Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen normális. Gyári akkuval (2006-os) Bulgáriában nyáron 40 fokban folyamatos hűtőventivel városban araszolva nekem sem indult el mikor lefulladt. Alapjárat gyári értéken (1100) Nem tölt eleget és ha már nem túl jó az akku ez előfordul. De simán be lehet tolni 2-ben, csak rá kell kuplungozni nehogy elrántson
Szia!
Dehogy van műszaki!
Amikor nálad voltam, akkor vittem vissza a szervízbe, mert 2000-3500 ford. közt iszonyúan dadogott, 10 litert evett és füstölt...
Kiderült, hogy az előző probléma javítása közben elállítgatták a karbit, és most sz@r... Dyno JetKit van benne, abban lehet állítani a tűket is... Ugyhogy, amit lehetett azt elcseszték. Most visszatették a Dyno alapbeállításokra, így tisztán jár minden fordulaton, de kicsit szegény a keverék. Holnap hozom el, kicserélem a kiput, aztán jövök vele ki. Talán a gyári rendszer fojt rajta akkorát, hogy jó lesz így szegényen. Aztán 2 hét múlva visszateszem az Akrát, és akkor majd próbálgatjuk a beállításokat... Remélem összeáll már, mert jó lenne rendesen használni. Mostanában többet volt a szerelőnél, mint az úton...
De nem adom fel..
Üdv! És mégegyszer köszi a segítséget!
Ide egyszeű feltenni, meg jól is látható.
Ide egyszeű feltenni, meg jól is látható.
Csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a dinamók nem töltöttek alapjáraton. A generátornak legalább az akku üresjárati feszültségét tartani kellene. De ha alacsony is az alapjárati feszkó, ott van legkevesebbet használva a moci( ha csak nem folyamatosan dugóba araszolsz). Szerintem ha fordulaton tölt annak elégnek kell lenni.
Köszönöm,de koránt se vagyok én mester!
Bár az lennék.
Inkább tapasztalt!
No az gáz!
Alapjáraton is tudnia kell 14-felettit tölteni!
Meg próbálhatod emelni az alapjáratot (nekem 1200-1300 körül van),de elméletileg egy jó generátornak már 600-700 as fordulattól kell tudnia a névleges feszültség 90-93%-át!Így vannak tervezve!Gondold meg,nekem a MAN-nak az alapjárata 700-750,egy személyautó is olyan 800-körül mocorog alapjáraton.Tudom teherautó,de a generátor elve ugyan az,csak nem olajfürdős,hanem száraz!
Fixix (ha egy emberről beszélünk)eladta a vasat úgy egy hónapja!
Tibor vette meg!
1000 az alacsony...Sztem.. nekem 1200-on van üzem melegen

1100-1200 az optimális úgy olvastam..
de majd Milka mester pontosít...
sziasztok! A multkor irtam ide a forumra hogy, nem tudom miért de alapjäraton lemerül az akumlätorom. ma sikerült kimérnem és a következö képp alakult. mielött be inditottam a motort kimértem az akut 13,4 et mutatott megvärtam még be melegszik aztän 3000-es fordulaton ez az érték 14,3 ig ment fel,aztän hagytam alapjäraton és ugy pedig 12.3 körül alakult. a fordulatot megemelve 1500-ra ugy beällt 13.4-re. azt viszont tudni kell hogy a fordulat szäm alapjäraton 1000-es. lehet hogy alacsony? én ugy vettem észre hogy,alapbol ezzel az 1000-es fordulattal nem tölt anyit mint maga az akumlätor ereje alapbol és valoszinü,hogy ezért merül le de most mit csinäljak? välaszokat elöre is köszönöm. Üdv!
Hát nem tudom nagyon gondolkozom,de valószínű meg győztél.
Figyu azt mondtad eladod a mocód küldenél pár képet róla, az e mail címem megtalálod!
Keresem azt a fixixes úriembert, akivel multkor a hatvani tesconál taliztunk fej idom ügyben!

Atix
Műszaki van már?
Sziasztok!
Nekem is van benne fokozatkijelző, a tavalyi szezont már úgy mentem. Egy kis L alakú konzolt csináltam lemezből, azt ragasztottam a műszerfal tetejére és ezen figyel a display. A racing plexi alá befér, és a fordmérő felett van középen. Enyém is piros, de kicsit ez is zavaró sötétben. De meg lehet szokni.
Én a Prop-Techtől vettem, saját márkás cucc, de ugyan így néz ki, mint a linken. Csak -ha jól emlékszem- 16-18 körül volt az ára. Egy kérdést megér...
Üdv!
Remélem sikerült meggyőzzelek, hogy hagyd a f@szba!
Én elősször kéket akartam, de azt mondta a forgalmazó, hogy sötétben bántó a fénye.
Sziasztok csak megerösiteni tudom isa156 szavait .Nekem már ment egy szezont hibátlanul ugyanez a tipus ami be van linkelve meg vagyok vele elégedve .A piros szinüt ajánlanám a figyelmedbe azt lehet a legjobban látni a többit kevésbé.
Nekem van fokozatkijelzőm. Ez az első szezon hogy használom, és nyomaték ide, vagy oda, szerintem nagyon jó dolog. Lehet kapni típus specifikus kábelekkel, amivel a beszerelés pofon egyszerű. Semmi bontás, csak be kell dugni a váltó jeladó csatlakozója közé, és egy vezetéket közösíteni a comp- nál. Rövíd betanítás után pöpecül műxik.
Nincs mit!
Nekem már több is mint elég ez a nyomaték!
hät igen van tolo erö rendessen azért köszi!
Én úgy hallottam,hogy az xx nem nagyon szereti az ilyen kütyüléket!
Ha mégis,akkor csak a "méregdrága"cuccot!
Nekem személy szerint nem is nagyon hiányzik! Tol lentről mint gőzmozdony!
Úgy szoktam mondani:itthon beteszem hatba,oszt ahova megérkezem kiveszem.Addig meg csak a gázzal játszom!
sziasztok! van valakinek a motorjän fokozat jelzö felszrelve? esetleg tudnätok nekem segitteni, most akarok beszerezni egy univerzälis fokozat jelzöt és én laikus vagyok hozzä,tehät jo volna lätni hogy egy XX-en hogyan van felszerelve ez a dolog. elöre is köszönöm.
Szia! Igazából az FI lámpa miatt nem aggódtam, akár egy sima mosás után is "kigyulladt" nálam, és közben a motor teljesen normálisan működött. Ami viszont nagyon zavaró volt, hogy teljesen kiszámíthatatlanul, néha nagyon nehezen akart elindulni, majd egyenletlenül járt, és füstölt egy darabig. Jellemző a problémára, hogy mielőtt elvittem a szervizbe, már hidegen is alig tudtam beindítani, mire odaértem, már semmi baj, azonnal indult, a szerelő kérésére köröztem, de csak a sokadik próbálkozásra sikerült újra előcsalogatni a hibát. A hibakód kiolvasás sem vitte előrébb az ügyet, már vannak sejtések, hogy mi okozhatja, a javítás után, megosztom a tapasztalatokat.