De nézzük már meg,mit-mire cserélünk!
Nem akarom lehuzni a mostani vasad,de az XX-ek köztudottan keresett vasak!Kérdés:Vaj mért akarna valaki egy "könnyen értékesithetö" vasat elcserélni?
De irj pár adatot a tiedröl,és az XX-rölis!Évjárat,kilométer,stb!Akkor jobban állást lehet foglalni,tanácsot adni!
Szép estét mindemkinek!
Bocs ,hogy én is beleszólok ,de én nem venném meg a gépet. Minden telójelenségnek van valami " nem rendeltetésszerű használat" előzménye.Ha nagy fékezésnél "szusszan" akkor vagy már nincs olaj benne vagy már kevés van benne( előttem szóló).Az is lehet- én már jártam így egy ZZR 1100 nél- ha sérült vagy hajlott ( szemmel nemnagyon látható) akkor hetente cserélheted a telószimeringeket. NÉZD MEG NAGYON MIT VESZEL. Nekem is digitális van , de elég nagy hőfokon dolgozik . Alpból fölmehet 100- 104 fokig is nem is kell neki nagy meleg.
Egyébként nekem is bordó van és az enyém is 2003-as.
Érdemes lenne megnézni ami hírdetve van. Lehet, hogy drágább lesz egy kicsit, de tuti ,hogy jobb is.
Mert akkor szerintem kukkantsuk rá,eggyett,nehogy valamibe belenyuljál!
De ha jollátom,most dobtakfel egy XX-et a forumra!Talán megérne egy misét,és felkéne hivni!Fiatalnak tünik a gépezet,és ha tényleg olyan mint mondja a tulaj,lehet érdemeslenne ráalkudni!
Mivel azt kell hogy mondjam bár ez ritka,hogy nemtudom!Azaz nemismerem az analog müszerfalat!Nekem a hülyebiztos digitális van,az meg mindent szépen kiir számokkal!
1, ha üzemmeleg a blokk hol kell(ene) állnia a vízhőfokmérőnek?
Sajnos az XX nagy hátránya,hogy "magas" höfokon üzemel(82-120 ig elmehet)!Nekem tavaly,mikor a nagy kánikula volt(julisban),rendesen égési sérüléseket okozott a blokktol feláramlo levegö!Mire hazaértem felholyagosodott a combom!Autopályán jöttem,és ha 170-alá engedtem mentfel a viz!Ha 170-en, vagy felette mentem akkor megállt a vizhöfok 105-108 foknál!És mielött irnátok,jo a hüttésem!Beszéltem a szerelömmel(aki a sallerbecknél melozik),és mondta,hogy semmi gondsincs,sajna ilyen(alul van hütve).
2, ha nagyobb fékezésnél "szusszan" az első teleszkóp az természetes,vagy esetleg olaj+szimmering csere meg gyógyítja?
Nekem sem megy fel a közepénél följebb.kb ott kapcsol a vantillátor.
A teló meg ne szuszogjon.mojold át,hogy látsz -e rajta nyomokat.olajkiverődés ilyesmi.ha látszatra minden sütinek látszik,lehet,hogy scak fos olaj van benne,vagy kevés.vagy ezek kombinációja.bár,ha ugyis szétrobbantod,egy szimmeringcsere már nem oszt nem szoroz.legalább nyugodt leszel felőle.
széles utat.
Hy.
Nekem is analog van!
1: Nekem ilyen időben a hőmérő jel alján van, persze külső hőmérséklet függő! De nekem ott van, STABILAN!
Horvátba mikor voltam, 38 Km-es dugó, olyan 40-50 körül, akkor ment fel majdnem a pirosig, de amúgy még sosem volt a közelében sem!
2:Bazira nem természetes! Természetesen megoldja. Sztem más baja nem nagyon lehet! Gondolom...
De Milka kolléga a szakértő, és majd kijavít, ha valamit rosszul mondtam volna!
Sok sikert!
Lenne pár kérdésem XX-el kapcsolatban... ('98-as.)
1, ha üzemmeleg a blokk hol kell(ene) állnia a vízhőfokmérőnek?
2, ha nagyobb fékezésnél "szusszan" az első teleszkóp az természetes,vagy esetleg olaj+szimmering csere meg gyógyítja?
köszi.