Találgathatunk mi itt látatlanba,de tök felesleges!
De ezt írtam is már!
Vissza kell vinni,oszt ennyi!
Én ma pont a MAN-t vittem vissza,mert egy hete komplett fék generál volt,és befogott az eleje!
Addig nem tágítottam,míg rá nem leltek a hibára!
Természetesen két darab 13-forintos lemez volt a hibás!
lehet beleszaladtál gagyi másolt gyertyákba...
sajnos gyakori eset, és olyan jó minőségű a koppintás,hogy fel sem tűnik..
Szerelőtől is hallottam már..
Mondjuk ha a szerelőd adta az alkatrészt ez az ő sara.....
Matek .A főtengelyen a lánckerék fogazata a fogszám befolyásolja a motor elbír károsodás nélkül 1 fog elrakást vagy nem .Egy kör 360 fok ha a lánckerék 36 fogas és 1 fogat elteszel 10 fok lesz az eltérés ,de ha 18 fogas és 1 fogat elteszel 20 fok eltérés .Személy autónál nagyok a kerekek és ezért talán elbírja ha elteszik 1 fogat .Motornál kicsik a kerekek ezért szerintem 1 fogat eltesznek és a dugatyuban nincs a szelepeknél bemarás akor elakad a szelepben a dugó
Üdv nektek. Köszönöm a sok hozzá szólást,segítséget. Akivel eddig beszéltem mindenki csak dicséri ezt a szerelőt. Azért is vittem hozzá. Korrekt normális. Igaz nekem eddig nem volt vele dolgom,egyszer gumit cserélt a mocin ennyi. Haverok közül mindenki hozzá jár. Gondoltam akkor ezt a vezérmű lánc és feszítő cserét is rá bízom, ja meg szelep állítás, + 4 gyertya csere is volt. Háát hogy most hol a hiba nem tudom, elbaszott valamit vagy éppen be szart valami a mocin :-( passz. De kicsit idegenkedek már ettől a szerelőtől. Amúgy a 17-kerbe van ez a szerelő. M0-ás Rákoscsabai lehajtónál. Előtte a Honda Takoberhez vittem, az is a 17-kerbe van. Generátor problémám volt, az a Honda Takober csinálta. Végül is meg csinálta jól. Lehet nem kellett volna szerelőt váltanom! De azon vagyok nagyon hogy nézze át a vezérlést újra nem e el van téve egy kicsit..... Amikor fel hívott hogy kész a moci, fel mentem indult pöcre,jó hangja is volt. Szépen járt! 1-2 kilométere van a benzin kút, el mentem tankolni, így már ki is van zárva hogy régi benne a benzin,,,,, a kuton már szarúl indult melegen,,,,,, utánna pár percen belül indítottam 2-3-szór, indult. Na írány vissza szerelőhőz,de M0-áson gondoltam meg huzgálom kicsit, na akkor vettem észre hogy ki se forog csak 7-8 ezerig....
Én 60 ezer után vettem ki a gyertyát .Szemrevételezve nem voltak kokszosak a hézag gyári volt ,de ha már szétszedtétek cserélhetted volna CR9EHIX-9
5500Ft/db ez való az enyémbe amit 2000-ben gyártottak
Mem lehet, hogy a gyertyák miatt szarakodik? Ha jól olvastam az még nem volt megnézve/cserélve. Terhelés alatt vannak problémák és a gyertya fáradás csinálhat érdekes dolgokat.
Én ithon szereltem szelephézag állítás ,vezérmülánc feszitő ,vezérmütengelyek ki és viszarakása és sikerült .
Jelszavam.Miért a szerelő basza el mikór én is megtehetem
Ha valaki nekiáll és segitség kell szoljon
Mértek pumpa nyomást,írta is a srác!
De pontosan!
Nem szerelő az,aki így kienged egy járművet,legyen az motor,autó,kamion!
Tartok tőle,így próbál kibújni a felelősség alól.Még párszor ránéz majd,és közli nem tudja mi a hiba,ő mindent jól csinált! Vidd máshoz! Sajna általában ilyenek az ÁTLAGOS szerelők! Ezért is nem szabad ÁTLAGOS szerelőhöz vinni a járművet,csak jóhoz,aki ért is a szakmájához!
akár a szelepek állapotát is.
Tasinak a bandit forumon van ilyen,a face-n van is videó róla
meg több szerelőnek is
De ezt írtam is már!
Vissza kell vinni,oszt ennyi!
Én ma pont a MAN-t vittem vissza,mert egy hete komplett fék generál volt,és befogott az eleje!
Addig nem tágítottam,míg rá nem leltek a hibára!
Természetesen két darab 13-forintos lemez volt a hibás!
benzinpumpa se ha hidegen megy a gép
lehet kicsi a szelephézag hidegen annyira ,hogy melegen nincs is
én csak visszavinném..
Vagy rá kellene rakni prop-tech gépre.. az megbontás nélkül is árulkodik..
drága a negatív reklám...
sajnos gyakori eset, és olyan jó minőségű a koppintás,hogy fel sem tűnik..
Szerelőtől is hallottam már..
Mondjuk ha a szerelőd adta az alkatrészt ez az ő sara.....
5500Ft/db ez való az enyémbe amit 2000-ben gyártottak
Jelszavam.Miért a szerelő basza el mikór én is megtehetem
Ha valaki nekiáll és segitség kell szoljon
Kérdeztem is,de nem kaptam választ!
Pedig az ilyen "jó szerelőket" meg kéne osztani,nehogy valamelyikünk bele szaladjon!
Már csak öregessen... :) ))
Sok baleset menteset!
Ne feledd az arany szabályt: mindig a gumis fele legyen alul!
De pontosan!
Nem szerelő az,aki így kienged egy járművet,legyen az motor,autó,kamion!
Tartok tőle,így próbál kibújni a felelősség alól.Még párszor ránéz majd,és közli nem tudja mi a hiba,ő mindent jól csinált! Vidd máshoz! Sajna általában ilyenek az ÁTLAGOS szerelők! Ezért is nem szabad ÁTLAGOS szerelőhöz vinni a járművet,csak jóhoz,aki ért is a szakmájához!