Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hirtelen felindultságból meghirdettem az sv 1000-emet, aztán jöttek és elvitték, én meg motor nélkül maradtam. Már régóta nézegettem az xx-et, (nekem a burkolt motorok nem igazán jönnek be) eddig tetszik, a futóműve és a fékei is sokkal jobbak mint az Sv-nek voltak, pedig nem mai konstrukció. A motorja erős és nyomatékos de ezt Te úgy is tudod, talán a súlya egy kicsit korlátozza a gyors kanyarváltásban de hát ezt nem is erre találták ki, egyébként meg mint a gőzmozdony. Volt 1,2 Banditom is de a nyomába sem léphet az XX-nek. Egyenlőre eddig bejött, még tavaszig alakítgatom az ízlésemre, fék, kuplung, karok cseréje, tükrök, markolatok, cseréje, talán kipu. csere stb.
A tavaszi-nyári találkozó részemről rendben szívesen várlak benneteket.
amúgy jól szuperál az X-11?
Egyik barátom kacérkodik a gondolattal,hogy egyszer csak vesz egyet a gsr helyett...
Nyáron sokat járkálunk a balcsira, egyszer összeröffenhetnénk,legalább megnézném-meghalgatnám a vasad.
ezért akarom én is átnézegetni, mert zavar, hogy nehézkes, illetve nem szeretném ha netán menet közben elszakadna és már a nagyfokú motorozás hiányában legalább a motor körül lehetek
a minap én is babráltam,mert nehézkes az alapjárat állító...
kiszedtem a felfogatóból a tekerőt ,máris sokkal könnyebb lett. az injektornál lévő mechanikát megfujkáltam,javult a helyzet.
Olyan nyakatekert az elvezetése,hogy kissé kehesen jár-t...
Mindegy,mert úgysem kell basztatni..
na pont ez a bajom, hogy nagyon nehezen jár( suzuki után) ezért akarom megnézni, hogy kiszőrösödött, megtört, vagy csak egy kis kenőanyag szükséges-e
Gázbowdent?
No ilyet se halottam még!Mi baja a bowdennek?
Mert ha semmi,könnyen jár a markolat,hagyd!
Nincs mit!
igen x11
Köszi a segítséget, nem csak légszűrőt cserélek, a gázbovdeneket akarom megnézni, cserélni+átvizslatnám egy kicsit
X-11?

az Xx-en a két hátsó csavar kiszedése után jobbra balra mozgatással hátrafelé húzva jön le pontosan úgy ahogyan Milka úr írta. a csövek sokat engednek, pl a légszűrő cseréhez sem kell leszedni a csöveket.
A csövek és vezetékek rendben és a rajz is azt mutatja, amit te javasoltál. Lehet, hogy túl bátortalan voltam, akkor majd megpróbálom határozottabban. Kösz a segítséget.
Üdv: Szabi
Ja igen!
Miután felemelted úgy 35-fokos szögbe,hátrafelé(ülés felé)jön le!
Jól meg kell húzni hátrafelé,mert elől a gumibakok tartják rendesen!
Még valami,az első gumibakokra vigyázz,mert elég könnyen lejárnak,oszt elvesznek!
Utána igen drágán lehet beszerezni!
Benzin,illetve "szuszogó cső" le lett kötve?
No meg a benzinpumpa vezetéke se túl hosszú!
Gratula!
Milyen motort vettél neki?
Mert ugye nem lehet elég korán kezdeni!
Urak, segítségre volna szükségem.
A tankot szeretném levenni. Megnéztem a szerv. könyvben is a módját, nem tűnik nagy ördöngösségnek de valamiért nem akar kijönni. Szépen mozdul is felfelé(feltudom emelni) de mégsem adja meg magát. Esetleg van valami trükkje?
Gratulálok

Jó egészséget a babának ,mamának és a családnak
Gratulàlok!
Szép, mint az apja, és okos, mint az anyja, ógy nem maradt más hátra, mint én!
GraT itt is!

És? Kire gyanakszol?
És a kép hozzá:
Uraim! A motoros társadalom legifjabb tagja:
Aldi!
Most kapható is a készlet!
Sziasztok Tudtok nekem valamilyen pasztát vagy politurt ajánlani ami a mélyebb karcolásokat kiszedi a fényezésböl?
Értem!