Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elhiszem!
Nem tudom mennyire nyomós, de okom az van. Nem szeretnék semmiféle köpködésbe, vagy acsarkodásba belemenni, ezért inkább nem írok semmit! Bocs! Biztosan jó a Fuchs, hiszen rengetegen azt használják, és semmi bajuk nincs vele! Az biztos, hogy amíg van másik 1000 féle olaj, addig én nem nagyon fogok olyat használni.
a fuchs csúcsminőségű olaj

van egy ismerősőm Xx-el nyomul már jó pár éve 120e km van benne (bontatlan)99-00 évjárat.. Igen sietős a srác, fuchs silkolene race olajjal használja évek óta.. Autószerelő valamit csak sejthet
hali
nah de Fuchs-ot miért nem
valami nyomós okod csak van
OK! Közkívánatra: Én sima Honda olajat rakatnék bele (2x az is volt benne, de sajna a szalonok már nem nagyon tartanak őskövületekhez ilyet). Ezért 10W-40-es félszintetikust kap. Volt benne Shell, most valami Motul-t szereztek nekem olcsón, és az van benne. Olvastam a Milka által belinkelt cikket is, de nem tudom mi is lenne jó. Bár arra, hogy évente 2-5e km mennyek vele szinte nagypapás tempóban nem fogok semmiféle drága olajat beleönteni! (És tényleg csak zárójelben jegyezném meg, senkit meg nem bántva és félve, ... hogy Fuchs-ot nem raknék bele semmi pénzért sem. De lehet, hogy ez csak az én heppem! )
Majd mindgyááááááááááááááááá!
Jó munkához idő kell!
Szerintem ez tök jó!
Én ennél lustább vagyok,meg úgy gondolom, amíg szállítják Japániából 4-5 hónapig nem tesz benne kárt az állás,akkor ezt a kis telet már csak kibírja!
oké
de olaj témához nem szóltál hozzá
Üdv!
Ha mindenkié számít, akkor én is leírom.
Én tavalyi szezonban télire úgy raktam le, hogy letakarítottam, szilikonoztam, láncot leolajoztam, teletankoltam, akksit kivettem és a szobába beraktam (amikor eszembe jutott 1-2 havonta feltöltöttem), a motort rávaló ponyvával letakartam; az idén annyiban változott a helyzet, hogy a múlt héten nem bírtam tovább, és az egyik napsütéses napon akksit berakván elindítottam, és uszkve 20 percig ketyegett. Majd az akksit kivettem, a tankot ismét teletöltöttem, és amikor a motor teljesen kihűlt ismét vissza takargattam. Az a baj, hogy nem tudom, melyik a jobb: addig nem használni, amíg nem megyek vele ténylegesen, vagy mondjuk egyszer-kétszer megjáratni, hogy a szelepszár szimeringek is kapjanak kenést. Az olajban eddig kb 1500 km van (nyilván nincs a motor agyonhasználva máskor sem ). Mondjuk ha jövőre nem lesz rá időm, akkor nem indítom el.
persze érthető volt

nekem ott van kedvezményem, és a csepeli átjárónál van a bárdi kirendeltsége.. tehát nem távolság

Valóban mindenki véleménye számít és érdekes
és nem utolsó sorban van élet a fórumon
Szerintem mindenki véleménye,tapasztalata számít!
Még akkor is ha az esetenként rossz,mert abból is lehet tanulni!
Lehet drága,de mint írtam nekem közel van!
No meg az igazsághoz tartozik van némi kedvezményem!Nem is kevés!
De ha kiszámolod az utánjárást(telefonálás,benzin,stb.)sokszor a drágább olcsóbb!
HI!

Nekem a MOL 4-T mkp olaja vált be. 12e km, pontos és csendes váltás. Kell ennél több?
Ha jó áron szeretnéd, keresd Atix-ot.

Üdv.: Hajek


megyek vele 12 ezret. Évente cserélem új olajjal indítom a szezont. így kb 7 ezer kerül bele..
Mobil-castrol kb 7 e,motul 5100 10e, a szintetikusok 12e körül vannak..
Én ugyan ezt csinálom, ha számít a véleményem és nem
Milkát majmolom!
Motorolajban is hasonló a véleményem! Felesleges kisérletezni, a félszintetikus sem fogy el 12 ezer km alatt!
Üdv! J.
jó hely a Motorrad, csak nekem drága.
A zsebem meg be van varrva, de ezt te már úgyis tudod
Bárdiról halottam már "érdekességet" (átcímkézés,stb.)de személyes tapasztalatom nincs!
Én olajat vettem már a Norautonál is!De általában itt a Motorradba veszem,ugyan úgy mint a szűröket,stb.!Egyszerűen azért,mert közel van!


igen maradok a 10w-40-nél..
a Honda GN4 ásványi ..
egyébként a Fuchs-on kivűl a többi a Bárdiból lenne ,gondolom csak normális beszerzési forrás
"Művész úr"!?
No így még sose szólítottak!
Az általad felsorolt olajakat nem ismerem!Pontosabban nem használtam még őket!
A lényeg!Az xx-et anno ásványi olajhoz fejlesztették ki!A fél szintetikus még elmehet szerintem,de a full szintetikus lehet vékony lesz neki!
Én eddig max. fél szintetikust tettem bele!De félő,hogy előbb-utóbb már csak full szintetikust fognak árulni,forgalmazni!
De elméletileg bármely hivatalos helyről beszerzett motorolaj tudja azt,ami nekünk utcára kell!
A könyv szerint az xx-be ahogy te is írod 10W40-es motorolaj kell!
Művész úr

Mi a tapasztalatod?
Eddig motul 5100 10w-40 et használtam semmi gond vele

De kiszemeltem a Mobil extra 4t 10w-40 es félszint olajat jó áron
még a 7100 10w-40 fullszintel is szemezgettem..
vagy a fuchs silkolene comp 4 ez is full szint 10-40 (utcai)
Nincs mit!
Remélem tudtam segíteni!
Köszönöm a választ. ezt fogom tenni
Részemről én nem indítom be!
Ha beindítanám,felkéne melegíteni üzemi hőfokra,sőt ventilátor kapcsolásig erre nincs időm.Meg aztán azt is mondják,tanították,hidegen járatni nem igazán jó egy vasat!Sőt,az új nézet szerint,melegíteni se alapjáraton(terheletlenül)kell,hanem részterheléssel (elindúlsz 1500-2000 fordulat).
Aksi kivesz, légszűrő,kipufogó bedugaszol (pára miatt),végül letakarom ponyvával oszt ennyi!
Bovdenes járgányoknál még ajánlatos a bovdenes vissza lazítani.
Aksi le megy pincébe,ott mindig 12-15 fok van.mikor eszembe jut felteszem csepptöltőre!