Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

,,Ha az xx féktől jobb" Hámivanveledtemágyáárfiu?
Nem az xx-nek van jó féke, hanem a busának szar. Egyépként szinte minden motoron jobb a fék mint az xxen.

Hello fixix!
Reggel 10-re megyünk.

Hát kíváncsian várom. Ha XX féktől jobb akkor nem semmi lehet. Az meg lehet, hogy XX mellé majd egyszer VFR1200 lesz. A kardán különben nagyon bejön. Nincs lánc kenekedés, meg utánahúzás ....stb.
Ott leszel Te is?


Akkor nektek kifejezetten nagyon integetett kedvesem.
Majd, ha kipróbálod, sztem a "kezd tetszeni"-ből "qrvajó, kell egy ilyen" érzés lesz... Nekem így volt...
Csak a szélvédelme kicsit hiányos, de én nem is az a tipikus motoros vagyok, akire tervezik az ilyen gépeket... (185 cm, 100 kg)
Mikor mentek csütörtökön?
Ja! És a fék.... Hmmmm...
Száraz úton rányúltam csak úgy 2 ujjal, ahogy az enyémre szoktam. Na, ezt nem kellett volna... Az ABS mindjárt megbirizgálta az ujjam, és lassult olyat, majdnem lefejeltem a plexit.
Nem akartam elfogult lenni, de mikor vissza kellett adnom, majdnem sírva fakadtam....
Matt fekete caberg, piros xx szerü mintával az oldalán. A feleségemen fekete airoh, most hogy belegondolok szinte mindenünk fekekte.
Szervusztok,

Az alábbi alkatrészeket keresem '97-es 1100XX-hez:

- fejidom
- bal oldali oldalidom
- generátorfedél
- első sárvédő
- bal oldali visszapillantó tükör

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel:

Tibi

e-mail: s.tibi kukac mail.ru
Ugyan az a CBR600F piros-fehér-fekete. Párom vezetett én hátul. 1 motor volt. Mivel 2 XX is fekete volt utassal dobozzal, így nem tudom melyik lehettél, de egyszer a Vp, gyűrűn szembe a Füredi leforduló előtt. Másodszor a Csopak-Füred ugyancsak szembe.

Milyen a sisakod?
Mentem volna, de sajnos nem tudtam.

Hát, már egyre jobban várom. Mikor először megláttam akkor nem tetszett, mostanra már kezd tetszeni.

De csütörtökön kipróbálom.
Mivel tüntetek fel? Nem két motorral voltatok a Veszprémből kijövő lámpánál?
Ugye, mondtam, hogy gyere szombaton..
11 után szinte senki nem volt, lehetett vna körözni...
Én meg elraboltam zárás után, vasárnap estig...
~480 km volt a menet... Hát... A véleményem...



Asszem megtaláltam a Madaram utódját..
A V4-et szokni kellett kicsit, meg a terhelésváltási reakciója kicsit durva volt nekem. Talán a kardán miatt? Nemtom, de meg tudnék vele barátkozni hamar....
Csak ezek a mocsks anyagiak ne lennének...
Akkor Ti lehettetek. Mi elég feltűnőek voltunk az tuti.
Szia! 6-7 óra körül én jöttem arra felé . Mögöttem a feleségemmel, megy egy hátsó dobozzal.
Sziasztok

Láttam ma Veszprém elkerülő felé Balatonfüred felől kettő gyönyörű fekete XX-est is egymástól - szerintem - függetlenül.
No megy egyet Veszprém elkerülőn is...
Nem közületek volt valaki véletlenül?

Én mondjuk majd leestem úgy integettem
Ki kell mérni!
De az is lehet hogy néha cellazárlatos lesz az akksid!Ha úgy rázódikd fel benne a dzsuva!
szép estét.
én mindenképpen villamossági szakembert javasolnék.....
kb 1 millió oka lehet.
Én is és most végre sikerül is. Manuális mindenképpen jobb.
Sziasztok!
Érdeklődnék XX-tulajoktól, hogy levett gyújtás mellett miért merül le az aksim kb 20 perc alatt. A jelenség nem mindig áll fent. Ezért nem tudtam még kiszürni a problémát. Feszszabályzót már cseréltem és a kábelköteget az elejétől a végéig szemrevételeztem de semmi. Ezért kérem tőletek, hogy akinek volt hasonló baja az segítsen ebben a problémában. Válaszotokat előrre is köszí.
Már vagy fél éve ki akarom próbálni!Persze engem nem az automata váltós érdekel!
Kár, hogy olyan messze van.

Én Székesfehérváron csütörtökön megyek VFR1200 tesztre.
Holnap van Nyíregyházán egy regisztrált tesztvezetésem az új K 1600-as BMW-vel, de sajnos dolgozom. Ha érdekel valakit szívesen átadom!
Az nem érdekel!
De az enyém eladó!
Halló! Nem érekel valakit egy 2004-es Husaberg FE 650-en! Cserélném xx-re!