A 2008as CBR 1000RR-ekkel csak óvatosan.....
Anno a hónolási-gyártástechnológia problémákról nagy sumákolás volt a Honda Hungary-nél, szerintem jó-pár kint is maradt (ahogy ismerem a filozófiájukat)
Közben meg lett a gép, 2008-as, majd utánajárok a Hondában, hátha tudnak valami jót. Elvileg a fele 208-as készlet kuplunghibával, a másik fele hengerhibával volt visszahívásos.
Ha ebben is hengersort kell majd cserélni, az olyan, mintha újmotorom lesz.
Akkor már a franc sem tudja mit csináljak.Azt gondoltam,hogy kirugózásnál xarabb lesz...
Kiváncsi vagyok,hogy a tiéd milyen lett,de ez csak tavasszal fog kiderülni.Addig még vacilálgatok.:D
De ha több olaj kerül a telószárba,az nem fogja kinyomni a szimeringet? Na ennek majd utána járok a szakinál...Köszi.
Nekem volt 20-as olaj a VFR telókban. Nos, felejtsd el! ;)
A 15-ös olajjal szerintem a következőt lehet elérni. Összenyomódásnál valóban segít egy kicsit a rugónak (cserébe kényelmetlenebb lesz). Viszont kirugózásnál az amúgy is gyenge és alattad túlterhelt rugót még hátráltatja is a sűrűbb olaj.
Az elmélet szerint a problémádra a megoldás (ha rugó csere nem jöhet szóba) inkább az olajszint sem mint a viszkozitás. De hogy milyen olajszint, az már túlmutat az én sekély tudásomon.
Anno a hónolási-gyártástechnológia problémákról nagy sumákolás volt a Honda Hungary-nél, szerintem jó-pár kint is maradt (ahogy ismerem a filozófiájukat)
Közben meg lett a gép, 2008-as, majd utánajárok a Hondában, hátha tudnak valami jót. Elvileg a fele 208-as készlet kuplunghibával, a másik fele hengerhibával volt visszahívásos.
Ha ebben is hengersort kell majd cserélni, az olyan, mintha újmotorom lesz.
Boldog karácsonyt emberek.!
Kiváncsi vagyok,hogy a tiéd milyen lett,de ez csak tavasszal fog kiderülni.Addig még vacilálgatok.:D
De ha több olaj kerül a telószárba,az nem fogja kinyomni a szimeringet? Na ennek majd utána járok a szakinál...Köszi.
A 15-ös olajjal szerintem a következőt lehet elérni. Összenyomódásnál valóban segít egy kicsit a rugónak (cserébe kényelmetlenebb lesz). Viszont kirugózásnál az amúgy is gyenge és alattad túlterhelt rugót még hátráltatja is a sűrűbb olaj.
Az elmélet szerint a problémádra a megoldás (ha rugó csere nem jöhet szóba) inkább az olajszint sem mint a viszkozitás. De hogy milyen olajszint, az már túlmutat az én sekély tudásomon.