiért már adnak olyat is :-)