Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyi. A helyedben mondjuk nem is hirdetném. Csak felbasszák az agyad. Nekem pályaidomért! ajánlottak be erősítőt. Baszki valami 40-ért árultam ami sportmotoros körökben azért nem egy nagy kiadás és még ennyije sem volt rá. Őrület. Le is vettem a képesmotorról. A kipufogót sem árulom. Úgy is mindenkinek van szakija aki 10-ért csinál neki savállóból akkor egy rendes sportdob úgy sem ér meg 30-at sem.
A másik véglet meg 300-ért vesz slip-on-t az R1-re mert nem számít.
ugy ugy nem minden áron elado ha nem adják az 1.3milliot akkor nem elado !
1 hét múlva meg látnád a motorod 1,3-ért fent. Aztán 1 hónap múlva 1,250-ért, 2 hónap múlva 1,2-ért. Bepróbálkozott nem vagy rá vevő ennyi.
Egyszerűen el kell dönteni, hogy el akarod adni a motort vagy árulni akarod annyiért amennyit ér? Az utóbbi két évben a következő megállapításra jutottam. Teljesen mindegy milyen a motor csak olcsó legyen. Kis túlzással semmi más nem számít.
De ha még is kb. ez a sorrend:
1. Ár.
2. Kevés kilométer. (Nem számít milyen irreális, elhiszi mert nem akarja tudni az igazságot. 7 éves motor 10 000km-el az neki jó.)
3. Sportmotor esetében ne legyen pályázott akármit is jelent ez. Miután megvette max. 1 év múlva már a ringen köröz vele de ez nem zavarja.
4. Ne füstöljön.
Innentől jönnek az olyan szintén abszurd kívánságok, hogy legyen karcmentes.(Bazd meg az anyád vegyél új motort ha karcmentest akarsz! Ha meg 1 millád van kussolj!)
Számíts be autó-rádiót, rs125-öt (új dugó van venne ) stb. stb. stb.
És, hogy ezt mire alapozom? Többször végignéztem ahogy jön az ember mond egy árat és kifizetné a motort anélkül, hogy akárcsak beindította volna! Volt köztük viszonteladó, meg 20 éves pöcs aki behugyozott egy K1 1000 láttán. Semmi nem érdekli őket, meg sem nézik a gépet. A másik fele a 6 éves motoron karcolásokat mutogat, hogy hát hogy néz ki. (Pályamotor volt és az idomjai 4 éve a padláson hevertek szóval 5X jobb állapotban volt mint a kora indokolta volna. ).
A helyedben a következőt tenném. Építsd vissza full gyárira és add el 1,1-ért. Nem azért mert annyit ér hanem mert többért nehezen/nem fogod eladni. Mert hiába szép azt fogja mondani az ember, hogy 1,4-ért sok mert 1,6-ért már kap 2007-es R1-et, GSX-R-t stb. Tök mindegy, hogy az egy banki visszavett roncs vagy nincs meg az oldalidom. Az 2007-es!
Az extrákat meg add el darabonként. Én 1,1-ért akartam eladni a Tizedest. Jött az ember 1 millával. Levettem az öhlins telót, a sportkipufogót és Adios amigos! Az öhlinset eladtam azóta jó pénzért. A kipufogó még meg van.
Szóval vagy ne áruld mert csak agybajt kapsz a sok fasztól, vagy add el olcsón gyári állapotban. Ez a véleményem.
De nagyon komoly figurák vannak . Hát ezt leirom most kaptam nem rég..... igy kezdödik:: Figyelj teso ! Adok a motrodér egy milliot de kp-ban ... nem lehet eladni használt motort te is tudod. Hát vissza irtam neki egy finomat
Köszi . Meggondolom és irok... De szerintem érdekel.. Annyire nem elado ÉN is 1,4milliora gondotam. Mindenkéépen veszek másikat ha eladom csak nem most mert most másra kell a zsé, de lehet máshogy oldom ezt a kérdést
Én 1.4 alatt nem adnám oda a te helyedben.De tudod más f@szával....
Sajna pang a piac.
Hővédőlemezt tudsz szerezni bontóban 1-2000-ért,annyit elértem havernál,hogy 10-be el is postázná-a többit te tudod!
Értem nekem lemezzel együtt kellwen mert az enyémet megette a kutyám , .. Egyébként mit ér szerinted a motorom, mert olyan emaileket kapok ,hogy az agam eldobom .. Teli van extrával a csipkés tárcsáktol a shark kipufogo dupla csövü , a fém fékcsö uj láncszett, krpom láncvezetö ..
Igen én annyiért adtam(én marha).
Hibátlan amúgy,van hozzá összekötő-de hővédőlemez nincs.
De te annyiért adtad a hibátlan gyárit nem ? Ez is kompletten van hövédölemezzel meg minden ?
Na tudok neked egyet!
Haveré,jó állapotú csak egyetlen hibája van,hogy az exup egyik bovdenje el lett csípve(baszott kiakadni és elvágta)!
Egy tizesbe megszámolná.
Használt lánccal én se tenném,de ha már láncszettet cserélek....
Hála Isten,hogy vannak még emberek akik "osztják az észt"-ebből is látszik hogy segíteni akarsz és az sosem baj!
Akkor te már előrébb jársz, úgyhogy nem is osztom a (nem létező) észt. :)

Nekem is javasolta a futóműves guru, de tavaly cseréltem lánc szettet, a patentes megoldástól fázok, úgyhogy először kipróbálom így a -1/+2 kombót. :)
Egy szemmel több kell.Úgy rendeljük a láncot legalább is.
Most nézem, hogy a gearingcommander szerint gyárilag 42-es a 2006-os modell.
Ha hátra 3-al nagyobbat raksz, elöl meg maradsz gyárin, akkor több mint 12mm-t jön(ne) előre a hátsó kerék. Nem tudom, annyit kiad e a lánc.
Sorry,gyárilag 42 hátul-tehát 3 foggal nagyobb.525-ös láncszettet kap a kicsike.
Ez nekem magas TOMI !
Így igaz az enyém gyárilag hátul 43.Előre veszek 15-öst és hátra 45-öst.Ha sok lesz,akkor előre visszateszem a gyárit.
A tied úgy tudom, alapból 43-as, így az nálad is +2 hátul.
Ha az eleje marad gyári, akkor érdemes megnézni a linkelt gearingcommander oldalon, hogy mennyivel jön előrébb a hátsó kerék. ;)
Csak segítek vagy lehet nem kellene de a sportszerűség az bennem van
Értem Én hülye meg eladtam a gyári dobot hövédövel mert vettem egy shark dob ot /dobok/ .. 800euroért ,és gondoltam nem kell az már. De elado a moci és mindenki alkudozik ,ezért raknék rá egy gyári dobot. HA tud vki szoljon köszi..
Kawasakis osztja az észt ahondásoknak
http://www.gearingcommander.co... ITT SZÁMOLGATHATSZ az áttételről
Bocsi,de már elkelt mindenem,de jó hogy mondtad legalább eszembe jutott hogy le kéne venni a hirdetést....