Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elméletileg igen,csökken!
A nyitott dobok inkább a felső fordulatszám tartományt nyitják meg!
De szerintem a csökkenés,illetve a felső fordulat nem számottevő,nem érezhető!
Talán egy komplett rendszernél,és ott is csak a "márkásabb"cuccoknál.
Én inkább úgy mondom,"biztonsági szempontból" jók a nyitott dobok!
Illetve a nyitott dobnál csak egy jobb van,ha nincs dob!
sok sikert
Köszönöm szèpen a segìtsèged,rà is kèrdezek hogy megvan e mèg.
Buék!
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/61776/honda-cbr-1100-xx
Köszi a pontos választ!
Sziasztok!
Nincs valakinek vèletlenül elfekvöben egy hàtsó doboz tartó konzolja Givi Monokey rögzítèshez eladóban?

Boldog Új Èvet Mindenkinek!
...
akkor szépek lehetnek a gyári dobok
nah majd egyszer ha úgy alakul boltolunk
Azért írtam, hogy ez nem rendszer, csak egy vég és nem számottevően befolyásolja a teljesítményt. Nem változtatta meg a motor karakterisztikáját, se a nyomaték görbét.
Egy próbapadon elvégzett mérésnél lehet látszik a különbség, sőt. Az is lehet, hogy egy versenyző is érzékeli, én nem! Mindösszesen 5 ezer km-t mentem a gyári dobbal!
látni a perforált csövet...kb 45 ös lehet.. olyan mint egy sportbob
inkább az alsó tartományra gondoltam... mármint a nyomaték nem csökkent a nyitott dobokkal?
Szóval ki van belezve. Ez nem rendszer csak két slip on cső!
1-2 decivel többet fogyaszt. Lehet a gyárival 3.5 mp. alatt van 100-on, ezzel a sport dobbal meg 3.2 mp! Tehát én annyira nem érzékeltem a változást! Viszont a hang az beszarás! Nekem ez volt az elsődleges szempont! Az Arrow's kifejezetten az XX-hez fejlesztette.
érzel különbséget a teljesítményben a gyári és a sportdobjaid használatával?
egyébként csere is érdekel értékegyeztetéssel
igen ! Csak ez a dob van hozzá, át van alakítva sportdobhoz hasonló hangja van,csak nem üvölt annyira..
Ez a gyári dob a képen, most is ez van rajta? Esetleg ki van belezve?
Halihó!

Az általam eddig beszerzett dolgok :

Gumi: www.R17.hu, most készletkisöprési akció és ingyen szállítanak decemberi rendeléssel (nekem most ez lesz:

http://www.r17.hu/248-180/55-1...
A GT verzió nehéz túra motorokhoz ajánlott, FJR1300,BMW K1200s...

Lánc , lánckerék : JT-t rendeltem lánckerékbe, lánc pedig DID 530, DID X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530)
Alkalmazás: nagyteljesítményű szupersport motorokhoz 1400 ccm-ig, és V2 elrendezésű motorokhoz különösen ajánlott,
Teljesítményhatár: 130 LE felett,
Kivitel: erősített X-gyűrűs,
Szakítószilárdság: 46,3 KN,
Méret: 530(50),
Gyártmány: Made in Japán. Gyári minőséggel megegyező!

innen:
http://www.nagyvas.hu/motorosb... kb(50-55e HUF volt)

Vezérmű feszítőt még nem cseréltem, gyertyát sem, féktárcsát sem, fékbetétből viszont gold frent vettem, "ócsó" volt 10e körül talán,olyan is , soha többet !, a pályamotorra brembó került (20-24e HUF sc,majd rc) na az már igen ;-)

Légszűrő: ebayről K&N, vagy a Nagyvason találsz Hiflofiltro-t (én személy szerint maradok ennél az utángyártott NEM sportszűrőnél kb 8000.e HUF)


Valamint mindenkinek kívánok km-ben gazdag, műszaki hiba és balesetmentes boldog új évet ;-) !
Köszi most érkeztünk meg!
Hál istennek itt nincs letitkosítva a net,úgyhogy simán netezek a Főpolgármesteri hivatal nettjéről!
jó szórakozást ! Boldog új évet
Nos mivel én eltüntem messzire,ésnem tudom hogy lesz net vagy se mindenikek kellemes szilvesztert,és boldog új évet!
Attis!

emlékszem még milyen fajta kormányt vettél a fazerre
ill a karbikon te mit tuningoltál
válasz jöhet a fazer fórumba, ne zavarjuk itt az XX eseket
Hali,

Nem csak ott.... figyellek ám!
így is fogalmazhatunk pöttyet megsüllyedt
hullámos?
gyere hozzám, én adok munkát bejárót újra kéne rakni