Tök jó!
ADATLAP
Vételár: 750.000 Ft
Ár (EUR): 2.564 EUR
Évjárat: 2000/3
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2013/4
Futott km: 38.000 km
Kivitel: Túra- sport
Állapot: Normál
Üzemanyag: Benzin
Munkaütem: 4
Hengerűrt
artalom: 1137 cm³
Hengerek száma: 4
Henger-elrendezés: Soros
Hűtés: Víz
Teljesítmény: 11
2 kW, 152 LE
Szállítható szem. száma: 2 fő
Szín: Szürke (metál)
Saját tömeg: 253 kg
Össztömeg: 438 kg
Felszereltség:
Bőrülés – fedélzeti computer – fordulatszámmérő – immobiliser – információs kijelző – középsztender – lábtartó – önindító – sport kipufogó – tankvédő bőr – tárcsafék elöl – tárcsafék hátul.
Egyéb információ:
Autóbeszámítás lehetséges – azonnal elvihető – motorbeszámítás lehetséges – rendszeresen karbantartott – törzskönyv.
Leírás:
IGAZI TÚLÉLŐKET KERESÜNK EHHEZ A FELADATHOZ. OLYANOKAT, AKIKET PINGVINEK NEVELTEK FEL. OLYANOKAT, AKIK AZ INFLUENZA ELLEN A JÉGBŐL KIRÁNTOTT PÁLINKÁBÓL INHALÁLVA KÜZDENEK. EGY VALÓDI BEAR GRYLLS-T, DE LEGALÁBB AZ OPERATŐRÉT. VÉGÜL IS NEKI KAMERÁVAL KELL EGY ÉLŐ JEGESMEDVÉBE BELEBÚJNIA, ÉS OTT A FENGH SHUI-T KÖVETVE BERENDEZKEDNIE, HOGY TÚLÉLJE AZ ÉSZAKI-SARKVIDÉK LEGHIDEGEBB NAPJAIT, MIKÖZBEN A SZÁJÁN ÁT RÖGZÍTI, AHOGY TEDDY HÓBÓL TÜZET RAK. SZEGÉNY MACI. VISZONT EZT A KICSIKÉT MÁR FELSZERELTÉK MINDEN FÖLDI JÓVAL, ÚJ LÁNC ÉS LÁNCKERÉK, ÚJ GUMIK, AKRAPOVIC KIPUFOGÓ RENDSZER, ÉS KITŰNŐ ÁLLAPOTBAN VAN. IGAZ, NEM A LEGFIATALABB, BÁR ROMAN POLANSKINAK AZÉRT MÉG TUTI BEJÖNNE EZ AZ ÉDES KIS 12 ÉVES. ÉS TUDOD MI A LEGJOBB BENNE? ERRE CSAK AZ IGAZÁN KEMÉNY CSAJOK BUKNAK. MONDJUK TÉLVÍZ IDEJÉN NEM SZŰK FORRÓNACIBAN, ÍGY KICSOMAGOLÁSKOR KISEBB MEGLEPETÉS IS ÉRHET, DE KARÁCSONY TÁJÁN EHHEZ MÁR BIZTOS HOZZÁ VAGY SZOKVA. LÉGY FÉRFI, LÉGY KEMÉNYEBB, MINT A FAGYOTT KUTYALÁB, ÉS SZÁNKÓZD ÁT A TELET EZZEL A 150 LÓERŐS XX-EL. CSERE (drágábbra is) Telephelyünkön azonnali készpénzes autóvétel. CSONTI CAR A LEGJOBB ÁR! (LÁJKOLJ MINKET A FACEBOOK-ON! )
Ki hinné,ott is van ismerős!
Tomi nevű szerelő szokta nekem otthon a műhelyében javítani a vasat,amit én esetleg nem tudok,vagy nem akarok megcsinálni!
ma a Szallerbecknél voltam. Igazán rendes a szervízvezető ,
regisztráltak a Honda Hungáriánál és bejegyezték a szervizkönyvbe is a mint 2 . tulajdonost
nekem anno a yamaha worldben azt mondták ne tegyek race olajat a fzs 1000 be...
castrol act evoval futotta pályafutását 41 ezerig igaz ebből nekem 8 jutott és egy full szerviz a végén.(szelepállítás stb),ahol minden tiszta és patent volt félszint olaj ide vagy oda a castrolról is kigyót békát mondanak..
a Motul 7100 at azért néztem mert nagy ccm és nagy nyomatéku motorokhoz ajánják de az full szint
egy értelmes indoknak örültem volna, hogy miért ne rakjak legközelebb fuch ot a motoromba
600as motorom 40e km -t pro4 10w40 el ment, probléma nem volt.
Most a nagyba is azt teszek,
Inkább nem mondanék többet a dologról, ha megbocsájtatok! (Mondjuk ha nem, akkor sem. ) Nem csak XX-es olvassa a topicot, és tudjátok: Ne szólj szám, nem fáj fejem!
Akkor holnap megyek,feléneklem az első nagylemezem!