Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldtem emailt! megkaptad?
Köfi
gratulésön! egyszer még nagyművész leszel! de ne hogy bebuzulj!
Enyém lett megint a nap képet a http://www.bikepics.com/ -on
Boldog névnapot, csacsi öreg medvém!
Sziasztok cbr 1000 rr-hez keresek 2004-2005ig idomgarnitúrát
ha lehet repsol színben, aki bármit tud írjon roncsmotor@gmail.com-ra
Árral és elérhetőséggel
Ezekszerint nemolvastad figyelmesen amit írtam.
Eleinte városi araszolgatás kozben lettem rá figyelmes,majd mostanra/1500 km után/ már csak úgy spontán is csinálja.
RSV4, S1000RR, 1198, Rc8 hypermotard vagy új RR... nemtudommég rgészenponotsan. CBRklub topicban kifejtettem bővebben. De valszeg leveszem a hírdetést mert inkábbcsak ősszel akarok megvállni tőle.
...nekem valami okos ember azt mondta, "114C°-ig no problem"....és városban sokszor nekem is 100C° fölé megy....ugyhogy én ezt azzal küszöbölöm ki, ahol lehet gyorsítok - (a menetszél miatt)
tehát húzd , hiszen neki az fáj ha nem teszed.....
Eladod a szépséget Mi lesz helyette?
minden motor felmegy 100 fölé a dugóban, sztem az a baja hogy nem arra használod amire tervezték HUZZADNEKI
Köszi!
2006-os piros fekete idomok,kormánycsutka/bal/,lábtartó/bal/és óra! Ha van eladó akkor 30/409-3-409!
Eladó a Kicsikém!

Frissen szervízelve, tele finomságokkal. Aki RR-t szeretne, most jóljár.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr_fireblade-3887
734


Frissen szervízelve, tele finomságokkal!
Aki RR-t szeretne jóljár most vele!
Bocs az ár lemaradt: 55.000Ft

tel.: 70/3356879
2004-2007 CBR 1000 RR-hez való IRC egyszer használt kifogástalan állapotú versenylábtartó eladó.

tel.:70/3356879

z.kawa@freemail.hu
Igen,kopni fog egészen a fehér alapfestékig.Az elsőkerék Egy pontján kipróbáltam.
Ami a kopogást illeti----4500 km előtt nem hallottam soha.-tehát szerintem nem benzinprobléma.-mindig ugyanott tankolok.
Szia az élek kopogás szerintem csak a benzin miatt van nálam ha 100 as benzin van a motorba akkor 4000 köröl nem jön semmilyen hang ha 95 akkor jön egy kicsi ez a benzin rossz égése miatt van ,sajnis minden repsol narancs kereke egy darabig kopni fog de ez legyen a legnagyobb baj
Szerintem baszassad neki! Közlekedj vele egy hetet nyélen, ha nemjavul viddvissza. Amíg lenem jár a 2 év addig vanidő kideríteni hogy bírni fogja-e vagy meghal.

Nekem a frissen festett autómról jött le a szín egy ideig. Aztán párszor megázott, eltelt kis idő és abbahagyta. Vanezígy.
Szeva.nekem nem ez a model van de ez nagyonn nem hangzik jol...es elhiszem higy etetnek a szervizben hogy ez jo meg minden....
Ha egyre gyakrabban csinalja........ es egyre hamarább -légy kemény és addig javítasd amíg nem jár le a 2év.....
Lehet hulyeségnek tünik de ha találgatnak jól megkéne hajtani hogy jobban előjöjjön a hang..... mert ez tuti romlik ha már csak 10-15 km kell neki.
Hello!
Van itt valakinek tapasztalata 2009-es RR-el?
Hát én nemistudom,de nagyon kritikus vagyok a vele.
Úgy döntöttem veszek egy új motort.Gondolván ,majd azzal nem lesz probléma.
Hát nem így van! Az első mosásnál kiderült,hogy még egy kis enyhe dörzsöléstől is lejön felni színe./Repsol/ Itt a fórumban érdeklődtem,kinek milyen tapasztalata van ezzel. Volt itt egy srác aki váltig állította nekem hogy az enyém az esetleg valami szériahibás mert az övéről egyáltalán nem jön le.(mostanra kiderítettem hogy abszolút hülyeséget beszél,pedig állítása szerint neki is ilyen motorja van,mert 3 repsolt megnéztem és azokról is kopik a szín. Ebből 1 olyan volt ami még napfényt nem is látott)-tehát a srác vagy magának sem meri bavallani,vagy tiszta hülye vagy nincs is ilyen motorja.
Na most! olyan emberek tapasztalatára lennék kíváncsi akiknek van ilyen motorjuk.mégpedig azzal kapcsolatban,hogy:
4500 KM -nél arra lettem figyelmes,hogy kb.15-20 perces városi araszolgatásban,amikor is a víz 100 fok körül van és a fordulat is csak az alsóbb tartományokban mozog akkor közepes,vagy esetleg erősebb gyorístásnál 4000-5000 fordulat között éles kopogást hallok a motorból,pontosan olyat mint amikor becsörögnek a szelepek.Ezt megcsinálja 1szer-2szer aztán már nem.Tehát mondjuk másodikban és harmadikban,aztán már a negyedikben nem.Ha tovább araszolgatok és nem forgatom túl azon a fordulaton akkor újból csinálja.
A márkaszervizben azt mondták,hogy kis fordulaton nem éget rendesen és amíg ki nem ég addig csöröghetnek esetleg a szelepek.Ezz még logikus is lenne,de azt nem értem,hogy miért csak 4500 km-nél kezdte el csinálni ezt.
És ami a leginkább elkeserít vagyis inkább felbosszant,hogy mostanra/6000 km/ már azt vettem észre,hogy olyankor is csinálja ezt amikor 10-15 km-t megyek folymatos tempóval,tehát mondjuk úgy 100-al ami ugye úgy kb 4200 -as fordulatszámot jelent.---és hogyha esetleg valami netán rossz a motorban akkor ez tuti a harmadik évben mutatkozik meg.addigra tiszta idegroncs leszek bele és még a motorban is olyan károk keletkezhetnek amik bizyon túl nagyok./VAN IS ERRE EGY KONKRET PELDAM:volt 1 másik motorom.túl sokat fogyasztott,néha 3 hengeren ment,ha megbillentettem balra akkor leesett a fordulat,elvittem szervizbe--gyertyacsere stb.stb-pénz pénz,aztán az internetet bújva kiderítettem hogy egy membrán volt átszakadva és egy vákumcsövön keresztül túl sok benzint kapott az 1. henger---ettol valami baja lett és idovel elkezdett kopogni.a vége az lett hogy mire kiderult a baja addigra kuka lett a motor.
Valaki nem vett észre hasonlot 08-09-es RR-en?
Köszi!
na ja. 04-05 -ösöknél "kicsit" rángatós a váltó.elég idegesítő a kanyarban de meglehet szokni meg idővel kilehet érezni aztán nem zavar már.
Hello ! Valaki megnézné nekem ,hogy menyi a holtjátéka , ha berakja 1-be . Nekem a hátsó tárcsa külső ívén mérve (emelőn) kb 2 cm ,ha a hátsó kereket mozgatom ! Olvastam, hogy ezeknek ilyen a váltója , de ennyire? Gázadásnál ,elvételnél durva egy kicsit .