Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Pacuha !

Sajnos ebbe a témába nem tudok neked segíteni, de te talán tudnál nekem. Érdekelne aza 900RR jobboldali hasidom, milyen sérülés van rajta, javítható ? Hali
Elado vadi uj Akrapovic karbon slip-on kipufogo CBR 1000RR-hez 2008-as évjàrattol. Valamint üléstakaro idom Repsol szinben. Mind2 dolog uj, nem karcos, nem hasznàlt. érdeklödni email-ben: petivagyok@freemail.hu.
Szerintem a bontott is jó.
szevasztok fájörblédesek! segítséget szeretnék kérni! megdöglött a generátor! majd megtekercseltettük! szakember által! megint megdöglött! ezt 3x eljátszottuk!pénzt visszakaptam! most már elegem van! bontottat nem akarok venni 30ért mert ki tudja mennyit bír! az új 130körül van de az ugyanolyan szar mint ami most benne van! mondták hogy a2004-2005 rrek ilyen problémával küzdenek! de hogy nincs megoldás azt nem mondta senki! valakinek ha van volt ilyen jellegű problémája és tudna valami tippet megoldást egyéb ötletet azt szívesen fogadnám!
Yoshimura RS-5 rendszer eladó
CBR 1000RR '04-'07
Köszi szépen, megpróbálom, de a villanófényt is valami hasonlóképpen kell beállítani nem?
Szia

a két gombot a műszerfalon nyomd egyszerre folyamatosan pár másodpercig, és akkor villogni fog az óra, egyik gombbal a perc és óra között léptetsz, másikkal, állítod az időt, és úgyanúgy hosszan megnyomod a két gombot és megjegyzi az általad beállított időt.

Zsolt
Szerbusztok

07 es 1000RR nél h lehet beállítani az időt? Kivettem az aksit és.........
Előre is köszi :)
Sziasztok! 1000RR hez van sötét púpos plexim eladó. Zsír új, ugyanolyan mint ami az én motoromon is van. Occsóéradom:)
Keresek:

CBR 1000 RR 2008 - 2010 évjárathoz baloldali (vagy párban) féknyerget.
Az akra cső érdekelne, az külön eladó?
Üdv Hölyógyek/Urak!

Segítséget szeretnék kérni, mert keresek egy videót. Még tavaly fel lett töltve a videó ide a sportmotorra, melyen egy emlékeim szerint 1000rr-rel közlekedős pár látható, akiket egy motoros rendőr üldöz. A srác végül megáll, a barátnőre és a benzinhiányra hivatkozva. Nagy port kavart a videó, mert a rendőr a vészleállítóval és az utas hátának gumibottal való ütlegelésével próbáltam megállítani Őket.
A srácot jogsielvéttel és pénzbüntetéssel jutalmazták.
Nem tudom a videó címét, ill. hogy egyátalán fent van-e még az oldalon. Segítségeteket előre is köszönöm!
Szevasztok,

2009-es 1000RR-re keresnék egy pár könnyű kereket. Tud esetleg valaki haszált, de jó állapotút?

Köszi!
Ok srácok. Azért ne essetek egymásnak. Köszönöm a tippeket, majd kipróbálom ezt is meg azt is és megírom.
Csupán csak azt felejted el, hogy a mérnököknek a szélső értékekkel kell dolgozniuk. Azért írnak 2,9-et hátra mert mondjuk a motorod terhelhetősége 220kg ezért olyan nyomást írnak ami két személlyel+csomagokkal is jó lesz. De ez elég ritka eset egy sportmotoron. Az gondolom evidens, hogy egy 260kg-os és egy 400kg-os gép alá nem ugyan az a nyomás az ideális.
hogy neked mennyire igazad van
Amúgy én Szasza74-nek válaszoltam.Mert szépen kérdezte.
Inkább azt meséld el akkor,hogy kopik -e még a repsol felni?

Széles utat meg occsó benyát!Üdv
Hát én nem fogok vitázni...
Egy biztos....az utcai gumi nem SLICK,---A közút az nem versenypálya,-és még a legjobb minőségű hegyi szerpentin sem közelíti meg azt.
-----és ezekszerint a gumigyárak,meg a motorgyárak mérnökei is teljesen hülyék
Nekem mindegy,Te hogy állítod be a guminyomást.Amúgy kihagytam,hogy a hátsó kerék értékeit írtam le...Elsö kerékbe 2,2-et szoktam.Volt, hogy a hátsó kerékben is 2,2-vel indultam útnak,hegyi szerpentinen,normális tempóban,aztán mikor egy autót még gyorsan a kanyar elött megelöztem(kifékeztem)a záróvonalon olyat csúszott a motor mint állat...csak pár milimétert,de meghült bennem a vér.Aztán megmértem a hátsó kerék nyomását a kezdeti 2,2-röl 3,9BAR volt...
Jó kísérletezést nektek!De ha nekem nem hiszel akkor kérdezz meg legalább a ringen valakit aki ért hozzá!Jah és a motor nem auto...hogy ha 2,9 van írva akkor annak 2,9nek kell lennie.
2,9? ALATTA NEM ÉLVEZHETŐ A MOTOROZÁS?
Ez szerintem kibaszott nagy hülyeség! Én elől-hátul 2,2-vel járok! (nem lassan)Tökéletes!
Szevasz.
Úgy állítsd be a guminyomást,ahogy TakiRR leírta.Utcán elől olyan 2,2 hidegen,hátul attól függ hogy mész.Ha egyedül,és szerpentinezel akkor 1,8-1,9-re,ha utast viszel akkor úgysem döntögetsz akkorát,2,2-2,4-re fújd.Ha pályázol akkor elöl olyan 2-re állítsd,a hátsót pedig 1,6-1,8 körülire,és adj neki 2 kört ,hogy bemelegedjen,ha nincs gumimelegítőd külömben zakó lesz.
Futóművet szerintem hagyd a gyári értékeken,vagy egy pályanapon keress meg egy szakit aki belövi neked,vagy ad egy pár jó tanácsot.
Hidegen kell lenni benne 2,9 Bar-nak!1,9 ---az nagyon-nagyon puha és úszik.
2,5 Bar már kevés. Én már azt észrevettem. Ha ezalatt jártok akkor nemis élvezhető a motorozás.
Ja! és veszélyes is.Nem véletlenül írják rá a gumi oldalára hogy mennyinek kell benne lenni.Ha puha akkor a döntéskor nemmarad meg a gumi íve és az úgy szar.
Szia!
Szerintem a gumival nem lehet gond.Nem egy versenygumi,de egy jó utcai gumi,nálam olyan 4000kmert ment el.A guminyomást viszont ellenörizd le,mert az meglehet ha felmelegszik a gumi,akkor megnö a nyomás,és csúszhat.Nekem már volt ilyen.Hegyi úton elég az 1,9...pályán 1,6bar..Üdv jó motorozást
Helló!

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2008-as CBR1000RR-em, BT016-os gumikkal. Kanyarban egy kissé idegesen viselkedik. Az egyik haverom 2004-es R1-ese sokkal stabilabb, sokkal magabiztosabban viselkedik.
Mi lehet az oka? A gumi nyomások rendben vannak. A rugós tagok nálam a gyári beállításon vannak. Ezeken változtassak? Ha igen, keményebbre, vagy puhábbra?
Esetleg a BT016-os gumi nem a legjobb? Egyéb szempontból a gumival nagyon meg vagyok elégedve és a tesztek is jókat írtak róla.
A segítséget előre is köszi.
hello,

van egy csomó minden, hívj bátran:06207717272

üdv Én
Sziasztok! Eladó a motorom! 2007es CBR 1000 RR 12.000 KM el, rengeteg extrával.
30/5542872-es számon lehet érdeklődni!