A Vertigo-nál kompletten a az egész talpat lehet ki cserélni asszem 6000Ft a kettő, de 10 alatt van az biztos, a Vortice- nál már úgy oldották meg, hogy pár csavarral ki lehet cserélni egy kis talprészt, mivel kiülésektől ott tud kilyukadni, így nem kell szarakodni az egész talp cseréjével. Nagyon profi. Ez is szimpatikus benne, hogy nem arra mennek használd aztán dobd ki és vegyél újat....
Egyébként nálam pl érvényes volt az eggyel nagyobb méret szükségessége, nekem 44-es lábam van és a 45-ös méret volt a megfelelő.
Na igen. Bár én az elsőt úgy vettem, h használt volt. 30Km-t.
Nagy lett az embernek. Aztán nekem is, mert azt mondta mindenki, h egy számmal nagyobbat vegyek mint a lábam.
Azt eladtam és akkor vettem egy újat. Ez volt vagy 5 éve.
Igen, ismerem én is, h milyen jó cucc ez. Néztem amit ítál, az a top kategória. Régen volt bringás SPD cipőm SIDI. Az amit kibírt... Tényleg cserélhető a talp része? Azt nem tudtam, csak hogy a műanyag kütyük rajta...
Igen ez a gáz, ha már beleveszem a -10%-ot akkor kb 2-3 ezer Forintért nem érdemes rendelgetni. Talán az olasz ebay-en picit olcsóbb, de minimális, az angol ebay-en néztem használtat amit lehetne olcsóbban találni, de az ki tudja milyen, mégis csak az az igazi ha látod élőben.
A Vortice Air típust néztem ki, ma meg is próbáltam egyébként iszonyat komoly cucc, persze az ára is igencsak komoly. Az ismerősömnek van egy Vertigo-ja kb 5 éves, most kellet rajta talpat cserélni amit persze lehet hozzá külön venni...
Letisztította és kb úgy néz ki mint az új, szóval ezek a dolgok meggyőztek, hogy érdemes egy ilyen csizmába befektetni, időt álló és maximális védelmet nyújtó cucc, de mivel neked is van gondolom nem kell részleteznem
Ahogy nézem a sima Vertigo itthon 60e. Kint azért lehet olcsóbban is találni(49e). A posta nekem ingyen volt.
Mondjuk -10%-os kártyával már nem nagyon érdemes kintről venni.
Amúgy milyet keresel? Méret és típus?
Természetesen megnéztem az ebay-en is , de sajna pont ugyan annyiba kerülne, mintha megvenném a boltban + hozzá jönne még a postaköltség is . Sőt az USA ebay-en még drágább is (450 USD)
Lehet amikor te vetted még olcsóbban lehetett hozzá jutni, de most nagyon egység árak vannak. (Pedig most nem is olyan rossz az EURO).
Ezért kilincselek most egy törzsvásárlói kártyáért a Motorline-ba.
Ha használod az ebay-t, akkor ne itthon vegyél csizmát. Kintről vettem a Vertigo-mat, és 50e volt az itthoni 62-höz képest.
A motorline-hoz menj 1et felpróbálni, aztán már rendelheted is a megfelelő méretet.
Van pár idomom 2004-2007 CBR1000RR-hez és kipufogódobok.
-Fekete tanktakaró idom gyári fényezéssel és matricával. Egyetlen hibája, hogy le lett téve fényezéssel lefelé a betonra és kicsit megkarcolódott. Repedés és törésmentes.
-Van még egy farokidomom is ami hibátlan gyári fényezésű, repedés és törésmentes.
-Van összes fényezetlen fekete idomtakaróm, amelyek az idomok belsejére vannak szerelve és a tank alsó oldalaira. Repedés, törésmentes mind.
- Akrapovic carbon dob, titán fémrészekkel, összekötőcsővel
- Yoshimura RS5 saválló trapéz alakú dob, összekötőcsővel meg mindennel ami a felszereléshez kell.
Ha valami érdekel írjatok emailt:
rallyrajongo@freemail.hu
A vízpumpát nem kell bántani hozzá csak a kuplung munkahengert. Ott a tömítésre kell csak figyelni. Sajnos nem olyan egyszerű szerelni mint a 900-asokat.
Leveszed a váltókart, de jelöld meg a tengelyt hogy hogyan is állt a váltód, mert ha nem úgy teszed vissza nem jól fog neked állni. Kuplungot leszeded az a fekete kis munkahenger, két csavar fogja ha jól emlékszek, félre nyomod oldalra, kihúzod a kuplung rúdját szép hosszú lesz ne ijedj meg. ezután lecsavarozod a fedelet, nekem gyári áttétellel csak úgy jött le hogyha kicsit kintebb húztam a vízpumpát, amúgy nem bírtam kiforgatni a fedelet a helyéről, akkor viszont kifolyik a hűtővized, de lehet másnak kijön, én nem küzködtem vele. és alatta nem lesz semmi meglepi.
Jó munkát
Köszi!Nekem is 40-es van hátul.Az elsőt kicsit problémásabb megnézni.Milyen meglepik lehetnek ott a szétszerelésnél?Mire kell figyelni?Kíváncsi lennék,hogy elől mekkora van...
Egyébként nálam pl érvényes volt az eggyel nagyobb méret szükségessége, nekem 44-es lábam van és a 45-ös méret volt a megfelelő.
Nagy lett az embernek. Aztán nekem is, mert azt mondta mindenki, h egy számmal nagyobbat vegyek mint a lábam.
Azt eladtam és akkor vettem egy újat. Ez volt vagy 5 éve.
Igen, ismerem én is, h milyen jó cucc ez. Néztem amit ítál, az a top kategória. Régen volt bringás SPD cipőm SIDI. Az amit kibírt... Tényleg cserélhető a talp része? Azt nem tudtam, csak hogy a műanyag kütyük rajta...
A Vortice Air típust néztem ki, ma meg is próbáltam egyébként iszonyat komoly cucc, persze az ára is igencsak komoly. Az ismerősömnek van egy Vertigo-ja kb 5 éves, most kellet rajta talpat cserélni amit persze lehet hozzá külön venni...
Letisztította és kb úgy néz ki mint az új, szóval ezek a dolgok meggyőztek, hogy érdemes egy ilyen csizmába befektetni, időt álló és maximális védelmet nyújtó cucc, de mivel neked is van gondolom nem kell részleteznem
Mondjuk -10%-os kártyával már nem nagyon érdemes kintről venni.
Amúgy milyet keresel? Méret és típus?
Természetesen megnéztem az ebay-en is , de sajna pont ugyan annyiba kerülne, mintha megvenném a boltban + hozzá jönne még a postaköltség is . Sőt az USA ebay-en még drágább is (450 USD)
Lehet amikor te vetted még olcsóbban lehetett hozzá jutni, de most nagyon egység árak vannak. (Pedig most nem is olyan rossz az EURO).
Ezért kilincselek most egy törzsvásárlói kártyáért a Motorline-ba.
A motorline-hoz menj 1et felpróbálni, aztán már rendelheted is a megfelelő méretet.
Szeretnék SIDI csizmát venni és érdeklődnék esetleg lenne e valamelyikőtöknek egy 10% -os Motorline-os törzsvásárlói kártyája kölcsönbe?
Illetve van egy balos oldal idomom 06-os fekete piros, az indexnél pici javításnyommal, ha érdekel küldj egy mailt.
A képen egy 600 RR hátsó ülés is van, nem tudom jó e az 1000 RR-re az is eladó.
Van pár idomom 2004-2007 CBR1000RR-hez és kipufogódobok.
-Fekete tanktakaró idom gyári fényezéssel és matricával. Egyetlen hibája, hogy le lett téve fényezéssel lefelé a betonra és kicsit megkarcolódott. Repedés és törésmentes.
-Van még egy farokidomom is ami hibátlan gyári fényezésű, repedés és törésmentes.
-Van összes fényezetlen fekete idomtakaróm, amelyek az idomok belsejére vannak szerelve és a tank alsó oldalaira. Repedés, törésmentes mind.
- Akrapovic carbon dob, titán fémrészekkel, összekötőcsővel
- Yoshimura RS5 saválló trapéz alakú dob, összekötőcsővel meg mindennel ami a felszereléshez kell.
Ha valami érdekel írjatok emailt:
rallyrajongo@freemail.hu
Leveszed a váltókart, de jelöld meg a tengelyt hogy hogyan is állt a váltód, mert ha nem úgy teszed vissza nem jól fog neked állni. Kuplungot leszeded az a fekete kis munkahenger, két csavar fogja ha jól emlékszek, félre nyomod oldalra, kihúzod a kuplung rúdját szép hosszú lesz ne ijedj meg. ezután lecsavarozod a fedelet, nekem gyári áttétellel csak úgy jött le hogyha kicsit kintebb húztam a vízpumpát, amúgy nem bírtam kiforgatni a fedelet a helyéről, akkor viszont kifolyik a hűtővized, de lehet másnak kijön, én nem küzködtem vele. és alatta nem lesz semmi meglepi.
Jó munkát
Zsolt
grozinger@gmail.com
E-bay-es?
hívj fel és megbeszéljük