rendik vagytok.tehát a következőt fogom tenni.....
holnap este,vagy vasárnap ha az idő engedi kicsit megforgatom a vasat. ugyis meg akartam nézni,hogy télleg megy-e 3 at. azt vagy megdöglik a kigyó,vagy messziről megtaláljuk.nekem egy HONDA necsörögjön.de az is szokott segiteni,ha megyek az unokaöcsém rsv-jével.mindjárt megnyugszok,hogy az enyim milyen halk.
Sziasztok! nemrég kb 1hete én is nsr tulaj lettem, de máris van egy problémám hátha tudtok segítenia motor egyszerüen nem pörög, nem bír menni, 138-as főfuvóka van benne szerintem ez nagyon nagy , lehet ez az oka? vagy a power szelep? légyszi aki tud segítsen! köszönöm. üdv Gina
Majd a szenet kristályá,a kristályt gyémántá,és rippsz-roppsz megis gazdagodtunk!azért a többesszám,mert ugye az ötletgazdánakis jár,mondjuk hogy nelegyek éhes ugy 85%.
-elösször 3-4 ezernél becsörög
-majd 3-5ezer között
-majd 4-6 ezer között
-egy idöre elhalgat
-oszt csörög-zörög 2-10 ezerig
megállni,szétszakadni,átugrani soha nemfog semmi,csak roppant idegesittö,hogy oly hangos lessz mint egy Busa!
maister barátom, aa szénné izzitást ugygondoltam,hogy esetleg nem volt elég meleg a motor és hogy magasabb hőfokon fog jelentkezni problém.bár meleg volt ma is mert a ventillátorom is bekapcsolt.de tudom még emelni a hőfokot....
kimondottan alacsony sebességnél jelentkezett akkor amikor gyorsitok.-tam.kicsit ahhoz hasonlitott mint mikor a szelepek becsörögnek.vagy amikor a kipu ban elszabadul egy lamella.
Igy kezdődik. először csak itt ott hallod, azután már minden fordulaton.
A szénné izzitást nem kommentálnám mert anyira nem értek hozzá, de Milka vagy valaki másik nagytudású biztosan ad jó tanácsot!
valóban van láncfeszitő gondom,de eddig csak ugy jelentkeett,hogy 4000 környékén beciripelt.-de ha feszitő akkor mára miért nem hallom?izzitsam szénné?
Vezérműlánc-feszítő problémák az ujjakon is vannak, ill lesznek ha elérik azt a 15-18000 km-ert ugytudom.
Emlékeim szerint Milka Barátunk olyan 17000 jó magyar forintnak megfelelő ellenértékért mondta a gyárit, ami már nem fog zúgni. Ez az adat nem mai, de rá kell kérdezni a Hondánál!
Nekem a régi vasban volt 40000 kilcsi nem hallottam semmit de már lehet régesrégen kicserélték mire hozzámkerült...
Viccet félretéve 2005-ig voltak vezérműlánc-feszítő problémák, nem tudom, hogy a Tied hanyas évjárat.
Nekem is zörög valami a tank környékén (előtte, alatta vagy mögötte), de csak ha a moci élesen döccen. Pár napja figyeltem fel rá. Először azt hittem, hogy az ülés alatt zörög valami (szerszámos táska, izzókészlet, stb.), de már mindent rögzítettem és még mindig hallom. A műszerfal mondjuk gyárilag rugalmasan van befogatva felül a plexi szélénél. Ez normális? Lehet hogy az? Nektek van hasonló tapasztalat?
Óh ti nagytudású mágusok.
kérdéssel fordulok hozzátok.
tegnap lezavartunk egy kis délutáni dobogókövet,amit sütin ment,ámde mikor hazafelé light-osan gurulgattunk,felfedeztem egy csörgőkigyó hangját.sajnos nem tudtam behatárolni hogy honnan jön,olyasmi hang mint mikor valami lemez kalimpál valahol.---ma nekiromboltam a verdának,átnéztem mindent,de semmi nem lóg.megmelegitettem,rendesen és mentem vele-sokt.nyoma sem volt a tegnapi hangnak,ja majd elfelejtettem.egy kettő háromban hallottam gyorsitáskor.mameg semmi.
esetleg ötlet valakinek?
Csokibá! Marad a tárcsa, a számokat későbbre tároltam! Betétekre mit tucc mondani? Mikor kerülhet vissza? Má nagyon hiányzik a mocizáááááás! Kezdek gogyós lenni!
És IGEN! Valakinek jó a szeme!