én óraállást irtam...nem valós kilométert
De középállványon,a hátulját lenyomva mozgatod a kormányt jobb és bal oldalra ,rögtön kiderül mi a helyzet.. Gondolom nem mondtam újat.
José gépén jó a kormánynyakcsapágy 70e km felett akkor meg nem mondhatjuk,hogy ez tipushiba lenne
nekem a második xx-em és egyikkel sem volt meghibásodás az 98' és most 07'
én tipushibával nem találkoztaztam, a mai napig figyelemmel kisérem az elődöt,most 15 évesen 50ekm(oraállás) nél már lehetne kormánynyak csapágyat cserélni....
" a túrák biztos pontja a moci"
10w-40 es olaj 3.9 liter az ,hogy félszint vagy szintetikus saját belátásod...olaj fogyasztás nincs!csereperiodus 12000km-ként
motoros vagy,ezért az odafigyelést nem részletezem
Tipushibák: egyes évjáratoknál a feszszabályzó és korábbi évjáratoknál a vez.láncfeszítő..
van aki szerint alulhütött... de ez minden idomosnál jelen van..
amúgy semmi ,tankolsz és mész
űdv itt
Sziasztok! Szeretnék egy kis infót ezekről a mocikról! Tegnap jutottam hozzá egy 2003-as XX-hez,6 év után lecseréltem a Gixerem. Nagyon megtetszett az XX kényelme,formája stb. Mire kell figyelni ennél a típusnál,mik a típushibák,mennyi és milyen típusú olajat raktok bele+ilyenekre lennék kíváncsi? Köszi!
akkor csak ajánlani tudom, ha valamikor végre kitavaszodik és jártok B.füred felé jelezzétek és akkor élőben is megtudja nézni a haverod, illetve egy próba kört is megbeszélhetünk
a barátod ha lecseréli a gsr-t egy xx-re biztosan elégedett lesz az erejével és a nyomatékkal de a méretétől és a súlyától nem lesz boldog, mert a gsr után olyan mintha vonatot venne az ember a lába közé de azért jó móka
Húztunk rajta!De ezután már nem lehet húzni,csere lesz!
De olyan típusra ami "örök életű"!Sajna ez a kormánycsapágy dolog is típus hiba!