Tényleg jó hangja van így.Mondjuk szerintem olyan 50-ért már biztos lehet venni hozzá valami sportdobot db killerrel.De te tudod.A videóban azt mondja el hogy hogyan is működik szelep,meg hogy hol található a motor ami vezérli.Kiveszed a 3 csavart amit mutat a videóban,hogy hol van,aztán óvatosan leveszed a burlkolatot.Meglátod azt a fehér tárcsát amibe be van akasztva a bowden,elforgatod a motor eleje felé,tehát jobbra.Kiakasztod a bowdent,és visszaforgatod a tárcsát abba a pozicióba ,ahol előtte volt,és ennyi.
Sziasztok !
Köszönöm a válaszokat segítség gyanánt kellene a mértei a dobnak, csak erre lettem volna kiváncsi.Na persze ha csak dobot vennék magába az mibe kerül( ha csak dobja van valakinek) .Motorépités előtt álok és arra kellene a méretek hogy elfér e meg nem e nézne ki hülyén alatta a dob.Köszönöm a segitséget.
Igen, az elég kevés. Bár ha lítium elem, akkor abban pontos feszültség szokott lenni, de ha meg is terheled, nem szabad ennyit esnie. Gyárilag volt kiegészítőként kapható riasztója a Hondának. Ahhoz még nem láttam én sem leírást.
Köszi . Szerdán vettem a gépet . Át is írattam egyből . Az elem 6 volt-os . 5,9 van benne terhelésen pedig 5,6 . Ez lehet kevés . Valószínű gyári cucc , de nem találok hozzá leírást . A motor olasz .
Ismeri valaki a képen látható riasztó tipust ? Szirénázik a motor gyujtáson és nem indul . Benzinpumpa sem dolgozik . Gombokra nem reagál , lehet el van hangolódva ,. Sürgős lenne .
Nekem a gyári dob tetszik,és amikor nyitva van a szelep tetszik a morgós hangja.Nekem nem is kell attól hangosabb.Megfelelne.
Amiket meg kínálnak nem tetszenek.Drágák is és Szerintem annyival nincs jobb hangjuk,hogy annyit megérjenek.
Valamelyik amerikai fórumon én is olvastam,hogy a szervomotoron a bowdent kilehet akasztani,és akkor nyitva marad a szelep úgy,hogy nem jelez hibát.A gond csak az hogy google fordítóval fordítottam le a szöveget.-----és nem egészen volt világos.
Vegyél rá egy nyitott csövet,a gyárit meg rakd el a szekrénybe.A vezérlő motort hagyd fent ,a bovdeneket meg szedd le róla.Én így csináltam.Ha lekötöd a motort,hibát fog írni.
Ez nem olyasmi szelep mint a yamaháknál az exup? Mert ott valami nyomaték erő növelés miatt is van beépítve az alsó tartományban, ha jól tudom. De végül is ha erre nincs szükség, akkor jó a nyitott állapot, mert nem fojt.....
2008-09-es CBR 1000 RR - en meglehet oldani,hogy a gyári kipufogóban lévő szelep állandóan nyitva maradjon?Valahol azt olvastam,hogy az csak azért van hogy a zajszint ne haladja meg az uniós előírásokat.
Én arra gondoltam,hogy a szervomotor csatlakozóját széthúznám,mikor a szelep nyitott állapotban van.
udv.N