Nekem egy amerikából behozott van,16/41 volt rajta mikor megvettem.Az enyében nincsen gyárilag katalizátor,és más egy kicsit az ECU.Az első lánkerék fedelét szerintem nem bonyolult levenni,a váltó rudazatot kell levenni,meg a kuplung munkahengerét,és utánna lejön a dekni is.Én leszoktam venni minden szezon előtt,és kitakarítom a deknit,mert a láncspré kicsapódik a deknire,és a por,kosz összegyűlik benne.Mondjuk én a féknyergeket is leveszem,és letakarítom a munkahengereket is.Ha szoktál egykerekezni,1-esben, gázról,akkor vigyázz a 15/42-vel,mert nagyon gyorsan fog feljönni az eleje,meg kell szokni.
Esetleg nem volt ilyen,hogy amerikai verziónál más volt a gyári áttétel,mint az erurópai modelleknél?Végül is mind1,nekem most 40-es van hátul...Az elsőt csak tippelem,hogy 16-os.Ha már itt tartunk:nézegettem,hogyan tudnám megnézni az első fogaskereket...hát nem egyszerű...Sok mindent le kell bontani...
Asszem nekem is az lesz,mint neked van: 15/42.954 RR-nél bejött ez az áttétel...
találkozó du., 01:00 Budapest IV.ker. Váci út Andretti (motoros vendéglő)
Uticél.: Budapest----Szekszárd----Orfű (összesen 2x 250 km)
Indulás 01:30 nyugodt tempóban Szekszárdig, ott csatlakoznak a Szekszárdi Motorosok, majd felfedezve a borváros szépségeit (kilátó stb....), elindulunk Orfűre.
A cél egy jó hangulatú, vidám, felhőtlen motorozás, lehetőség adódik új cimborák megismerésére, és erősíteni a motoros társadalom hagyományait.
Bárki jelentkezhet, akinek motorkerékpárja legalább 120-130 km/h átlagsebességre képes.
2 évvel ezelőtt is megrendeztük ezt a találkozót Szekszárdon, akkor 25 fő Szekszárd és környéki motoros volt jelen.
Orfűn megérkezésünket követően egy helyi fogadóban kiadós lakoma vár minden résztvevőt.
Amennyiben a közlekedési viszonyok, illetve a létszám, valamint a motorosok biztonsága indokolja intézek rendőri felvezetést is.
A jelentkezési határidő Márc 15, összege 2000 ft
Akit érdekel az jelezzen emailban, vagy kérdezzen fórumon bátran.
További szép napot!
Sajna akkor nem vagy közel,így amit tudnék hozni az áron azt elviszi a posta.Amúgy üdv a fedélzeten!
Ha nem sürgős és jársz Pesten akkor ugorj be majd a motorkiállításra-ott elég jó áron szokták adni.
NA ez is kemény. Egy ismerösömnek van egy audi a4-ese. 2004es kb 2,5milliot ér állapotfüggöen s-line minden.... Innen 200km-röl hivta fel a gyerek eljött megnézni ///hozzáteszem sérült a kocsi karambolos de oda vAN IRVA TÖRÖTT.nem is kérdeze milyenállapotu. /// lejött a srác , nézegeti hu bazdmeg ez össze van törve ..De látta a fényképet 800.000ft ért hirdeti. A kocsi 2,5millio ér ha jo. Szerintetek? Ott áll a Zé és felhiv hogy menjek oda beszarok mit mesél...hát tényleg...
Sztorijaitok után ismét úgy érzem, nem csináltam hülyeséget, amikor picit talán ár alatt (hirdetésekhez képest), max. pár tízessel olcsóbban oda adtam az öreg VFR-t egy fórum társnak hirdetés, vergődés nélkül.
Hát én is hírdettem motort mostanában... Siralmas... 10-ből 9 jelentkező komolyan fullban nyomja a kretént. Pl. az egyik motort sérülten hírdettem, idejön a gyökér oszt azt mondja: "háát ezt le köll festeni" Na, mondom fogjunk kezet oszt haladjál haza...
Nem csak motornál van így.Informatikus vok,árulok alkatrészeket is.
Egy példa:
Újonnan 32000-s vinyó ,árulom 10000-ért(3 hónap garival)magánszemélynél sincs 14000 alatt,nulla garanciával.Felhív egy vadparaszt(se bemutatkozás se semmi),hogy 7000-et ad érte mert válság van!
Annyit mondtam neki,hogy nálad és letettem-sajna sok ilyen van.
átérzem a helyzeted,engem is sokan felbasztak,2011ben 3 motort adtam el,hát sokszor égnek állt a hajam az ajánlatoktól,csak úgy 1-2 jobb,miket számoljak be,cseréljek:
laptop,xbox360, simson, autóerősítő hangfalakkal,rs 250,zxr400, betonkeverő ,mobil büfé , faház.
na kb ennyi ugrott be,ja meg persze az első mondanába már lealkudna 100ezret:D
16/41-es a gyári áttátel a service manual szerint.Nekem 15/42 van fent,és a 195/65-ös gumival,és a 200/55-ös gumival is érezheztően jobb a gyorsulás.De pályán,én azt tapasztaltam,hogy még jobban le kellene áttételezni.Szerintem utcára a legjobb választás a -1 elől,erősebbnek érzed a motort,de még nem forogja szét magát.
A 2004-2005-ös 16/40, a 2006-2007-es 16/42-es.
cbr.900.de-ről: "Sekundär-übersetzung 2.500 (16/40)"
Asszem nekem is az lesz,mint neked van: 15/42.954 RR-nél bejött ez az áttétel...
Van hozzá hővédő lemez is,makulátlan.
10-be mehet,ha még érdekel!
Motoros túrát szervezünk 2012.04.07. (szombat tavaszi szünet)
találkozó du., 01:00 Budapest IV.ker. Váci út Andretti (motoros vendéglő)
Uticél.: Budapest----Szekszárd----Orfű (összesen 2x 250 km)
Indulás 01:30 nyugodt tempóban Szekszárdig, ott csatlakoznak a Szekszárdi Motorosok, majd felfedezve a borváros szépségeit (kilátó stb....), elindulunk Orfűre.
A cél egy jó hangulatú, vidám, felhőtlen motorozás, lehetőség adódik új cimborák megismerésére, és erősíteni a motoros társadalom hagyományait.
Bárki jelentkezhet, akinek motorkerékpárja legalább 120-130 km/h átlagsebességre képes.
2 évvel ezelőtt is megrendeztük ezt a találkozót Szekszárdon, akkor 25 fő Szekszárd és környéki motoros volt jelen.
Orfűn megérkezésünket követően egy helyi fogadóban kiadós lakoma vár minden résztvevőt.
Amennyiben a közlekedési viszonyok, illetve a létszám, valamint a motorosok biztonsága indokolja intézek rendőri felvezetést is.
A jelentkezési határidő Márc 15, összege 2000 ft
Akit érdekel az jelezzen emailban, vagy kérdezzen fórumon bátran.
További szép napot!
Beindítottam a vasat... egyharmad orgazmus... vagy egy fél...
Sajna akkor nem vagy közel,így amit tudnék hozni az áron azt elviszi a posta.Amúgy üdv a fedélzeten!
Ha nem sürgős és jársz Pesten akkor ugorj be majd a motorkiállításra-ott elég jó áron szokták adni.
Helyileg nem tom hol vagy(ezért célszerű az adatlapot kitölteni),mert ha a közelben akkor lehet tok olcsóbban....
Egy példa:
Újonnan 32000-s vinyó ,árulom 10000-ért(3 hónap garival)magánszemélynél sincs 14000 alatt,nulla garanciával.Felhív egy vadparaszt(se bemutatkozás se semmi),hogy 7000-et ad érte mert válság van!
Annyit mondtam neki,hogy nálad és letettem-sajna sok ilyen van.
Annyiért azért szerintem megéri.
laptop,xbox360, simson, autóerősítő hangfalakkal,rs 250,zxr400, betonkeverő ,mobil büfé , faház.
na kb ennyi ugrott be,ja meg persze az első mondanába már lealkudna 100ezret:D
Te hol vettél 14-es első fogaskereket?Én 530-as lánchoz nem találtam,ha tudnál dobni egy linket,ahol tudok venni azt megköszönném.
Én úgy tudtam,hogy 16/40-es a gyári áttétel....