Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értelek. NA majd akkor meggondolom melyiket pattintsam bele a legjobbat a legjobbol természetesen eóitt nem a tárcát kell nézni,hanem azt hogy melyik a legjobb neki....... Milyened van milyen idös szin ?
Isti! Mennyibe fáj az SXF?
A legjobb szerintem de én eléggé elfogult vagyok. Szerintem jobb,már csak abból ítélve is,hogy a 10 W 50 jobb mint a 15 W 50 mivel nagyon hömérsékleteket bír ki. De persze utcára a sima 10W40 is elég lehet...Pénztárca kérdése, és persze embere válogatja. Én szeretem a legjobbat megadni a Cébimnek.. De Honda szervizbe Power1 aranyáron van (38000Ft), ezért én szoktam vinni magammal.
Az jobb mint a motul 300v 15w50 ?
Castrol Power 1 Racing 4 T 10 W 50
Mondja már meg valaki jo lenne ha elsö tulajos de az sem baj ha nem. Ki milyen olajat használ olajcserénél a cbr1000rr be ?
Több ismerősnek is csinált ilyet hidegen. Szerintem semmi gáz.
De az hogy találkozón állatkodnak vele vagy pályáznak az semmit nem jelent ha rendesen karban van tartva és nem hidegen kínozzák.
Nekem a 929 a nálam eltöltött 50e km alatt kapott mindent amit nem ajánlanak és "csak" a váltó nem bírta az egykerekezés miatt, de azt könnyen meg lehetett javítani. Olajat soha nem ette és ugyanúgy ment mikor megvettem.
Igen , ez tökös dolog ,álló helyben hidegen huzgálni a gázt!
Kék füst ? Durva ...
Figy! Én ennél jobban nem értek hozzá, nem vagyok Honda mérnök/specifikátor.

-Mondjuk az a gép szerintem a 15e alatt szabályzott rengeteget movistalikon
Na, ilyen gépet tudtam, hogy _nem_ veszek, amikor a Blade-et kerestem. No átalakítás, sport kipu, sport szűrő meg egyebek. Konszolidált egyetlen tulaj. No para.

Én hidegen nem baszogtatom, és nem okoz élvezetet a tiltáson pörgetés. Annyi valóban élvezetes dolgot lehet egy ilyen mocival művelni (túrázás, pályázás). Állni mellette és tiltáson baszni neki, na ez nekem sose volt tiszta mitől jó.
Cserébe minden kék füst nélkül adom el 130e km-rel a VFR-em éppen, pedig pályán is voltam vele nem kétszer.

De elfogadom, hogy másnak más okoz örömet. Így kerek a világ!
Na most vettem egy rspolt-nemrégen az unokatesomtol tuti 25ezer van benne. Ha hidegen kiálltam vagy valami lehet kidobott némi kék párát de az természetes ha még a moci szivaton van. Na ha üzemmeleg tehát dadog akkor pengesd na akkor már nem szabad hogy füstöljön ha visszengededa gázt ha huzod neki.
Mondjuk az a gép szerintem a 15e alatt szabályzott rengeteget movistalikon
Nem az enyémröl van szo ahogy azt irtam is. De azzal nincs baj,ha hidegen pengeti is picit löki mert az enyémben 32van az olyan ha hideg vagy középhideg a viz akkor picikét lök kiha visszaengeded a gázt ,az a lényeg hogy melegen ne kékeljen... nem?
Ja ugy van nekem nem rapsolom van csak néztem többfélét és érdekesenek találtam..
Külön kapod a Repsolhoz a matricàkat, csak vki nem rakja fel.
Ha neked jó, rendben.

Én is most vettem az enyémet. Ebben már 18,500km van, de tökön is szúrnám magam, ha füstölne.
Mert szerinted azzal szét van b...szva ? Birja az még csak már kapott...
Szerintem nem különösebb művészet szétb..szni egy motort 15e km alatt. Lehet ez akár 15e kemény pálya km, vagy a "pályán sohasem vot" (= csak motoros találkozón részegen húztuk neki tiltáson percekig hidegen) kategória.
Melyik a legjobb olaj cbr-be ezredesbe?
Üdv ettöl beszartok.. Haverom /ismerösöm/ vett egy kék 1000rr.t most voltunk beinditani kicsit stb,. Elérte a viz a 60fokot és elkezdtük baszokadni kicsit és ! minden gázhuzásnál ha visszaesett a fordulat kidobot kéket ! ez durva! Eheti az olajat egy 15000km-es 2006os 1000rr? ,,
Öcsémnek Hannspree replika 600 van és ő pl kapott hozzá matricákat amiket felrakhat később ha akarja.
Lehet az 1000RR-rel is ugyanez a helyzet.
Üdv. A repsol 1000-eseknek miért van többféle zinük? Mert van olyan aminek fel van matricázva az also idom,kis matricákkal,van amelyiken csak egy honda felirat van és kész. ?
ha jól megfigyeled, két oldalt van egy-egy kampó ilyen célokra gyárilag kialakítva....(ha a kipuffhoz érne természetesen kiégetné)
Köszi,
Épp időbe kösznöm meg....
A hátsó üléses táskánál nem is annyira a táskát féltem (ha az utas hátsója kibírja, akkor a táska is ) hanem az ülés alatt áthúzott gumipók ha(?) érintkezik a kipufogóval, az elégeti e.
tank táska van olyan amit fel tudsz csatolni.....de a hátsó ülésen semmi baja nem lesz a tatyónak...