Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ámen.
Az szokott a probléma lenni, hogy az eladási dátum nincs regisztrálva, ezáltal, nincs garancia kezdet. Ezenfelül az első tulajdonos adatai is bekerülnek. A motor látszik a rendszerben, de olyan, mintha még szalonban állna. Végül is a koreaiak csak az suzukit (hyosung) koppintották, az 1000RR-t még nem , tehát hamisítvány nem lehet. Ha ezek megvannak akkor a Honda Hungary köteles a garancia igényt kielégíteni. Tehát ha a külföldi kereskedő beregisztrálja, akkor is jár a garancia.
idéznélek (ha nem gond):
"Garancia egyenlőre bizonytalan, mert külföldről hozta be a kereskedő Hondáéknál pedig állítólag nem lett regisztrálva. "
...akkor most, hogy is van ez?
Nincs mit. Hajrá!
Nagyjából ezeket tudtam számba venni én is, bár a kereskedőm segítőkész és mivel a motor tavaly augusztusban lett vásárolva a hatályos jogszabályok szerint még igencsak garanciális. Egyenlőre ebben az irányban haladunk...
Azért köszönöm.
Hát ahogy nézem három lehetőséged van. 1.Töltöd bele az olajat. 2.Kicseréled a főtengelyt, dugót, hengert, csapágyakat. 3. Ennek a költségének a harmadáért veszel bele egy olyan bontott blokkot amiben már meg van csinálva. 2009-est vagy 2010-est.
Ha a saját blokkot akarod megcsináltatni az szerintem 7-800 e Ft. A Honfa alkatrészárait ismerve csak a főtengely lenne bele 2 kiló. Bontva biztos kapsz bele 2-3 kilóért egy blokkot.
De ha van lóvéd akkor itt az alkalom, hogy megcsináld keréken 200Le-re a motort. Csupa tuning cucc mindenből és még talán olcsóbban ki is jössz.
Nem, nem lehet mindenért mindíg másokat hibáztatni, be kell vállalni a tetteink következményét egyébként van egy pár dolog az én tarsolyomban is..... ami segíthetne a többieknek is!
Igazából arra lettem volna kíváncsi ki hogyan próbálta javítani a hibát. Ha ezzel kapcsolatban írnátok néhány tapasztalatot azt megköszönném.
remélem sírni azért nem fogsz
...csak a jel a tankon... vagy ezt nem jó helyen mondom?
Azóta semmi gond nincs vele.
garanciába cserélték a főtengelyt, dugót, hengert, csapágyakat, ugyanis hivatalos visszahívás volt rá.
Visszaolvasva pár oldalt.
Sajnos a 2008-as 1000RR-ek mindegyike eléggé eszi az olajat. Gyártási hiba. Úgy tudom, a Honda azt nyilatkozta, hogy a henger fal hónolását túl durva szemcsékkel végezték, emiatt a mélyebb "karcok"-ból a gyűrűk nem tudják lehúzni az olajat és így a motor elégeti. Emiatt nem rosszak ezek a blokkok, csak olyanok mint egy kétütemű... Viccet félretéve, ezért a blokk sosem fog tönkremenni, csak figyelni kell, és után kell tölteni az olajat. Nekem is volt ilyenem, és néha olyan füstött lökött hogy... De nagyon szerettem, mert nagyon-nagyon jó motor volt!Nagy dolog lötykölsz bele kis olajat azt mehetsz,meg ugye elvileg hetente nem ártan olajszintet nézni
Igazad van, bár fel sem merült bennem, hogy a Honda ekkora hibát követ el és ahogy hallom azoknak sem orvosolták rendesen akik nem szürke importból vették, hivatalosan sosem ismerték el a hibát a mai napig tagadják. Ennyit a hondáról és a szürke import viszonyáról. Nylontacskó te egy nagy tanító lehetsz...a körülmények ismeretének a hiányában hamar itélsz. Igazi bölcs húzás. A legjobbakat kívánom neked.
akkor nyertetek
nem értek a fűnyírókhoz (sem)
Max 2007-es, mert a 2008-as alul csöves ...
holnap körüljárom a kérdést.
most már nem hívom fel
Max. 2007. 2008 teljesen más. Brian-féle. Bikafejű.
hanem?
Nyilván nem ugyan arról a Gabeszről beszélünk vagy vett egy 2008-at amióta lezúzta a másikat.
miért? szerinted?
Az mióta 2008-as?
Gabeszé nem eszi
Kicsit utána kellett volna nézni a motornak mielőtt megveszed. Már 2008-ban nyílt titok volt a Fireblade olajevési hajlama. Mondjuk a haverjaimnak utcán csak 3 decit evett 1000km-en. Pályán meg van nekik az 1L/pályanap.
minden szürke importosnak ezt kívánom...
szóról szóra