turamotorosok...
10 literhez szerintem állandóan csutkázni kell... nekem 6-6.5 et eszik..
ez nem sportmotor ha ilyen céllal veszed nem biztos,hogy tetszeni fog..
Ha egy problémamentes elég erős motort keresel túrázni amin az utas is jól érzi magát,néha csapatni..arra kiváló meg sem kottyan 100000 km... gsxr-t űldözni szerintem nem a legjobb..
hali......
először is gratula a vashoz!
jól választottál...
egy problémamentes motort!
néhány hiányossággal viszont számolnod kell..
endúrózni,és freestyle-ozni egyálltalán nem lehet vele!
ezenkívül amikor másodszorra is totálkárosra töröd,akkor előfordul hogy eltörik a váz.
Nem változik a futómű és a fék...
a karbis hütése is jobb lehet...
sokak szerint a karbis erősebb,mivel abban nincs katalizátor sem..
Talán a kissebb tuning is olcsobb lehet a karbison egy dyno kittel sportszürő és rendszer segítségével...
hátsó lámpa,injektor,ram air, műszerfal ilyen változtatások voltak..
illetve a kuplunglamellákon is változtattak plusz 2 db...
1996 os kontstrukció a fék... is..
nyilván nem a legújabb radiális, de jól lassítja a gépet.utcára jó,aki eddig ment ilyen mocival elégedetten szállt le róla
Hozzáteszem 6-7 literes lovasok...
Németh Pisti mondta,hogy még mindig keresik ezeket a blokkokat homokfutóba stb,mert nem lehet agyonverni... ez nem fireblade
köszi a válaszokat,elég megbízhatónak tűnik nekem!
szerinted érdemes megvennem a '98-ast vagy inkább vadásszak valami fiatalabra?a futómű és a fék változik az évjáratokkal?
nekem soha semmi gondom nem volt a karbissal! Azóta akinél van le sem szarja a motort,talán egyszer szinkronizáltatott!
2. általános használatban nagyon jó a fék... mondjuk a régi busához képest kimagaslóan jó. pályát nem tudom
3. Futómű elöl nem állítható,így ezzel akadhat próblémád,
4. olajat NEM eszi,még a nívó szint sem változik sohasem!
váltó az injektoroson minimálisan finomabb,én még blokk hibáról soha nem hallottam,váltó stb...
korai évjáratoknál feszabályzó és 50 ezer körül vezérmű lánc feszítő, életében egyszer lehet szükség lesz kormánynyak csapágy cserére ami 20 ezres bagatel költség..
Nagy melegben araszolgatva,van hogy folyamatosan 100 fok felett üzemel,de még túl nem melegedett senkinek, ez a forumon is vitatéma/ alulhütött cimen/ ... Soha semmi bajuk nincs,itt ne ismerni a blokkbontás fogalmát,nagyszerviz 24 ezrenként szelep ellenörzés. Gyertya csere 48ezrenként.. olajcsere 12000 km-ként...
Igen,folyamatos törődést igényel! Legyen benne benzin!
Az első gen.busa fékjei csókolommal köszönhetnek az XX-nek.
Ha 20w50-kell bele,ott már baj van,szerintem...
Nekem a 10w40-et abszolút nem eszi!
A váltó jó.mivel csak Honda-m volt eddig nagy motorban,nem tudom más tipusnál ez milyen...
melegedés?
160 körüli szélvédelem,én 180 cm magas vagyok?
ülés magasság mennyire kényelmes nekem?a lábtartó magassága,ha volt VTR-ed,akkor tudod,hogy ott kurva magasan van,olyat semmiképpen nem szeretnék?
tunning lehetőségek milyenek?
oké:)
én eleve fosok kicsit a karbisoktól,mert az folyamatos törődést igényel(zx6r,fzr),ennél a típusnál is így van?
a fékek milyenek,a gyári elegendő a nagy tömeghez?
az üléspozíció gondolom fasza,a blokk erejével sem hiszem,hogy gond lenne,viszont a futómű?
olajat mennyire csipegeti(én tépem neki rendesen)?olvastam,hogy valaki 20-50-est ajánlott bele,ebből gondolom,hogy eszi.
A váltó gondolom Hondásan precíz.
Típushibák?
kényelemben?
az biztos...de minden másban szarabb lesz
van egy cserelehetőségem,hogy jelentős kp.-t dobnának az xx-re és kicsit körül akarom járni a kérdést
de az xx-é többször is leellenőriztem....