Üdv. CBR1000RR Pályaidomgarnitura elado, Fejidom /benne lámpa/ elsö sárvédö,oldalidomok,farokiom,elsö-hátso lánckerék /rövid áttétel/ , elsö gyári fékcsögarnitura.Elado kell a pénz ezért ár megegyezés szerint !
Szia! Egyik ismerösömnek van egy amin carbon-akrapovic dob /illetve dobok mert két dobbol áll/ durván néz ki vmi 930euroért vette,azt mondta eladná mert a motor is lehet hogy árulni akarja..
azt mondják 50-60ezer km-nél eheti kicsit. De ismerek olyat akinek 57000van benne 2006os és mindig tilt neki föleg motorostalálkozon meg duurrogtatja a gumit rola sorba,és nem eszi neki pedig ö tényleg üti veri ... Azért én nem annyira én szeretem..
Tudjátoi mit néztem még ami érdekes a kipufogo / leo/ a moci 4éves 35ezer km van benne. A BELSEJE "kormos"AZ GÁZ VAGY NEM mit jelent csipheti az olajat?
Sziasztok! Vettem egy cbr1000rr repsolt. A kérdésem az lenne,hogy ez az a kivitel amelyik nincs felmatzricázva alul a honda feliratnál / az sok kicsi metrica gas,rk stb/ szerintetek felmatricáztassam vagy hadjam gyárira. Ha ez gyári..?..azt mondják az..
Szerintem termosztát nélkül nem fog bemelegedni ha pl főúton vagy autópályán folyamatosan haladsz. Nekem akkor le szokott menni 79-80fokra ami ugye a termosztát full nyitása alatt van már.
Egy nagy hűtő biztos jó dolog de a termosztát szerintem kell. Nekem pl 30fokban a ringen sem melegedett túl, ott is max 90ig ment fel.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!Nagyon jó barátomnak most lett újrafényezve a motorja!Sajnos nem lettek lefényképezve a matricák!
Segítsetek benne valahogy!Kellene az alsó idomon lévő HONDA felirat és a CBR FIREDABLE !meg a hozzájuk tartozó méretek!Aki tud kérem segítsen.Erre a címre:napeti93@freemail.hu előre is köszönöm!
Pár gondolat a melegedés témához.
Nekem mivel aktuális lesz a hűtőfolyadék csere,ezért a következőket fogom csinálni:
-leveszem a hűtőt,letisztítom,és a gyári szervice manualban is írja,hogy az elhajlott kis lemezkéket a hűtőn vissza kell hajtogatni(ezt megcsinálom)
-Kértem tanácsot olyan emberektől akik pályán is használnak ilyen motor,és azt javasolták,hogy vegyem ki a termosztátot.(Szerintem utcai használatnál ez nem szükséges)
-Kipróbálom ezt a hűtőfolyadékot,és meglátjuk milyen eredménye lesz: http://www.motul.hu/index.php?...
Nagyon szép a motorod,gratula hozzá.Az enyém is pont ilyen.Nekem sem volt még vele melegedési gondom.Most ,hogy ilyen hideg van és beindítom néha-néha,van olyan,hogy 45 fokos víznél is bekapcsol a venti.De azt mondják(Hondánál),hogy ez normális.Ilyesmit nem tapasztaltál?Aztán óvatosan motorozz az eredetvizsgára.:)
Köszönöm a jókívánságokat és a megnyugtatást!
Részben azért döntöttem az 1000RR mellett a 954-el szemben, mert annál olvastam melegedési gondokról (városban), míg az ezresnél egy review szerint jól megnövelték a hűtő kapacitását.
Na, majd kiderül, de bízok benne, hogy minden rendben lesz.
Jövő héten meg kéne vmi emberi idő (a fagy még elmegy csak jég meg hó ne legyen), mert el kell vinnem eredetiség vizsgálatra a vasat.
Én is januárban vettem ,és kicsit érdekesnek találtam , hogy +4 fokban bekapcsol . Hát rezgett a léc . Utána kiderült hogy mind ezt csinálja :( Semmi baja
Egyik haverom ilyennel pályázik és kittes hűtő kellett bele mert meleg nyári napokon 120 fokos volt a vize. Amikor minden más motor (K7 1000, 04 ZX-10R, K5 1000) elvolt 98-102 fokos vízzel. Érezte is, hogy elgyengül a moci. 1,5X nagyobb a kittes és azzal zsír. Úgy, hogy szerintem erre készülhetsz. Sajnos ez ilyen Hondás dolog. Valahogy kispórolják a hűtőt belőle. A 954RR-nek kisebb hűtője van mint a 750K4-nek pedig hát jóval nagyobb a blokkja.
Egy nagy hűtő biztos jó dolog de a termosztát szerintem kell. Nekem pl 30fokban a ringen sem melegedett túl, ott is max 90ig ment fel.
Segítséget szeretnék kérni!Nagyon jó barátomnak most lett újrafényezve a motorja!Sajnos nem lettek lefényképezve a matricák!
Segítsetek benne valahogy!Kellene az alsó idomon lévő HONDA felirat és a CBR FIREDABLE !meg a hozzájuk tartozó méretek!Aki tud kérem segítsen.Erre a címre:napeti93@freemail.hu előre is köszönöm!
Nekem mivel aktuális lesz a hűtőfolyadék csere,ezért a következőket fogom csinálni:
-leveszem a hűtőt,letisztítom,és a gyári szervice manualban is írja,hogy az elhajlott kis lemezkéket a hűtőn vissza kell hajtogatni(ezt megcsinálom)
-Kértem tanácsot olyan emberektől akik pályán is használnak ilyen motor,és azt javasolták,hogy vegyem ki a termosztátot.(Szerintem utcai használatnál ez nem szükséges)
-Kipróbálom ezt a hűtőfolyadékot,és meglátjuk milyen eredménye lesz:
http://www.motul.hu/index.php?...
Részben azért döntöttem az 1000RR mellett a 954-el szemben, mert annál olvastam melegedési gondokról (városban), míg az ezresnél egy review szerint jól megnövelték a hűtő kapacitását.
Na, majd kiderül, de bízok benne, hogy minden rendben lesz.
Jövő héten meg kéne vmi emberi idő (a fagy még elmegy csak jég meg hó ne legyen), mert el kell vinnem eredetiség vizsgálatra a vasat.