Már minden 2004-uátn gyártott "nyitott dob", Eu "érzékeny".Azaz kapsz hozzá hangtompitot!
a gyáriban az a bonyolult,hogy hegesztve van!Ugyan olyan szépen,nemfogodtudni visszazárni!Meg aztán nemugyvan,hogycsak ugy kiherélem(nekem olyan emberek mondták,akik nálam jobban értenek hozzá).
Fiveurbanis probállta már Busán a gyárit szétszedni,és kivenni a belsejét!Hát nemsok sikerrel járt,legalábbis hangterén!
Én mindenképpen street legal-t szeretnék, amihez van műbizonylat. Nincs kedvem vizsgabiztosokat korrumpálni, inkább azt a pénzt befektetem a kipuffba.
Ami volt a CBF-emen Akra, abból ki lehetett venni a hangtompítót. Ha nyugatra mentem, akkor visszatettem. Egy csavar, 10 másodperc. Főleg az osztrák rendőrök kötözködnek a hangos kipuff miatt (nekik mérő is van), nem hiányzik a töbszáz euro-s bünti.
A gyári átalakításában mi bonyolult? Én úgy képzelem, hogy csak a palást maradna meg, a belsejét meg megcsinálnák úgy mint a nem gyáriét. Ha benne a hangtompító, akkor nem kellene bizonygatnom, hogy gyári, hiszen látszik. Itthon meg senkit nem érdekel, ha kiveszem, főleg ha látszik, hogy eredeti, legalább is kívülről.
hali! van 1 vadi új gyújtáskapcsolóm 2 db gyári kulcsal bontatlan csomagban 30 e-ért vagy generátorfedél csere érdekelne. széles utat gumifákkal! 70 563 0460, fz75@citromail.hu
Pontosan!Egy motor mindig meghálálja ha törödnek vele!Bocsi nemcsak motor!Én a mai napig beszélek a MAN.-hoz,ha egy kicsit megkell hajtani,vagy több a suly,stb.ilyenkor mindig megsimogatom a müszerfalnál,és elnézést kérek töle!Persze a lábam marad a gázpedálon a padlo környékén!
De minden járgány meghálálja,ha törödnek vele!Én álltalában mindent elöbb cserélek,takarittok,stb.,mint a kézikönyv ajánlja!Ártani,nemárt!
A fekete 28.300,-Ft volt, de vettem egy karbon mintásat egy XX-es barátomnak, az 33.800,-Ft-ba került. Bruttó árak számlával. Puig gyártmányú: http://www.motoplastic.com
Pedig semmi rosszszándék nincs irányodba!Nemis lehet,mivel nemismerjük egymást!
egyszerüen igy alakul!Ugyszoktam,felhivom Gábor barátomat(Fiveurban),és vele megbeszélem a turákat,és az idöpontot!Álltalában ez abban merül ki,én vázolom az elképzelésemet,ö mindenre helyesel,csak menjünk!De hát ö kemény,mert Busás!
Igazad van!
Egy ilyen gépnél ez már szinte természetes.Van aki szereti és megtiszteli a saját motorját azzal, hogy esztétikailag és műszakilag is rendben tarja.Remélem sokan gondolkodunk hasonlóan!
Ahoz hogy joobarátok topicba irj,nemklell külön reggelni,csak belépni!simán megnyitod a topicot,és olvasgatol!Ha irni is akarsz,akkor jobboldalt,középtályon találod a belépés ablakot!Oda bevésed a neved,és a jelszavad,és már irhatsz is!
azt azért elárulom,hogy van vele bőven tennivaló.nem szeplőtelen a múltja a drágámnak.(természetesen ez csak és kizárólag a mocira vonatkozik)előz gazdája csak a főbb dolgokkal foglalkozott.de hogyy ittkarc ottkarc......meg egy kis betonminta itt ott.émmeg csinálgatm mert az én szemem bántsa.
Jóestét mindenkinek!
Engem is érdekelne egy ily belső sárvédő ,persze csak majdnem ingyír- meg egy túraplexszi is.
Egyébként szép a géped Jocikirály!
Milka, te mindig olyan időpontot találsz a túráidnak amikor én nemérek rá? Pedig Pécs és környéke zsír egy hely!
a gyáriban az a bonyolult,hogy hegesztve van!Ugyan olyan szépen,nemfogodtudni visszazárni!Meg aztán nemugyvan,hogycsak ugy kiherélem(nekem olyan emberek mondták,akik nálam jobban értenek hozzá).
Fiveurbanis probállta már Busán a gyárit szétszedni,és kivenni a belsejét!Hát nemsok sikerrel járt,legalábbis hangterén!
Szerintem a válasz: IGEN! Gyere nyugodtan!
A moci88-as
Jól látom hogy Szolnokon készült a fénykép a motorodról?
Milyen évjárat?
Érdeklődöm, a szarvasi találkához lehet-e még csatlakozni?
Én mindenképpen street legal-t szeretnék, amihez van műbizonylat. Nincs kedvem vizsgabiztosokat korrumpálni, inkább azt a pénzt befektetem a kipuffba.
Ami volt a CBF-emen Akra, abból ki lehetett venni a hangtompítót. Ha nyugatra mentem, akkor visszatettem. Egy csavar, 10 másodperc. Főleg az osztrák rendőrök kötözködnek a hangos kipuff miatt (nekik mérő is van), nem hiányzik a töbszáz euro-s bünti.
A gyári átalakításában mi bonyolult? Én úgy képzelem, hogy csak a palást maradna meg, a belsejét meg megcsinálnák úgy mint a nem gyáriét. Ha benne a hangtompító, akkor nem kellene bizonygatnom, hogy gyári, hiszen látszik. Itthon meg senkit nem érdekel, ha kiveszem, főleg ha látszik, hogy eredeti, legalább is kívülről.
Holnap felveszem velük a kapcsolatot(a többiek nevébenis9,hátha lehet valamit alkudni!
Látni kéne mit ir ki!
2-3 hét a szállítási határidő.
najó.mára hagyjuk,mert a szöszi az én arcomra is betonmin tát rak.
good night.
Pontosan!Egy motor mindig meghálálja ha törödnek vele!Bocsi nemcsak motor!Én a mai napig beszélek a MAN.-hoz,ha egy kicsit megkell hajtani,vagy több a suly,stb.ilyenkor mindig megsimogatom a müszerfalnál,és elnézést kérek töle!Persze a lábam marad a gázpedálon a padlo környékén!
De minden járgány meghálálja,ha törödnek vele!Én álltalában mindent elöbb cserélek,takarittok,stb.,mint a kézikönyv ajánlja!Ártani,nemárt!
Én itt vettem:
http://www.aquaman.hu
A fekete 28.300,-Ft volt, de vettem egy karbon mintásat egy XX-es barátomnak, az 33.800,-Ft-ba került. Bruttó árak számlával. Puig gyártmányú: http://www.motoplastic.com
Tankbűr ügyben semmi tanács?
egyszerüen igy alakul!Ugyszoktam,felhivom Gábor barátomat(Fiveurban),és vele megbeszélem a turákat,és az idöpontot!Álltalában ez abban merül ki,én vázolom az elképzelésemet,ö mindenre helyesel,csak menjünk!De hát ö kemény,mert Busás!
Egy ilyen gépnél ez már szinte természetes.Van aki szereti és megtiszteli a saját motorját azzal, hogy esztétikailag és műszakilag is rendben tarja.Remélem sokan gondolkodunk hasonlóan!
Ahoz hogy joobarátok topicba irj,nemklell külön reggelni,csak belépni!simán megnyitod a topicot,és olvasgatol!Ha irni is akarsz,akkor jobboldalt,középtályon találod a belépés ablakot!Oda bevésed a neved,és a jelszavad,és már irhatsz is!
Bár az enyém a nonfangó csomagtartó rendszeren és a 3 dobozon kívül teljesen "gyári"- legalábbis azthiszem!
köceee
Engem is érdekelne egy ily belső sárvédő ,persze csak majdnem ingyír- meg egy túraplexszi is.
Egyébként szép a géped Jocikirály!
Milka, te mindig olyan időpontot találsz a túráidnak amikor én nemérek rá? Pedig Pécs és környéke zsír egy hely!