Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy barátom szerint aKawasakinak még a szineis éretlen!
Mondasz valamit Bigjoe barátom már halad a létrán suzi után Honda lehet 1x vesz 1 Kawát is
Az is jó motor. Nem annyira minta Kawasaki de majdnem.
na most lebuktam
Ne viccelj,ez természetes!10000+Áfa lesz!
Tibi ez 1 suzuki
Nem tudom de jó az ízlése.
Látod joe engem még itt is védenek
Ha egy megrögzött Hondással(Ákos) pályázik akkor nincs gond!
HONDÁSOK! Egy kawasakis irogat a hondások oldalaira! Szerintetek jólvanez így?
Ez ki ez ?
Mért szerinted ha tologatom akkor nem az olaj van benn?
Jársz miért már mentél a Hondával ? amúgy B.U.É.K
Búék mindenkinek
én repsol 10w30 olajjal járok amit a gyárelöir
mire gondolsz
A 2008as CBR 1000RR-ekkel csak óvatosan.....
Anno a hónolási-gyártástechnológia problémákról nagy sumákolás volt a Honda Hungary-nél, szerintem jó-pár kint is maradt (ahogy ismerem a filozófiájukat)
Utólag mindenkinek békés karácsonyt és boldogabb újévet kívánok!
Be b@szna....
2009-es CBR 1000RR -hez rendszámtábla tartót keresek ( nem gyárit) Olajfogyasztással kapcsolatban infokat is várok! Köszi
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek!
Békés,boldog karácsonyt mindenkinek!
Köszi a tajékoztatást.

Közben meg lett a gép, 2008-as, majd utánajárok a Hondában, hátha tudnak valami jót. Elvileg a fele 208-as készlet kuplunghibával, a másik fele hengerhibával volt visszahívásos.

Ha ebben is hengersort kell majd cserélni, az olyan, mintha újmotorom lesz.

Boldog karácsonyt emberek.!
Akkor már a franc sem tudja mit csináljak.Azt gondoltam,hogy kirugózásnál xarabb lesz...
Kiváncsi vagyok,hogy a tiéd milyen lett,de ez csak tavasszal fog kiderülni.Addig még vacilálgatok.:D
De ha több olaj kerül a telószárba,az nem fogja kinyomni a szimeringet? Na ennek majd utána járok a szakinál...Köszi.
Nekem volt 20-as olaj a VFR telókban. Nos, felejtsd el! ;)

A 15-ös olajjal szerintem a következőt lehet elérni. Összenyomódásnál valóban segít egy kicsit a rugónak (cserébe kényelmetlenebb lesz). Viszont kirugózásnál az amúgy is gyenge és alattad túlterhelt rugót még hátráltatja is a sűrűbb olaj.
Az elmélet szerint a problémádra a megoldás (ha rugó csere nem jöhet szóba) inkább az olajszint sem mint a viszkozitás. De hogy milyen olajszint, az már túlmutat az én sekély tudásomon.