Már én se nagyon!
Egész nap 100-110-et mentem!Nem kell úgy kapkodni,majd odaérünk,ha meg nem az se baj!
Ezt is úgy mond ki provokálta belőlem egy "jó képességű" BMV-és!
Egy kis zacskóban benne kellett volna lennie a dobozban. A sisak belsejében a fülednél van az n-com fülesének a helye. Ide passzoló szivacs van hozzá gyárilag.
Ha jól értelmezem a kérdésed,a gyári felső villahíd és a telo teteje között nekem 38mm van. Az LSL a gyári villahídra közvetlenül ráül nekem, így 20mm-t áll ki a teló az LSL kormány befogótól..
Értelemszerűen az LSL befogó 18mm vastag..
Sok jó tanács nincs!
Erre írtam anno"bukók fejforma függőek is"!
Nekem sincs jobb ötletem,mint a füldugó,bár én sose használtam ilyet!Azért se,mert az utóbbi pár évben,minden bukóm headsettes volt! Előtte meg valahogy sose zavart hogy hangos!
Ma egy kicsit hosszabb távon is teszteltem a nolan n103 bukóm!
Jóval zajosabb mint az agv s4 volt, viszont a nyitható állrész és a napszemcsi kárpótolt valamelyest!
Ki mit tud javasolni h csendesebb legyen picit?Gondolom füldugó. Főleg a halánték és az arccsontnál zajos.
Nos ha valakit érdekel4
Tegnap teszteltem a GIVI MAXIA dobozomat,no meg a tartót amin van,igaz véletlenül!Pontosabban elfelejtkeztem róla hogy feltettem,és össze akadtam egy "nagy tudású" BMV-el!
A lényeg hogy 283-ig nem esett le!Természetesen óra szerinti sebességről beszélek!
ahonnan jön ki a csat ott néztem de lehet h hátrébb kellett vna