Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikori a vasad?szépek a gyári dobjaid?
Ennek hogy pontosan fogalmazzak,ezer meg egy oka lehet!
Látatlanba,gyertyákat nézegetném!De mondom ennyi infóval bármi lehet!
Nekem az van!
Sziasztok!
XX-re sportdob vásárlása előtt vagyok. Többen ajánlották Martin mester dobjait, de az igazság az, hogy élőben sajnos nem tudok róla, hogy xx-en hallottam volna.
A kérdésem az lenne, hogy Pesten vagy környékén van-e valakinek Martin a mociján, mert szívesen meghallgatnám.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy volt-e valakinek hasonló tapasztalata, vagy esetleg tudja-e, hogy mi okozhatja a következőt: 2000-es XX-em van, és egy ideje nagyon nehezen akar melegen beindulni, akkor is csak úgy, ha indítózás közben, húzogatom a gázt, utána pár másodpercig egyenletlenül jár, füstöl is egy kicsit, ezt követően már minden rendben. Hidegen jól indul, menet közben nem rángat, nem akar leállni, egyenletesen húz, a fogyasztása sem magas. Néha van, hogy menet közben kigyullad az FI lámpa, de akkor is normálisan megy. Előre is megköszönöm, ha esetleg tud valaki segíteni.
Üdv!

Mert nem akarták lejáratni magukat.

http://youtu.be/ECMfkZsKZFQ meg sem említik[/L]
Jahh, a kép :)
Hi!

Raktársöprésből maradt egy Haris típus azonos markolat. Ha valakit érdekel dobjon egy mailt . Vadi új, eredeti csomagolásba !

3000Ft az ára

jedis@freemail.hu

Üdv
Jedi
Igen, de inkább Pécs és környéke mint régen. No meg milánék lakja, utódja stb :)
"itt minden a régi? "
Ha a fórumra,vagy a "régi"társaságra gondolsz,akkor nem!
Elég ha vissza olvasol!
A többit ha érdekel telefonon!
A déli túra alatt mit értesz?Esetleg Kaposvárt?
Szia!

Igen, itt minden a régi? Sok minden történt mostanság, nem terveztek egy dél túrát?
Mi van előkerültél?
5-ös alkatrészt próbáld bontóból!
Nekem bent maradt a xenonnal együtt!
55.000-nél nekem még mindig nem kellett hozzá nyúlni!
Sziasztok!

A képen látható 5-ös alkatrész nincs valakinek elfekvőben? Az első lámpa izzóra kell rátenni, átalakítja kicsit a csatlakozót, illetve erre illeszkedik a gumitömítés. Xenon volt a motorban, ahhoz nem kellett, most kivettem és nem találom.

Valamit a 48000km-es szerviznél mik a tapasztalatok a szelephézagokkal? 24000-nél tökéletes volt, ha felesleges nem szedném még szét, majd 72000-nél.
Mint általános felhasználó és nem a pálya ördöge mondom a véleményem!
Leginkább a motor fordulékonysága volt felfedezhető és ledöntve is megőrizte a tapadást! Emlékeim szerint úgy 4-5 ezer km-t mentem vele! Előtte Bridgestone bt 21 volt fent, ehhez képest értsd az összehasonlítást.
Hali!

Semmi gond, jöszi azért, hogy megnézted. Egyébként Metzeler sportec m3 van hátul, sportec m1 még az első, de nemsokára cserélem új m3-asra úgy döntöttem, mert a hátsó még szinte új, 500 km-ert ha mentem vele kb..

Még egyszer köszi!
Az M3 milyen volt az xx-en?
Üdv!

Felajánlani sajna csak kopásjelzőig kopottat tudnék, de ez nem tűnik rossz ajánlatnak.
Elnézést, hogy csak most! Ami van 1 Metzeler M3 de gyakorlatilag kopásjelző közelében, így meg nem adnám oda nem érsz vele semmit! Rosszul emlékeztem, bocs!
hali.
sajna nem erre a tipusra vadászok.
azért köszi.
szivesen..
Nagyonszépen köszönöm a kimerítő válaszod.
Erősen gondolkozom rajta, hogy nekem is megkellene lépni az átalakítást.
Még1xköszönöm!
Mindig tudtam hogy valami hibádzik nála!
Bálintkám, te nagyon ráérsz munka közben...:D
Maragyámá... exsün