Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Természetesen!
Tibi
en is felajanlom neked a k8at ha nyerek a lotton


legalább lottózol?
nehogy szurkoljanak feleslegesen
az enyémen nincs szivargyujtó aljzat

mondjuk friss szerviz,összes számla,szervizkönyv,új gumik sportos hang..2007-es 2.tulaj.dobozok sérülésmentes(irásba is adnám) 50000km

mondjuk nem tervezem eladni
ja nekem is bárdis van és frankó
nekem a karbisom hasonlóan csinálta...260-nál megállt

aztán amikor kikerült a légszürő nem csodálkoztam..jó lett utána.

ha nem veszel észre semmit nincs elrakva a vezérlés..

első gép egy cbr 1000f volt..sportszürőkkel(karbinkénti kosaras) 230 at ment. vettem bele egy gyári légszürő házat azzal ha nyelezted 7.8 ezernél ledadogott.(kawaszati szerviz mokolta a karbit)
kiderült,hogy a légszűrő ház szivókái össze voltak lapulva. Levágtuk
szárnyalt az öreg 255

levegőre tippelek..
Nálam át megy!
Szép is lenne ha nem!
Sőt van még benne xenon,meg ugye a kormány se gyári,meg a kidörrentő se,és még ossza sorolhatnám!
Üllést Vesésen csinálták 53-pénz volt zselével együtt!
Hát erről most lemaradok sajnos. Az ülésről egyébként tudnál mesélni? Én is leakarom majd cserélni a gyárit valami kényelmesebbre és ilyeneket nézegettem az ebay-en, de nem tudom, hogy melyiket lenne érdemes megvenni rá. Műszakin átmegy ezzel?
Pedig az enyémen még az is lenne!
Sajnálom!
Igazi túrásított XX!
Akkor a tiéd már biztosan nem fér bele az időbe, azért ha nyersz, én elfogadom a motort, előre is köszi Ha tudtok sportdobokat és monokey rendszerű doboztartót esetleg hozzá való dobozokkal, akkor lehet, hogy érdekelnek.
Enyimen cserélni nem kéne semmit,ha csak nincs valami nagyon extra igényed!
Napi használatban van,müxik ahogy kell!
De mint írtam,nekem csak kb.egy hónap múlva esedékes a dolog!
illetve ha nyerek a lottón a hétvégén,akkor ingyé vihető!
Az a baj, hogy nekem mindenképp meg kell vennem a motort a jövő héten és át is kell íratni persze meg ha kell valamit gyorsan cserélni akkor azt is elintézni, mivel elsején, de legkésőbb másodikán indulok vissza és addig csak 4 munkanap van. Hétvégén nem tudom, hogy ki vállal ilyen melókat. Szóval a tiéd szerintem már nem fér bele az időbe, de azért még beszéljünk, hátha kiokoskodunk valamit.
Az enyém megfelelne az általad támasztott követelményeknek.
Egy a baj,hogy nemsokára indulok egy Garda tavi túrára,és addig már nem tudnék másikat beszerezni.Legalábbis olyat amilyen típust szeretnék. No meg tudom a mostani haza fog hozni! Egy új vas.........,hát kicsit tartanék tőle egy hosszabb túrán,vajon mi történik!
De ha haza értem,beszélhetünk a dologról!
Pár oldallal visszább érdeklődtem, hogy van-e valakinek közületek jó állapotú XX-e, de csak Mészi jelentkezett. Ha valaki meggondolja magát szóljon nyugodtan, holnap megyek haza Magyarországra és kb 2-3 napom van, hogy eldöntsem melyiket veszem meg. Olyan motor kell lehetőleg ami nincs messze Debrecentől, van rajta műszaki minimum Decemberig, minden rendben van vele és biztosan kibír egy majdnem 3000km-es túrát 1 hét múlva. Előny ha túrásítva van, pl dobozok, kormány magasítás, szivargyújtó aljzat és persze jó lenne egy jó hangú sportkipufogó is amihez van szűkítő is. Ha van valakinek ilyen motorja szóljon és elmegyek megnézni. Igazából Mészi gépén gondolkozok, csak ne lenne az ország túlsó végén, főleg, hogy folyamatosan esik az eső és nincs sok kedvem azzal kezdeni a motorvásárlást, hogy levezetek vele majdnem 500km-t zuhogó esőben.
Ha a gázt vissza engeded és megindul,az pedig üzemanyag,vagy levegő problémára utal,amit már írtam is!
A képlet egyszerű: ha valamelyikből,kevesebbet vagy többet kap,felborul a benzi-levegő aránya (keveréke).Ennek tipikus esete,jelensége amit a vasad produkál!
Ha a vezérlés rendben,kezdjetek erre kutakodni!
Sziasztok! Iridium gyertya van benne . Bárdi autós boltból van rendelve. A hiba csak 7-8-ezres fordulatnál jelentkezik, nem pörög többet. Ha nem forgatod addig igazából nem is veszel észre semmit, addig megy szépen..... amikor el hoztam a szerelőtől ott be indult,járt, el indultam vele, de nem igazán tudod addig húzni - forgatni mert lakott terület, stb,,,, az első jel az volt hogy a benzin kúton szarul indult. Vagy 3 dik neki futásra indult be,,,,,,, amikor el indultam vissza a szerelőhöz akkor mentem ki az M0-ásra, ott meg tudtam húzni a gázt,,, ott derült ki,ott vettem észre hogy nem forog csak 7-8-ezret. Az érdekes ha visszább engeded a gázt nyél gázról akkor meg indul a fordszám mérő felfelé, de ha újra le nyelezed akkor torpanás és ott áll ahol van! Amúgy a moci most is ott van a szerelőnél. Lakásomtól kb,300 méterre. Minden nap beszélek vele, javasoltam mondtam neki hogy szeretném ha meg néznénk a vezérlést, ellenőrízük le ......
Min írta csak 7-ezer környikén jelentkezett a hiba!
Gondolom hidegen nem húzta neki!
... de állítólag szelepállítás is volt... akkor pedig ha feszítőt cserél ,csak látja a mit csinált

ott és amikor elhozta hidegen jó volt,az első km-ken is...
utána kezdödött a kálvária.

Vajon hidegen müködik most is?
Jó pihenést!
Én egyébként ilyenkor simán lemondom,oszt ennyi!
Pontosan!
Én is erre céloztam korábban!
Három napos motorostúrát szerveztünk a a barátaimmal, és az idő tökéletes. Most mehetünk autóval mivel be van fizetve a szállásunk. Szerintetek mekkora kedvel indulok neki? Kitartást, jó csevegést. Kíváncsi leszek mi lesz a vége vezérlő gyanús xx-nek!
Annak igen kicsi a valószínűsége, hogy valami új hiba legyen a mocin (szerintem). Ha addig jó volt akkor mindig az utolsó hiba javításánál kell keresni a hibát. RC51-re én hallgatnák és a vezérlésnél keresném a hibát. Csodák nincsenek, utolsó javítás a vezérlésnél volt és a hibát ott kell keresni. De, hogy leellenőrizném az biztos! Kíváncsian várom hogy mire jut a kolléga.
Kovetkezo tortent: kivette a feszitot a szelepruggo miatt elugrott a vezerles egy vagy mindket tengelyen egy, ketto vagy harom fogat. Majd visszahelyezte a feszitot beallitotta a megfelelo feszitest (remeljuk) majd atadta a motort a vevonek. Hamarosan kiderul de attol felek ha othagyja a motort akkor sose derul ki.
Egyszeruen nem ertem ezt az elrakast. Hat milyen szerelo az,aki nem tudja hogy kell jelre rakni? Zsigulinal szoptunk a haverral,mert nem allt igazan jol. Aztan rajottunk,hogy ha a nagy kereket tesszuk jelre,akkor a kis kereken tisztan latszott az egy fog elrakas. Addig mindig a kis kereken ellenoriztuk.