Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, tényleg. Az 5100 is ugyanúgy hozza a gyár által előírt normákat. Egy majd` 20 éves technológiájú blokkba miért is kellene high-tech olaj? Szerinted az XX az kb. ugyanolyan terheléseknek van kitéve, mint pl. egy pár éves, jóval pörgősebb 1000RR? XX esetében mi az, amivel többet nyújt a 7100?
Ha látod mi a baj?
De figyusz én nem bizonygatom tiovább hogy nem kell leszedni semmit!
Szedd szét!
Ez most tényleg kérdezed?
Kérlek áruld el, hogy mi alapján gondolod azt, hogy jobban járna a full szintetikus olajjal (7100), és miért nem elég bele a technoszintetikus (5100).
a 40-es árába kaptam nagykerből, szóval mindegy, gondoltam legyen az..
Balos oldalidom alsó részét leveszed, és mindenhez f@szán hozzáférsz
valamit csak le kell, mert látom az olajszűrőt
Pont semmi értelme az 50-es olajnak!
A negyvenes is tudja azt a hőfokot bőven!
Nem véletlenül adták meg a gyárban azt!
De te tudod!
Inkább a minőségre kéne rámenni,mondjuk 7100-as,és ne 5100-ast!
Sokkal jobban járnál!
Írtam!
Semmit se kell leszedni!
Mi nem érthető?
Én kipróbáltam, nem volt változás, de cserébe drágább az olaj.
Tudtommal a 10w50es jobban bírja a meleget, ami ennél a burkolt motornál előny, mert hamar felkúszik a hőfok igencsak melegre...
Az olajszűrő cseréhez akkor elég a középsó fekete műanyagot leszedni?
10W-40-et jobban szereti!
Én a Motul 7100 10W-40-et tettem bele!
De szerintem mindenki másra szavaz!
a gyári előírás: 10W-40
Semennyire!
Minden elérhető szétszedés nélkül!
De nem is érte a kérdésed!
Hisz ez egy Honda!
Olajcseréhez mennyire kell szétkapni a burkolatot? Elég középen azt a feketét, vagy az oldalát is kell?
Megvettem már az olajat és olajszűrőt (Motul 5100 10W50) nem akarom ezért szerízbe vinni. Az előzőn is magam cseréltem.
Mindennek van előnye-hátránya!
Az én lapát kezem befér,úgy hogy az állítás 1-perc!
No meg valljuk be,nem kell azt nap mint nap tekergetni!
Nekem mennyivel egyszerűbb fényszóró magasságot állítani
Nagy inbusz kulcs bal oldalt jobb oldalt kicsit meglazítom a két csavart ami a kör lámpát tartja. Leljebb fordítom beállítom majd csavart újra meghúzom és már kész is. Igaz nekem ehez szerszám kell míg nálatok a kasztnin belül elég az ember ujja de akkor sem kell tornáznom mire elérem a csavart
Oda állsz mondjuk egy fallal szembe,oszt tekered!
Koszi. Es valami trukk,hogy hogyan tudom merni,azt,hogy jo legyen a magassag?
Bár nem vagyok érintett (professzor) de bal oldalt a műszerfal alá benyúlsz,és szépen tekergeted azt a fehér műanyag tekerőt! Elég szar helyen van! Vagy leveszed a bal oldali felső fekete takaró elemet,akkor egész kényelmesen hozzá férsz!
A professzorokat kerdeznem,hogy hogyan lehet az elso lampat lejjebb allitani? Ha elallitom,akkor,hogyan tudom beszabalyozni? Kicsit magasra hord. Van valami bevalt modszer?


Gimibak=gumibak
Láncfeszítő 20.000ft körül van.
Hátsólámpát gimibakok tartják,alátétezni szoktuk!
Mekkora költség egy ilyen feszítő patron ? Csak úgy érdekel hogy mennyivel kell többet szánnom a téli nagy szervizre mint terveztem mert bár a takaró nem valami hosszú de be kéne alá férni egy szett vagy legalább egy hátsó új guminak egy új láncnak plusz olaj olaj szűrő mindenképp és talán egy készlet gyertya de ezt majd a szerelő megmondja.

Amúgy a kilométer állás nem feltétlen érdekelt ugyanis én tudtam a motorról mindent mielőtt megvettem és a kilométer álláson kívül azt is tudtam hogy az ülés alatt lelkiismeretesen fel volt minden matricázva amit anno a műhelyben a szerelőm vissza is fejtett és már már egy szervizkönyv minőségű lista jött össze belőle (Olaj cserék gyertya cserék féktárcsa cserék fékolaj cserék minden. külön matricán volt fenn) Mondjuk az eladásra ez is eltűnt de nem feltétlenül érdekel.

Amúgy nincsen nektek valahol elfekvőbe a hátsó lámpához tartó gumi betét vagy mi fene. Nem szedtem még szét de a hátsó lámpát tudtommal valami gumi anya vagy valami ahhoz hasonló tartja. Ez nekem kissé el van fáradva így kissé lefelé áll a lámpa test hagyva maga felet egy olyan fél 1/3 újnyi rést a farokidom és a lámpatest között. Nem akar leesni meg semmi de bántja a szemem.