Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Napot mindenkinek!
No meg van az új akku, újra rá,mértem a töltésre és nem vagyok elragadtatva! Alapjáraton 13.6 körül mozog, viszont 5000 es fordulatnál, a 18 at is eléri. Ez normális vagy a fesszabom mondott unalmast?
Sziasztok.Nekem CBR 1000F volt egészen hétfőig.Sajnos egy szemét láda ellopta.A segítségeteket szeretném kérni ha valahol látnátok vagy hallanátok ilyen motor bontásáról és értesítenétek roppant hálás lennék.A Rendszám:UIU-734,Alvázszám:2496,Motorszám:2890.Éjjel-nappal elérhető vagyok telefonon. 06-70-77-57-894
No az ottani vizsgát nem ismerem!
De évekig jártam hozzájuk nyitott dobbal,oszt pont nem érdekelte őket!
Nem!
Csak ha belföldi forgalomba helyezésen átesett!Ami ugyebár már magában foglalja a Magyar rendszámot,stb.Bár nem értem az okát,mivel ugye nagy büdös uniós tagország vagyunk,és mint mindenhol az unióban (elméletileg),ugyan az a szabály, műszaki vizsga követelmény stb.Igaz,akkor nem lehetne a jóembert többszörösen lehúzni!Ehhez meg igazán ért a mi kormányunk k,élén Orbán miniszterelnök" úrral"
Bocsánat, én írtam f@szul...
A "sógoréknál"... tehát Ausztriában...
Itt is egyre jobban harapnak az ilyesmire. Kioktatták a zsaruk nagyrészét, és feltűnően értenek a műszaki dolgokhoz...
A kocsimnál is simán megmondta, hogy nem gyári a felni, pedig nem egy sűrű típus, és még szereztem a kerékkupakra 3D-s matricát is...
Ugyhogy most Fenyő kartárs gyárt nekem egy, -a gyárival megegyező- dB-killert az Akra pofájába, így talán nem leszek annyira feltűnő.
Aztán meglátjuk...
No megyek, mert itt az este, jön az eső, össze kell pakolnom.
Mindenkinek kellemetes, esőmentes, motorozós hétvégét!
Külföldi rendszámos járművet is lehet itthon vizsgáztatni?
Értem!
De ez még nem indokolja a cserét!Mint más is írta,simán vizsgáztatható!Akár nálam is(csak én neked messze vagyok).
Nekem sajnos más a helyzet...
A sógoréknál van bejelentve, és aki eddig csinálta emberem, sajnos januárban megbukott, és elvették a jogát...
Pedig ő sosem vette észre, hogy nincs E-betű és dB-killer...
Mivel a motor jó, csak a kipuff hibádzik, így mehetek máshová...
Üdv!
Minek az?
Simán vizsgáztatható még kipufogó nélkül is!
Köszönöm Uram!
Megmentettél! :)
Küldj vmi elérhetőséget légyszi, és megkereslek!
Adatlapomon minden rajta.
Köszi!
Szép napot mindenkinek!
Szia!

Nekem is 4-1 rendszer van,ezért a gyári polcon van,szívesen odaadom...
Egyébként Szolnokon simán leműszakiztatom Neked az Akrával is!
Tengermély tisztelet a kedves Fórumtársaknak!
Lassan elkészül a tavaly -balga módon- összehajtogatott Madaram...
Végre! :)
Viszont egy óriási kéréssel fordulok hozzátok:
Ha valakinek lenne egy street-legal, slip-on dobja, vagy rendszere, amit kibérelhetnék egy műszaki vizsga erejéig, azt megköszönném!
Természetesen odaadom addig a 4-1 Akra rendszerem, és némi bérleti díjban is benne vagyok. :)
Vagy, ha tudtok vmi hasonló "bérleti" lehetőségről, akkor osszátok meg velem, legyetek oly szívesek!
Hálás köszönet előre is!
Értem!
Akkor így látatlanba passz!
Heló.
99es a gép, injectoros. Katalizátor nincs már rajta, mert egy Yosi rendszer van rajta RS3as dobbal. A gyertyákat egyessével cseréltem, pont a pipák összekeverésének elkerülése végett. Azért lett volna jó ha járóképes, hogy el tudtam volna gurulni vele a szerelőig. Mert ezt ugye nem annyi feltenni egy futóra, mint egy szimót
Első kérdés:mikori a vasad?
pontosabban katalizátoros-e?
Ha igen,be ne indítsd míg ki nem szellőzik,mert azonnal annyi neki!
Biztos jól tetted vissza a gyertyapipákat (sorrend)?
Amúgy így látatlanba csak találgatni lehet,ami nem a legjobb!Ahhoz hogy gyógyítani is lehessen,minden féle képen fizikailag kell érintkezésbe lépni a vassal!
Sziasztok!
Ejtettem egy gyertya cserét a mult héten, de akksi gátolt az indításba, ma vettem akksit, de továbbra is fenn áll a problémám amit a gyertyával akartam orvosolni. Idáig beindult de fujta a kipun a benzint, mostmár be sem indul, önindító tekeri, és mintha locsolná a kipu a benzint. Furcsa szaga van a benzinnek amit kifúj. Valakinek van valami tippje? Úgy is szerelő lesz belőle, de remélem nem kell megbontani a blokkot
Oksa!
Gondoltam hogy érted!
Már sejtem miről lehet szó...
de igazad van hagyjuk...
A használt dobozárakról annyit, hogy Givi E52 Maxia-t vettem az apróból platnival 30e.-t postával.
Szia!

Látom megvannak a forrásaid,úgy is nagy tételben árulod a "lomis" cuccokat,nem vagy Te rászorulva a 10000.- ft-os dobozokra.
Bár ha vennél 10-ért azt is 50-ért adnád. - Ez a Te dolgod! -
Peace!
Köszönöm!
Híztam húsz kilót!
Oka volt annak a mondatnak,hogy oda biggyesztettem!
De most már hagyjuk!
szia,

árkérdésben a panaszodat javaslom címezd a gyártónak ,hátha csökkenti az árat,s ha ezt sikerre viszed,én is újragondolom.
Egyébként ha adnál el hasonló méretűt,minőségűt 10-esért vennék több db-ot is.(nem viccnek szánom,komolyan gondolom,csak minőségi termék érdekel pl:Givi-Kappa,Shad,Nonfango).
Várom szeretettel ajánlatodat.

üdv,P.
Részemről úgy gondolom,minden annyit ér,amennyiért el lehet adni!
Kivétel az eszmei érték,de jelen esetben erről nem beszélhetünk...
Az meg hogy mi mennyire van túlárazva az külön megérne egy misét...
Már nem értesz hozzá
Szerintem igen