Nekem még az Xx-en is épp csak lábújhegyen érnek le a lábaim...
Utas segít valamit...
múltkor a Varán félre kellett csúszni,hogy egy leérjen.. A fazer is magas volt kb mint az Xx,csak a súlyát nem lehetett érezni annyira. A Cbf 1000 ről jól leért a lábam,eddig az volt a legjobb amit próbáltunk, az utasnak is nagyon kényelmes volt..kár,hogy 98le butitották. Okosok szerint érzetre a bandit sokkal erősebbnek érződik..
Ha leérne a lábam biztos megpróbálnám a varát.. ezekre a szar utakra főleg,hogy már nagyon figyel a közeg az pompás lehet!Sosem voltam nagyon sietős..Most már végképp nem...drágán mérik már... Tavaly volt egy 30-as kihágás. 1 hónapja az volt a szerencsém,hogy nem én mentem elöl.Ma meg egyszer igazoltattak,másodszorra meg elöttem az astra futott lencsevégre,akit ki is szedtek ,így engem meg sem állítottak...Inkább eltankolóm..
Estét, estét mindenkinek!
Én idén az első körben vettem ezt észre ugyan így 70-80 -nál, (120-nál már nem) Az ok marha egyszerű volt, mert utána észre vettem a kis ólomsúlynak a helyét is... az első kereken.
Egyszerű centir probléma volt. (ezt mondta a gumis is hogy valamikor át esik egy bizonyos holtponton és nem lehet érezni, ezért is pörgetik meg változó sebességgel a kereket centírozás közben. Ennyivel én is okosabb lettem. )
Teljesen természetes az XX-nél!
Mivel gyárilag orr nehézre tervezték!
Nálam is szokott lenni,mikor hosszabb túrákra megyünk,és felpakoljuk(3-doboz aszony által megpakolva,két személy,stb.)
Még valami fontos!
Be fér hátra!
Néha jó "hosszúnak"lenni!
Nekem simán leér,és még akkor ki se nyújtottam rendesen!
De miben is?
Utas segít valamit...
múltkor a Varán félre kellett csúszni,hogy egy leérjen.. A fazer is magas volt kb mint az Xx,csak a súlyát nem lehetett érezni annyira. A Cbf 1000 ről jól leért a lábam,eddig az volt a legjobb amit próbáltunk, az utasnak is nagyon kényelmes volt..kár,hogy 98le butitották. Okosok szerint érzetre a bandit sokkal erősebbnek érződik..
Milka úr még anno (is) nagyon igazad volt!
Én is a varaderó,és a pan között őrlődtem!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xl_1000_v_varadero_
abs_tour-5643424
És még nagyon sok minden!
Javaslom kezd az egyszerűbb,és olcsóbb megoldásokkal!
Laci úgy emlékezett nem vették ki a kereket..tehát a rosszabb megoldással javították...
De mivel 4 éve fent van a gumi,igy a centirozással nem árthatok.
Én idén az első körben vettem ezt észre ugyan így 70-80 -nál, (120-nál már nem) Az ok marha egyszerű volt, mert utána észre vettem a kis ólomsúlynak a helyét is... az első kereken.
Egyszerű centir probléma volt. (ezt mondta a gumis is hogy valamikor át esik egy bizonyos holtponton és nem lehet érezni, ezért is pörgetik meg változó sebességgel a kereket centírozás közben. Ennyivel én is okosabb lettem. )
Mivel gyárilag orr nehézre tervezték!
Nálam is szokott lenni,mikor hosszabb túrákra megyünk,és felpakoljuk(3-doboz aszony által megpakolva,két személy,stb.)
majd lehet centiroztatok egyet