Én nem hitelre vettem, talán ez a szerencsém. Én először azért adtam volna el, hogy CBF1000ABS-t vegyek helyette, de ráfizetni nem szerettem volna. Aztán másodszor akkor adtam volna el, amikor totálkárosra törték a kocsimat, és vettem volna egy Zafirát. De miután nem kellett senkinek, hitelt meg nem akartam felvenni, ezért amennyi pénzt csak bírtam összekapartam, és vettem egy 15 éves kocsit. A másodiknál nagyon rossz érzéseim voltak, de miután megoldódott a dolog ezért nem fájt annyira. Azóta is csinosítgatom, gondozgatom, és a tavalyi évben a szlovén túrával együtt mentem is vele kb 2800 km-t. Hát ennyi röviden.
Arrol senki sem tehet ,hogy hitelre vetted ami elszállt ..
ha 2.6 ért vetted és 4 szezont motoroztál vele,és még eladnád 1.3-1.6 között akkor azért nem lenne olyan fájdalmas a buli...hiszen 1 millát érték vesztett volna...
Fú bakker. Azt hizsem a lezsírozásos megoldás lenne a helyes az unokának. Végülis minden új cumó (kocsi, autó stb) tiszta bukó, 3-4 év alatt 50-60% is lehet. Tudom, új autó kereskedő vagyok
2.6 volt az új ára. becsengettem 600-at. 3 évig fizettem havi 35-öt, egy éve fizetek havi 50-et, és még tartozok a banknak kb 1,9 millióval
tehát kifizettem eddig 600.000+36*35000+10*50000-et. és még marad 1,9 . Tehát ha ma eladom nekem belekerült 600000+1260000+500000+1900000 az annyi mint 4.260.000. Ebből lejönne a vételára ugye. Te mennyit kérnél érte? Ha 1,6-ot kérnék érte akkor is 2,6 millió bukóban vagyok....Tudom, motorozhattam vele 4 idényt. Pontosabban hármat, mert tavaly nyár óta külföldön dolgoztam...Olcsóbb lett volna bérelni
Pluszban van rajta a wingrack rendszer, és kettő vadiúj yoshimura dob, amivel eddig csak a garázsban beindítva volt. Szóval szerintetek?
erre hajeknak volt jó mondása...
Mondasz egy eladási árat, azt vesszük figyelembe!
Pedig nagyon alkudozós vagyok
De mégsem megyek Hajekhoz 'figyu má itt az 1.150 a zsebben'
az enyém 2008 májusban általam lett kitolva a szalonból. fekete, 18000 túrás km, még gyári gumi-és láncszett van rajta, szervízkönyv, wingrack doboztartó, yoshimura dobok+a gyári, stb,stb..Esztétikai hibái már vannak. Az a rohadt állóhelyben eldőlés
a fazerem 40-nél most volt szervizelve elöször(gyári előirás)! És makulátlan...
ha 2.6 ért vetted és 4 szezont motoroztál vele,és még eladnád 1.3-1.6 között akkor azért nem lenne olyan fájdalmas a buli...hiszen 1 millát érték vesztett volna...
Itt a hitel a cumi
2.6 volt az új ára. becsengettem 600-at. 3 évig fizettem havi 35-öt, egy éve fizetek havi 50-et, és még tartozok a banknak kb 1,9 millióval
tehát kifizettem eddig 600.000+36*35000+10*50000-et. és még marad 1,9 . Tehát ha ma eladom nekem belekerült 600000+1260000+500000+1900000 az annyi mint 4.260.000. Ebből lejönne a vételára ugye. Te mennyit kérnél érte? Ha 1,6-ot kérnék érte akkor is 2,6 millió bukóban vagyok....Tudom, motorozhattam vele 4 idényt. Pontosabban hármat, mert tavaly nyár óta külföldön dolgoztam...Olcsóbb lett volna bérelni
Pluszban van rajta a wingrack rendszer, és kettő vadiúj yoshimura dob, amivel eddig csak a garázsban beindítva volt. Szóval szerintetek?
Mondasz egy eladási árat, azt vesszük figyelembe!
Pedig nagyon alkudozós vagyok
De mégsem megyek Hajekhoz 'figyu má itt az 1.150 a zsebben'
Ezzel én úgy vagyok, ha nincs vevő marad a fazer...
Nem veszek mellé még egyet...
Eladó motor sokkal több van mint vásárló...
Most az adatok begyüjtésénél tartunk
Ha megcsíp a hülyebogár, akkor aztán nem biztos, hogy így fogok gondolkozni.
Hajtom amíg megy, utána lezsírozom, felteszem a padlásra, és majd az unokám megtalálja!
Már említettem, ha valakit konkrétan érdekel azt időben jelezze, mert a mostani "kedvem " alapján válnék meg tőle.
Ahogy javul az idő, minden előfordulhat...................................
Üdv.:Hajek