Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem hitelre vettem, talán ez a szerencsém. Én először azért adtam volna el, hogy CBF1000ABS-t vegyek helyette, de ráfizetni nem szerettem volna. Aztán másodszor akkor adtam volna el, amikor totálkárosra törték a kocsimat, és vettem volna egy Zafirát. De miután nem kellett senkinek, hitelt meg nem akartam felvenni, ezért amennyi pénzt csak bírtam összekapartam, és vettem egy 15 éves kocsit. A másodiknál nagyon rossz érzéseim voltak, de miután megoldódott a dolog ezért nem fájt annyira. Azóta is csinosítgatom, gondozgatom, és a tavalyi évben a szlovén túrával együtt mentem is vele kb 2800 km-t. Hát ennyi röviden.
hozzáteszem sokkal jobban jár aki megvesz 4 éves makulátlan motort kp-ra,mert a 18ezer km -rel az még új motor ..

a fazerem 40-nél most volt szervizelve elöször(gyári előirás)! És makulátlan...
Toci! ha jól emléxem te is ebben a cipőban jársz nem? Te hogy éled meg?
Arrol senki sem tehet ,hogy hitelre vetted ami elszállt ..

ha 2.6 ért vetted és 4 szezont motoroztál vele,és még eladnád 1.3-1.6 között akkor azért nem lenne olyan fájdalmas a buli...hiszen 1 millát érték vesztett volna...

Itt a hitel a cumi
50-60% bukó rendben. De több mint 100% aztán hogy el is adtad ?
Mondjuk az 1,6 még reális is lehet, ha mindent odaadsz az új tulajnak. Bár sajnos a piac diktálja az árakat, nem a matek.
Fú bakker. Azt hizsem a lezsírozásos megoldás lenne a helyes az unokának. Végülis minden új cumó (kocsi, autó stb) tiszta bukó, 3-4 év alatt 50-60% is lehet. Tudom, új autó kereskedő vagyok
várjál, levezetem a dilemmát:

2.6 volt az új ára. becsengettem 600-at. 3 évig fizettem havi 35-öt, egy éve fizetek havi 50-et, és még tartozok a banknak kb 1,9 millióval

tehát kifizettem eddig 600.000+36*35000+10*50000-et. és még marad 1,9 . Tehát ha ma eladom nekem belekerült 600000+1260000+500000+1900000 az annyi mint 4.260.000. Ebből lejönne a vételára ugye. Te mennyit kérnél érte? Ha 1,6-ot kérnék érte akkor is 2,6 millió bukóban vagyok....Tudom, motorozhattam vele 4 idényt. Pontosabban hármat, mert tavaly nyár óta külföldön dolgoztam...Olcsóbb lett volna bérelni
Pluszban van rajta a wingrack rendszer, és kettő vadiúj yoshimura dob, amivel eddig csak a garázsban beindítva volt. Szóval szerintetek?
Nekem 1,2 van zsebben, pont holnap mennék visszarakni bankba, na, na, na? Valaki?
erre hajeknak volt jó mondása...
Mondasz egy eladási árat, azt vesszük figyelembe!
Pedig nagyon alkudozós vagyok
De mégsem megyek Hajekhoz 'figyu má itt az 1.150 a zsebben'
Akkor marad egy jó motorod
Ezzel én úgy vagyok, ha nincs vevő marad a fazer...
Nem veszek mellé még egyet...

Eladó motor sokkal több van mint vásárló...
az ára jó kérdés, ki mit ajánl? tessék csak tessék
Rajta vagyunk

Most az adatok begyüjtésénél tartunk
no megnéztem Dunlop Sportmax van rajta
Áprilisban helyeződik vissza forgalomba.

Ha megcsíp a hülyebogár, akkor aztán nem biztos, hogy így fogok gondolkozni.

Hajtom amíg megy, utána lezsírozom, felteszem a padlásra, és majd az unokám megtalálja!

Már említettem, ha valakit konkrétan érdekel azt időben jelezze, mert a mostani "kedvem " alapján válnék meg tőle.

Ahogy javul az idő, minden előfordulhat...................................

Üdv.:Hajek
Nekem mindegy hogy ki, de vegyen már valaki egy XX-et!
Soha nem láttot érdeklődések indultak be a forumon
Persze....utólag szoltam neki... ..Mégis csak ő a tulaj
Uhh. Jónak tűnik. Fiatalsága és hiteles km-re ellensúllyozza az apróbb esztétikai dolgait. Ára?
én is most gyujtottam be!
nekem inkább a 07-08
De nem ám a motort gyújtod be! Most jelentkezett rá 2 vevő is!
ha az a gyári, akkor az. mindjárt megyek begyújtani, megnézem
Még gyári a gumid? Csak nem BT57 van rajta?
az enyém 2008 májusban általam lett kitolva a szalonból. fekete, 18000 túrás km, még gyári gumi-és láncszett van rajta, szervízkönyv, wingrack doboztartó, yoshimura dobok+a gyári, stb,stb..Esztétikai hibái már vannak. Az a rohadt állóhelyben eldőlés