Sziasztok.Olyan problémám van,hogy erőteljesebb fékezéskor felkoppan a motoromon az első teleszkóp(2004 1000 RR).Előfodult ilyen probléma valakinél?Mi okozhatja?Gondolom ezzel összefügg,hogy az első gumi egyik fele jobban kopik,mint a másik...Valakinek tipp a probléma megoldására? Előre is köszönöm.Üdv
Hát igen én is kíváncsi vagyok, milyen lesz a következő szezon.
A K5 tényleg az egyik legjobban eltalált gép, és én pláne kifogtam egy nagyon jó blokkal megáldott példányt, nagyon erős blokkja volt, kifejezetten jó reakciókkal.
A cbr-rel kicsit mentem, és így elsőre (megjegyzem, lehet a hideg miatt, a rossz gumi miatt) a gixxert még mindig erősebbnek érzem. Majd jövőre kiderül. Ami bizonyos, hogy sokkal kezesebb, jobban irányítható, könnyebbnek érződik, és úgy unblock sokkal jobban összerakottabbnak tűnik, és ez a lényeg. Ezért döntöttem a csere mellett...
A tél jó lesz pár cucc felszerelésére.
Tud valaki tapasztalatot mondani Power Commanderrel kapcsolatban?
grat! Kíváncsi leszek a tapasztalatodra és a véleményedre. A K5 ezres állítólag az egyik legjobban eltalált sport motor a világon, szóval majd írd meg, hogy a másik legendásan nagy japán alakítás hogy tetszik! :)
nem 900asom van,azt már eladtam,most vettem egy 05 ös 1000rr-t két hete
csak az adatlaphoz nincs még feltéve kép
na megnézem majd ezt a csatlakozót hétvégén,köszi a tippet
Kap egy állandó áramot a memória miatt! Eddig minden esetben amikor ilyen hibával találkoztam érintkezési hiba volt! Húzd szét a csatit ahhoz rajz sem kell!
na majd ránézek,ha lesz 1 kis időm.mert amikor levan véve a gyujtás,akkor máshonnan kapja a műszerfal az áramot,mint mikor rávan adva a gyujtás?megnézem majd a kapcsolási rajzát,hátha attól is kicsit okosabb leszek:)
A műszer nem kap áramot amikor nincs rajta a gyújtás! Baloldalon van egy nagy csatlakozó valószínű ott veszett el elsősorban oxidáció,ha nem látható akkor ki kell mérni valahol szakadás van,próbalámpával meg kell keresni melyik az a vezeték!
Hali.
szerintetek az mitől lehet,hogy a napi számlálóm mindig lenullázódik,ha leállítom a motort? gyenge lenne már az akksi? mert ha leállítom,leveszem a gyujtást,és újra ráadom,akkor egyből levan nulláza,nem önindítózás közben nullázódik le,mert az önindító felvenné az összes áramot.
Eladó 1000RR 04-07-ig két pár K&N szűrő,sport konzolok,egy AKRAPOVIC dob összekötövel,egy G&G dob és egy karbon hátsó sárvédő láncvédővel,ha kérdésed van hívj 06705850436.
seducertt@hotmail.com
A K5 tényleg az egyik legjobban eltalált gép, és én pláne kifogtam egy nagyon jó blokkal megáldott példányt, nagyon erős blokkja volt, kifejezetten jó reakciókkal.
A cbr-rel kicsit mentem, és így elsőre (megjegyzem, lehet a hideg miatt, a rossz gumi miatt) a gixxert még mindig erősebbnek érzem. Majd jövőre kiderül. Ami bizonyos, hogy sokkal kezesebb, jobban irányítható, könnyebbnek érződik, és úgy unblock sokkal jobban összerakottabbnak tűnik, és ez a lényeg. Ezért döntöttem a csere mellett...
A tél jó lesz pár cucc felszerelésére.
Tud valaki tapasztalatot mondani Power Commanderrel kapcsolatban?
A tegnapi naptól én is csatlakoztam hozzátok, CBRes lettem.
Üdv
Üdv
csak az adatlaphoz nincs még feltéve kép
na megnézem majd ezt a csatlakozót hétvégén,köszi a tippet
szerintetek az mitől lehet,hogy a napi számlálóm mindig lenullázódik,ha leállítom a motort? gyenge lenne már az akksi? mert ha leállítom,leveszem a gyujtást,és újra ráadom,akkor egyből levan nulláza,nem önindítózás közben nullázódik le,mert az önindító felvenné az összes áramot.