Régóta motorozom (15 éve), többnyire enduroim voltak, azonban most egy erős, kényelmes, megbízható motort szerettem volna.
Így oda jutottam, hogy egy hete vásároltam egy 1100 XX-et. 2002-es evjárat, feket színű. Túra plexi, Givi tartó, Kappa dobozok, Akrapovic titán rendszer, K&N szűrő, Power Commander Akrához való mappal. Margónak neveztük el :D Egyelőre még ismerkedem a vassal, de pozitív :P Nagyjából azt kaptam amire számítottam. A papírmunkával lassan végzek. A következő nagy dilemmám a sisak. Krossz sisakom van, de az ugye nem ér :) Jelenleg egy kölcsön sisakot használok (HJC Phantom - nem vmi nagy szám), de szeretnék venni egyet.
Feltúrtam az internetet és arra jutottam, hogy tőletek kell kérdeznem. Fontos lenne, hogy minőségi, kényelmes sisak legyen elviselhető zajszintel. Olvastam, hogy nagyon nem mindegy zajosság szempontjából hogy milyen motoron használjuk az adott sisakot. Szóval a kérdésem, hogy milyen sisakot ajánlotok nekem mint kezdő 1100 XX-es? 185 cm magas vok.
sziasztok,egy kerdesem lenne ha valaki tud ausztriaban valami jo szallas helyet es persze tul draga se legyen,valahol ausztria also reszen
esteleg egy jo tura utat ajanlani,ahol mar jart
koszonom elore is
Üdv mindenkinek. Elkoptak az első fékbetéteim ,normálisat szeretnék bele venni jó áron . Merre keresgessek szerintetek?Volna egy olyan kérdésem is hogy durván mennyibe kerülni a vez. lánc , patron stb mert beleértem ma délután az 50000-be és úgy érzem ráférne a csere mert elég idegesítő hogy a 4000 tartományban szinte elnyomja a zörgés a motor duruzsolását.
Szia K.Zsolt, az én motorom is ugyan így kopog már egy ideje, én szétszereltem a kuplungot és utánajártam a dolognak, mert nem hagyott nyugodni a dolog, a kopogó hangot a következő okozza:
A kuplungkosárra szegecseléssel van felszerelve egy fogaskerék amely a váltóhoz kapcsolódik (ez a kerék kapcsolja össze a kuplungot a váltóval) a dologban a szegecselés a ludas mert a szegecsek kicsit meglazulnak és a fogaskerék picit kotyog (lóg) a kuplungkosáron. Sajnos csak a kuplungkosár cseréjével lehetne orvosolni a problémát, de ha jól emlékszem 150.000 Ft körül van, tehát nem érdemes vesződni vele, mert ezzel a kis zajjal még sokáig elmegy a motor. Ahogy milka is írta valszeg típushiba.
Láncfeszítő csere(az újabb erőltetettebbre).
XX-típus hiba a vezérmű-láncfeszítő!
A kuplungkosár zörgése,kopogása is típus hiba!Viszont én ahhoz nem nyúlnék!drága játék,mert sok inden mást is ki kell vele cserélni,hogy tényleg jó legyen!
Oszt ugyan úgy meg fog szólalni!
Sziasztok,
Köszi a néhány héttel ezelőtti fesz szabályzós ötleteket, tényleg az volt a baj. Most stabil a dolog Mecseki Zsolt által készített szabályzóval.
50.000 km-nél nekem is erős már a feszítő görgő zaj, láncszett csere is aktuális és ami nagyobb bajnak tűnik, hogy alacsonyabb sebességnél (talán mert jobban hallható, érezhető) furcsa zajt illetve ütő, kopogó rezgést tapasztalok, ami kuplung behúzásával eltűnik. Üresben is érezhető valamelyest, de igazán városi alacsony sebességű gurulásnál gáz, akármelyik sebesség fokozatban.
Váltó problémám lehet? Ott mi?
Tudtok ajánlani komoly szervizt, aki ilyennek is nekiáll, nem csak a rutin dolgoknak?
Várpalotáról minden elérhető BP, vagy Dunántúl, de akár messzebb is elmegyek.
Nagyon picit üresben is érezhető, de
Köszönöm, de mindegyik XX szép. Csak vannak olyan szinek, amiből nincs sok, és ezért tűnik egyedinek. Mindegy milyen szinű, csak a 152 ló dobogjon.
Állítólag a mattfeketéből Magyaroszágon 3-5 db van.
Üdv
LAci
Jó reggelt!
Tegnap az alsóőrsi felvonuláson láttam egy olyan színű XX-et, ami Neked is van. Hát mit ne mondjak, még mindig győnyörűűű! Bár ami most megragadott nagyon, az a fehér XX, fehér dobozzal.
Régóta motorozom (15 éve), többnyire enduroim voltak, azonban most egy erős, kényelmes, megbízható motort szerettem volna.
Így oda jutottam, hogy egy hete vásároltam egy 1100 XX-et. 2002-es evjárat, feket színű. Túra plexi, Givi tartó, Kappa dobozok, Akrapovic titán rendszer, K&N szűrő, Power Commander Akrához való mappal. Margónak neveztük el :D Egyelőre még ismerkedem a vassal, de pozitív :P Nagyjából azt kaptam amire számítottam. A papírmunkával lassan végzek. A következő nagy dilemmám a sisak. Krossz sisakom van, de az ugye nem ér :) Jelenleg egy kölcsön sisakot használok (HJC Phantom - nem vmi nagy szám), de szeretnék venni egyet.
Feltúrtam az internetet és arra jutottam, hogy tőletek kell kérdeznem. Fontos lenne, hogy minőségi, kényelmes sisak legyen elviselhető zajszintel. Olvastam, hogy nagyon nem mindegy zajosság szempontjából hogy milyen motoron használjuk az adott sisakot. Szóval a kérdésem, hogy milyen sisakot ajánlotok nekem mint kezdő 1100 XX-es? 185 cm magas vok.