Ez elég összetett!
"Mondjuk az elég értelmetlen, hogy valaki jobb féket vagy futóművet szeretne és ezért büntetik meg. "
Gondold el,ha jobb féked van,az igaz hogy elméletileg hamarabb áll meg a jármű,de mivel nagyobb a lassulás,nem biztos hogy a karosszéria,illetve ahol a futómű rögzítve van,elviseli ezt!ugyan ez értendő a futóműre is!
egyszerűen adott esetbe nem arra van tervezve a kasztni,hogy ilyen erőhatásokat kibírjon!Meg aztán ahogy jó állampogárainkat ismerjük,ha egy kicsit engednének,akkor igazi szörnyszülöttek jönnének ki a sufnituning műhelyekből!És azért ezt lássuk,be elég gáz volna!
Ezt olvasgattam már, de nem tűnt úgy, hogy nagyon figyelnék. Mondjuk az elég értelmetlen, hogy valaki jobb féket vagy futóművet szeretne és ezért büntetik meg.
Na nem szeretek reckírozni, inkább egy jobb izzó megy bele.
Hát kocsit kicsit máshogyan vizsgálnak szolnokon, senki nem viszi oda akit ismerek, mert mindenbe belekötnek.
Motornál is gondolkodtam, hogy a gyári dobokat vissza rakjam-e, de gondoltam csak nem kötnek bele.
Simán látni hogy milyen izzó van benne!
Ehhez nem kell szakértőnek lenni!
Nem szedeti ki!Simán ugrik a műszaki vizsgád,oszt viheted szigorított vizsgára!Ennyi!
Az NKH a legnagyobb "bűnbanda"!Ha gáz van egy járgánnyal,mi is oda visszük!Simán átmegy!
Egyébként ha elolvasod az kreszt,vagy NKH oldalán a jármű műszaki állapotára vonatkozó írást,akkor megtalálod benne min(esetenként megterveztetve,forgalmiba bevezetve,jóváhagyva,stb.),illetve min nem lehet változtatni!
Ilyen amin nem lehet(csak engedéllyel):kormány,fék,futómű,kipufogó,és ki hinné lámpa,stb.
Én is terveztem, hogy kicserélem az égőket jobbra vagy xenonra. A xenon ellen a büntetés van, de azt nem tudom, hogy a rendőr hogyan állapítja meg, hogy az van-e benne? Ha mondjuk megállít akkor kötelezhet a motor égőjének a kiszedésére?
Most voltam vizsgáztatni NKH-nál, de nem érdekelte őket a fény, a kipuff tetszett is nekik.
Sziasztok
Van az OSRAM-nak ez a night recer plus nevezetű izzoja nincs véletlen valakinek tapasztalata vele kapcsolatban?.Gondoltam nem lenne rossz a xenont elvileg bűntetik.Nem tudom jol értelmezem -e de két H-7-es kell az xx-be?Válaszokat elöre is kösz
Egy imát megért a dolog!
Palatetőben tudok segíteni!Mi tavaly oldottuk meg a dolgot!
Nekünk is az van,és nem a lecserélése(az új tető a drága) hanem a régi pala(mivel azbesztes) élszálitatása!Az hogy elvigyék majd 600.000Ft-be fájt volna nekem!Pedig hidd el van kapcsolatom e téren,nem is kevés!Mi simán rátetettük a bitumenes cuccot!300.000Ft.be fájt(tokkal-vonóval)!Hibátlan,és gyönyörű!Csak sokat kell utána járni,hogy megfelelő mesterember tegye fel,jó anyagból,és akkor sima ügy!Ja és egy nap alatt megoldották!
Az azért nem jó mert a eladásom fő oka a kihasználatlanság,az XX meg ugyanúgy itt állna a garázsban,arra gondoltam egy kissebet veszek de végül is avval is ott tartanék ahol a part szakad mert a fenntartási költsége kb.ugyanannyi viszont amit nyújt az meg közel sem olyan.
A másik nagy probléma ha eladom 1.3-ért,1 alatt normálisat nem kapok,mire átiratom,kis fémfékcső kis ez kis az,marad 2 kilóm avval meg kitörölhetem.
Nem beszélve arról hogy imádom mint motort,és az asszony is nagyon ellenzi az eladást,ha valaki idegyün a lével a lehet elengedném a kezét,hozzápótolnék és lecserélném a házon a tető(nagyon ócska palatető van 10-éve le kellet volna cserélni)
de akkor a motorozásnak annyi nincs sok értelme csereberélnem.
Pan-nal még nem mentem,de az FJR-el egyetlen balyom van csak de az nagyon, hogy kicsi a szabad magasság a pan-on még kisseb,hiába motoroznál velük röhögve körbe bárkit,nem tudsz mert leér.
Persze ez extrémitás de engem ez zavar benne
Motorvásárlás befejezve...Egyenlőre letettem az XX-ről, szinte lehetetlen évjáratban, árban megfelelő, sérülésmentest találni..:( Vettem egy Fazert, gyönyörű állapotban, sikerült mindent leinformálni róla. Mindenkinek köszi az eddigi segítségét...
Mult héten volt volt szerencsém egy Pan-t használni. Két napig gyürtem, leginkább a városba. 400 kilcsit toltam bele. Engem levett a lábamról. Bár este volt izomláz....
Te El!
Mi lenne ha elcserélnénk a két vasat?
ajánlatod köszönöm,de mentem már FJR-el,és PAN-nal is!Nem egy órácskát!Igazán mind a kettő bejön!Hogy mért a PAN?
Nem tudom!Csak úgy erre esett a választásom most.De sose titkoltam a szívem mélyén mindig is "hangvillás" vagyok,leszek,voltam!
Vagy mikor kibéreltem egy DRZ400 sm-et egy hétvégére,mentem 600km-t,vele baromi jó volt nagyon kellemesen csalódtam.
Mégis mikor viszadtam be kellet hogy lássam ez egyedüli motornak nagyon gyík,ha lenne mellete egy másik akkor ok elbohóckodik vele az ember meg minden de a Lepencei szerpentinen alig tudtam leelőzni vele egy Transzportert.
De akkor is nagyon sokat kellet vele menjek hogy az igazi hátrányok kijöjjenek.
Ez nem hangzik túl határozottan
Mennyit mentél a Pan-al?volt lehetőséged frankón kipróbálni hogy bejön e neked?
Az ajánlatom még mindig áll,menjünk el egyet motorozni hogy próbálj ki egy FJR-t is normálisan(ezalatt nem 10km-t értek)
Hidd el lehet azt mondod a végén neked nem is kell ilyen.
Sokat számít én mindenkivel cserélgetni szoktam akivel lehetett,és rájöttem az évek alatt hogy az FJR-nek az én szempontjaim alapján nincs alternatívája
Ajánlottak egy 2005 fejidomos fazer cserét,mivel a baráti társaságban van egy ilyen megkértem a srácot cseréljünk egy hosszabb úton milyen az olyan.
Azt gondoltam hogy a nyomaték hiányával lesz a legnagyobb bajom.
De nem igy lett sőt tök jó a blokja meg minden,inkább a rettentő kényelmetlen ülés ami borzasztó volt,meg súlypontja iszonyat magasan van.
Nem is ez a lényeg hanem az hogy mindezek a problémák egy óra motorozás után jöttek elő,az első tíz percben baromi jó volt az összkép úgy tetszett az egész ahogy van, utána meg alig vártam hogy visszaülhessek az FJR-re.
Szóval próba próba,
Azt én is tudom mi a különbség a régi és az új között!
De a rácsról volt szó!
Úgy már jó,hogy beljebb van!
És még a különbségek közül kifelejtetted az olajhűtő a régin a fejidomba van,nem a vízhűtő előtt,stb.!
Nem 2 kell az XX-be?
"Mondjuk az elég értelmetlen, hogy valaki jobb féket vagy futóművet szeretne és ezért büntetik meg. "
Gondold el,ha jobb féked van,az igaz hogy elméletileg hamarabb áll meg a jármű,de mivel nagyobb a lassulás,nem biztos hogy a karosszéria,illetve ahol a futómű rögzítve van,elviseli ezt!ugyan ez értendő a futóműre is!
egyszerűen adott esetbe nem arra van tervezve a kasztni,hogy ilyen erőhatásokat kibírjon!Meg aztán ahogy jó állampogárainkat ismerjük,ha egy kicsit engednének,akkor igazi szörnyszülöttek jönnének ki a sufnituning műhelyekből!És azért ezt lássuk,be elég gáz volna!
Na nem szeretek reckírozni, inkább egy jobb izzó megy bele.
Hát kocsit kicsit máshogyan vizsgálnak szolnokon, senki nem viszi oda akit ismerek, mert mindenbe belekötnek.
Motornál is gondolkodtam, hogy a gyári dobokat vissza rakjam-e, de gondoltam csak nem kötnek bele.
Ehhez nem kell szakértőnek lenni!
Nem szedeti ki!Simán ugrik a műszaki vizsgád,oszt viheted szigorított vizsgára!Ennyi!
Az NKH a legnagyobb "bűnbanda"!Ha gáz van egy járgánnyal,mi is oda visszük!Simán átmegy!
Egyébként ha elolvasod az kreszt,vagy NKH oldalán a jármű műszaki állapotára vonatkozó írást,akkor megtalálod benne min(esetenként megterveztetve,forgalmiba bevezetve,jóváhagyva,stb.),illetve min nem lehet változtatni!
Ilyen amin nem lehet(csak engedéllyel):kormány,fék,futómű,kipufogó,és ki hinné lámpa,stb.
Most voltam vizsgáztatni NKH-nál, de nem érdekelte őket a fény, a kipuff tetszett is nekik.
Ha nem akarsz Xenont,akkor jó választás!
Meg a nyitott dobot is,hajlított rendszámot,sárvédőgumi hiány,stb.
Nekem xenon van,oszt jó napot!Így is vizsgázott!
Van az OSRAM-nak ez a night recer plus nevezetű izzoja nincs véletlen valakinek tapasztalata vele kapcsolatban?.Gondoltam nem lenne rossz a xenont elvileg bűntetik.Nem tudom jol értelmezem -e de két H-7-es kell az xx-be?Válaszokat elöre is kösz
Palatetőben tudok segíteni!Mi tavaly oldottuk meg a dolgot!
Nekünk is az van,és nem a lecserélése(az új tető a drága) hanem a régi pala(mivel azbesztes) élszálitatása!Az hogy elvigyék majd 600.000Ft-be fájt volna nekem!Pedig hidd el van kapcsolatom e téren,nem is kevés!Mi simán rátetettük a bitumenes cuccot!300.000Ft.be fájt(tokkal-vonóval)!Hibátlan,és gyönyörű!Csak sokat kell utána járni,hogy megfelelő mesterember tegye fel,jó anyagból,és akkor sima ügy!Ja és egy nap alatt megoldották!
A másik nagy probléma ha eladom 1.3-ért,1 alatt normálisat nem kapok,mire átiratom,kis fémfékcső kis ez kis az,marad 2 kilóm avval meg kitörölhetem.
Nem beszélve arról hogy imádom mint motort,és az asszony is nagyon ellenzi az eladást,ha valaki idegyün a lével a lehet elengedném a kezét,hozzápótolnék és lecserélném a házon a tető(nagyon ócska palatető van 10-éve le kellet volna cserélni)
de akkor a motorozásnak annyi nincs sok értelme csereberélnem.
Pan-nal még nem mentem,de az FJR-el egyetlen balyom van csak de az nagyon, hogy kicsi a szabad magasság a pan-on még kisseb,hiába motoroznál velük röhögve körbe bárkit,nem tudsz mert leér.
Persze ez extrémitás de engem ez zavar benne
Nekem volt a fézer nagy tesója!Hibátlan masina!
Egyébként sok balesetmentest hozzá!
Bár én csak két napot mentem vele,de nagyon bejött!
Mi lenne ha elcserélnénk a két vasat?
ajánlatod köszönöm,de mentem már FJR-el,és PAN-nal is!Nem egy órácskát!Igazán mind a kettő bejön!Hogy mért a PAN?
Nem tudom!Csak úgy erre esett a választásom most.De sose titkoltam a szívem mélyén mindig is "hangvillás" vagyok,leszek,voltam!
Mégis mikor viszadtam be kellet hogy lássam ez egyedüli motornak nagyon gyík,ha lenne mellete egy másik akkor ok elbohóckodik vele az ember meg minden de a Lepencei szerpentinen alig tudtam leelőzni vele egy Transzportert.
De akkor is nagyon sokat kellet vele menjek hogy az igazi hátrányok kijöjjenek.
Mennyit mentél a Pan-al?volt lehetőséged frankón kipróbálni hogy bejön e neked?
Az ajánlatom még mindig áll,menjünk el egyet motorozni hogy próbálj ki egy FJR-t is normálisan(ezalatt nem 10km-t értek)
Hidd el lehet azt mondod a végén neked nem is kell ilyen.
Sokat számít én mindenkivel cserélgetni szoktam akivel lehetett,és rájöttem az évek alatt hogy az FJR-nek az én szempontjaim alapján nincs alternatívája
Ajánlottak egy 2005 fejidomos fazer cserét,mivel a baráti társaságban van egy ilyen megkértem a srácot cseréljünk egy hosszabb úton milyen az olyan.
Azt gondoltam hogy a nyomaték hiányával lesz a legnagyobb bajom.
De nem igy lett sőt tök jó a blokja meg minden,inkább a rettentő kényelmetlen ülés ami borzasztó volt,meg súlypontja iszonyat magasan van.
Nem is ez a lényeg hanem az hogy mindezek a problémák egy óra motorozás után jöttek elő,az első tíz percben baromi jó volt az összkép úgy tetszett az egész ahogy van, utána meg alig vártam hogy visszaülhessek az FJR-re.
Szóval próba próba,
De a rácsról volt szó!
Úgy már jó,hogy beljebb van!
És még a különbségek közül kifelejtetted az olajhűtő a régin a fejidomba van,nem a vízhűtő előtt,stb.!